Auso mir wäre vom steihof bi buchsi, isch nid aui wäut oder was meinsch?!
Ig ha müesse feststeue das äs mega schwär isch anderi mamis z‘träffe mit ihrne chline obschon hie aui kontakt sueche🙈🙈Ig würd mi mega freue😁
Huhu @ TamyJo
Ich bin vo Rüti b. Büren☺️😉Bin 31, Han en 8 jährige Sohn und en 6 Tag alti Tochter😌 eusi kiddis sind ned grad im gliiche alter aber vlt chönnt mer sich gliich mal underhalte und kennelerne? Eifach mitem treffe wirds die negste paar wuche vlt no grad nüt☺️☺️Ganz en liebe Gruess
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
77
Mini chlini isch jetzt de 10 monet aut und het leider ou niemer im gliche auter zum spiele ect☹️
6
77
Ig ha müesse feststeue das äs mega schwär isch anderi mamis z‘träffe mit ihrne chline obschon hie aui kontakt sueche🙈🙈Ig würd mi mega freue😁
6
14
6
790
Ich bin vo Rüti b. Büren☺️😉Bin 31, Han en 8 jährige Sohn und en 6 Tag alti Tochter😌 eusi kiddis sind ned grad im gliiche alter aber vlt chönnt mer sich gliich mal underhalte und kennelerne? Eifach mitem treffe wirds die negste paar wuche vlt no grad nüt☺️☺️Ganz en liebe Gruess
6
0
Ich bi vo Bettlach und üsi Chli isch 16 Mönet😊 weimer mol privat schribe?
0
6
0
14
0
0
14
0