Hallo Carigo Mir hend s chlinere kauft, üsi chlii het aber no lang platz gha aso ich würs wieder poschte!!! Ohja das mitem Papi ufwache isch sone Sach, mal besser mal weniger aber er häts überläbt
Mir hend au eis, chönds aber leider ned bruche, well üsi Muus nur ufem Mami chan schlofe, isch aber glaubs en rechte Einzelfall. ;-) Wennn ihr vor hend, zums nur e paar Mönet bruche, langed s'Normale sicher. Bi üs isch de Papi no nie ufgwachet, vieli Manne chönd s'Babygschei ganz guet ignoriere.
mir hei iz eis becho vore bekannte wos nümme brucht und somit gar nüm überleit öbds grosse oder z normale. hei iz z normale und i bi de gspannt wies wird
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
57
9
103
Mir si äbe o druf u dranne eis z choufe aber bi no nid ganz sicher. O wägedr Grössi... Git ja 2 verschidnegi.
Und du weni darf frage?
103
i welere grössi hesch dus? und wacht dr vater nid jedesmau o uf?
9
Mir hend s chlinere kauft, üsi chlii het aber no lang platz gha aso ich würs wieder poschte!!! Ohja das mitem Papi ufwache isch sone Sach, mal besser mal weniger aber er häts überläbt
103
9
103
mir hei iz eis becho vore bekannte wos nümme brucht und somit gar nüm überleit öbds grosse oder z normale. hei iz z normale und i bi de gspannt wies wird