Jaaa ich hans gmacht🤗 aber hanmi glöscht gha. Etz gahts nüm😅 ihr sind dra🤗🤗
I ha nid mau wirkli Werbig gmacht sondern eifach ire private Gruppe e chline Ufruef. När bini vo de einte Userin vo Local Fam. wirkli bös agange worde (da gsehsch mängisch s‘Böse ir Menschheit) u i bi ja eigentli zimli immun uf so „pipi de chat“ abr de isch es mir wirkli z‘blöd worde i dere App u ha mi (nach über 4 Jahr Swissmom) glöscht 😒. Auso s‘isch mire Meinig nah nid z‘empfähle „ Wärbig“ für Babyforum z‘mache - Gwüssi verstöh dass grad als Kriegserklärig 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
@schildchrötlimel 😨 übel he. Die wiiber teilwiis unglaublich. Aber struurige isch dases immer die gliche 3-4 sind wosich gad privat ahgriffe fühled.
@schildchrötlimel 😨 übel he. Die wiiber teilwiis unglaublich. Aber struurige isch dases immer die gliche 3-4 sind wosich gad privat ahgriffe fühled.
Ja, sie leider effektiv immer chli di Gliche, wo so reagiere... jänu, s‘isch e schöni Ziit gsi uf Swissmom, di Ära isch verbi u iz chunnt öpis nöis ✌🏻
@Admin ach soo...dann muss ich besser wohl in schriftdeutsch schreiben?
aber würde mich jetzt auch mal interessieren. Es hat u viele Gruppen von 2018...und erst seit einigen Wochen läuft hier wieder was...wie das?
ciao zämme, wie die alti fasnacht bini jetz au übereghüpft während miner schloflose, hochschwangere nacht. schön, endlich widr vo so villne “bekannte” z lese..
Auch vom verlassenen Schiff localfamily rüber gekommen.
Aber schon gleich mal viiiiiel zu viel scrollen müssen um den aktuellsten Beitrag zu finden 🙈
Ist das Standard-Einstellung oder so gewollt das der älteste Post zu Oberst ist?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
906
12
12
906
Jaaa ich hans gmacht🤗 aber hanmi glöscht gha. Etz gahts nüm😅 ihr sind dra🤗🤗
409
Ja zitiere kommt für Android erst. Alternativ gehts im Web schon.
@Samira: Hanni gmacht.
781
I ha nid mau wirkli Werbig gmacht sondern eifach ire private Gruppe e chline Ufruef. När bini vo de einte Userin vo Local Fam. wirkli bös agange worde (da gsehsch mängisch s‘Böse ir Menschheit) u i bi ja eigentli zimli immun uf so „pipi de chat“ abr de isch es mir wirkli z‘blöd worde i dere App u ha mi (nach über 4 Jahr Swissmom) glöscht 😒. Auso s‘isch mire Meinig nah nid z‘empfähle „ Wärbig“ für Babyforum z‘mache - Gwüssi verstöh dass grad als Kriegserklärig 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
906
781
Ja, sie leider effektiv immer chli di Gliche, wo so reagiere... jänu, s‘isch e schöni Ziit gsi uf Swissmom, di Ära isch verbi u iz chunnt öpis nöis ✌🏻
906
Du seisches👍🏻🤗
0
409
0
1,306
aber würde mich jetzt auch mal interessieren. Es hat u viele Gruppen von 2018...und erst seit einigen Wochen läuft hier wieder was...wie das?
409
Das mit den Gruppen liegt daran, dass es hier immer eher ruhig war. Ein paar User die sich bisher ausgetauscht haben.
57
216
0
16
0
0
0
0
0
Ha de gliich Name.
Gibe de LocalFamily-App nochli Ziit, aber be nor no ganz sälte det online.
Freu mi do dsii
1
aber bin auch bei Local Family angemeldet
0
0
7
7
409
Wen ihr Fragen habt, meldet euch gerne bei mir.
8
1
Freue mich aus austauschen.
5
1
0
0
0
17
0
0
0
781
409
Viel Spaß hier!
8
8
4
Aber schon gleich mal viiiiiel zu viel scrollen müssen um den aktuellsten Beitrag zu finden 🙈
Ist das Standard-Einstellung oder so gewollt das der älteste Post zu Oberst ist?
4
781
Editieren geht, soviel ich weiss nicht 🙈
409
Ich habs ausgebessert, wenn du ein paar Sekunden auf den Post hälst, kannst du dort eine Stunde lang diesen bearbeiten.
Falls du am Anfang viele Nachrichten per Mail bekommst, kannst du das im Profil > Einstellungen (Zahnrad) auf Notifications oder E-Mails umstellen.
Viel Spaß hier mit uns!
4