He jaaaaa, hop hop hop! Aso mini Kollegin het letscht W Tropf verlore u am nöchschte Tag isch z Bebe cho;-). He weisch wiä! Dänke ganz fest a DICH. Toi toi toi;-))))))
Hallo zämä ich heissä Cyrill Fabian bin 3460gr 50cm und bin am 14.4.14 um 6:21 uf dwält cho papa und mama sind mega stolz und i zeig mi bis jetzt nu vo dä bestä sitä!!
Ou Chäferli, so schön. Härzlichi Gratulation u Härzlich Willkomme . Wünsche d Familie nur z Beste u gueti u schöni Kennelernziet. U z Datum! Mi Wunschdatum gsi, hihihi.
@Mami79 i hibälä mit dir es isch so fis wens eim wartä lönd!!!
Eusäs Chäferli isch so än goldschatz und hüt simmer scho en risigä spaziergang go machä! Sogar Stillä funktioniert mega guät! Han so angst dävor ga wils bi dä grossä nid klapet ga hät!
@ Chäferli: soooo süess. freu mi mega für dich u das eues schätzeli so gäbig isch . hoffe euses wird de au so... isch z erste u ha scho no chlie respäkt v ganze, hihihihi. aber freue mi mega!
Ich bi ET +5, cha chum me liege, loufe u ha schmärze:-(. Aber z Bebe machts spannend;-). Muess no 5 T warte u de wirds evtl igleitet, nit das es länger aus 14 T nach ET im Büchli bliebt;-)...
Äntli bi ni ou Mami worde! Am DI 29.4.14, 3.57, mit 3490 gr u 48 cm, u 10 T spöter... Isch üsi Emily cho.... Sie hät z Licht, Sunneshy u ganz viel Liebi mitbracht. Mir si froh u dankbar das mir sie hei u sie isch eifach PERFEKT!
Danke das dir a mich heit dänkt! So en Geburt isch unbeschrieblich. U ja Froue, mir si doch stolz dörfe mir das erläbe u mitwürke .
@Mami79 -Glückwunsch zu euärä Tochter!!!! Han immer wider a dich dänkt wes eu so gaht und ob ihr euäs chäferli scho händ därfä id Armä näh! Gnüssäd diä intensifi känälärn ziet und lass dich nid stressä!!! ;-) Alles Glück vo därä Wält wünsch ich eu!!!
Hallo ihr Lieben, nun ist einige Zeit vergangen. Hoffe euch geht es gut? Wie läuft es so bei euch? Habe gedacht wir könnten uns einbischen austauschen?
Also ich hatte einen ungeplanten Kaiserschnitt. Brachte mich ziemlich aus der Fassung;-(. 1. Höllische Schmerzen und 2. Konnte nicht da sein für die Kleine (da schmerzen konnte ich sie nicht tragen, stillen oder aus dem Bett holen).
Aber es geht mir schon viel besser und ich bin jetzt für die Kleine voll und ganz da. Wir lernen uns noch besser kennen und es gibt viele Schreiphasen, weil ich nicht weiss was sie will. Aber wir haben auch sehr schöne Momente und diese überwiegen. Möchte sie nie mehr hergeben und es ist schön . Wäre aber gelogen wenn ich sage easy. Es ist ansträngend. Aber das Ganze ist es WERT... Nicht?
Wünsche wuch schöne und tolle, auch erholsame Momente . greats
Hallo @Mami79 freu mi für euch das es obsi gat! Ich chan mi echt nid bechlagä eusä chli schatz isch es absoluts traum chind pfusäd guät und briäget numä wen er hunger hät! Wünsch eu ganz viel chraft und sunnäschiii!
Hoi zäme üs geits wie am @chäferli. mir hei o es troumchind dert düre. und i gniesses sehr! am afang hani e richtige babyblues gha di erste zwöi wuche aber es isch de när schnäu bärguf zum glück. üse chli isch mittlerwile scho 11,5 wuche aut. di zyt verflügt eifach... viu chraft wünschi dir @mami76
ja rückwärts dräie geit bi üs ono nid u mir hei o e lieblingssite hihi aber er isch ja o endi märz scho cho wüuer früecher het use wöue hihi i wirde gar kei brei füettere sondern grad BLW und sicher o bis 6mt. stille. es geit tiptop o iz woni wider schaffe ei tag dueni eifach abpumpe.
I han hüt serste mal Brei geh bananä! Hihi mer händs lustig ga! Stillä funktioniert immer na guät! Wet na gern es paar monet witer machä! Allne e gueti zit!
Mit brei probierä mir nu net. Stillä na ja wiss net wi mä das definiert. Är macht vom abä am 8 ti 12-14h pousä u när nimter numä vo ir bruscht am morgä u am mittag duä di anderi när abpumpä der für am 3, 6u 8ti trinkt är mi lehr. U am abä am 8 ti gibä mä när nu dmilch vom morgä wills net längt.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
231
223
684
57
231
223
223
214
313
103
223
Susch tuät sich na bi niemeräm öpis?? Druckä allnä wo na wartäd dä dumäund hoffä ihr münd nüm zlang geduld ha!!!
231
Schöni Ostere u en tolli Ziet mit eune Kline . Gnüssets ganz fest.
223
Eusäs Chäferli isch so än goldschatz und hüt simmer scho en risigä spaziergang go machä! Sogar Stillä funktioniert mega guät! Han so angst dävor ga wils bi dä grossä nid klapet ga hät!
231
231
231
103
223
57
Bei dir alles okay?
Puh morgen sind es schon 4wochen! Und die süße lernt immer mehr
Ich bin so verliebt
2
mini chli isch jez scho 3 wuche alt
die wo no am warte sind, viel Geduld bald bald...
231
Danke das dir a mich heit dänkt! So en Geburt isch unbeschrieblich. U ja Froue, mir si doch stolz dörfe mir das erläbe u mitwürke .
57
313
223
103
231
Also ich hatte einen ungeplanten Kaiserschnitt. Brachte mich ziemlich aus der Fassung;-(. 1. Höllische Schmerzen und 2. Konnte nicht da sein für die Kleine (da schmerzen konnte ich sie nicht tragen, stillen oder aus dem Bett holen).
Aber es geht mir schon viel besser und ich bin jetzt für die Kleine voll und ganz da. Wir lernen uns noch besser kennen und es gibt viele Schreiphasen, weil ich nicht weiss was sie will. Aber wir haben auch sehr schöne Momente und diese überwiegen. Möchte sie nie mehr hergeben und es ist schön . Wäre aber gelogen wenn ich sage easy. Es ist ansträngend. Aber das Ganze ist es WERT... Nicht?
Wünsche wuch schöne und tolle, auch erholsame Momente . greats
223
103
am afang hani e richtige babyblues gha di erste zwöi wuche aber es isch de när schnäu bärguf zum glück. üse chli isch mittlerwile scho 11,5 wuche aut. di zyt verflügt eifach...
viu chraft wünschi dir @mami76
103
57
223
661
223
57
Ist echt jeden tag was los
103
223
103
223
223
160
160
103
aber er isch ja o endi märz scho cho wüuer früecher het use wöue hihi
i wirde gar kei brei füettere sondern grad BLW und sicher o bis 6mt. stille.
es geit tiptop o iz woni wider schaffe ei tag dueni eifach abpumpe.
14
223
14
57
231
42
Wünsche euch einen wunderschönen sonnigen April mit euren kleinen Mäusen