@Rosela oh sooo guuuet. Ein tag vor ois😍 bin ja gspannt
Ois gahts tiptop danke. Han hüt de ultraschall gha. Sooo schön wiemers herz gseht und sichs sooo bewegt😍😍
I ha am 20.09 ET! I ha ersch i zwöi wuche dr nächst ultraschall u bim letschte hani leider es Hämatom (so e Bluetasammlig) unger dr Fruchthöli gha:( jtz muessi mi ruhig haute! I hoffe fest dass es schnäll verschwindet und aues guet chunnt... süsch geits mir aber guet und öich?
Mi ET isch am 29.08. isch also no unklar obs es August- oder September Bebe wird 🥰 bi jetz ir 15SW u mir geits sowit guet, ha eifach chli Verdauuigsproblem 🤭 nöchst US isch i 2 Wuche, mah aubes fasch ni warte vo Termin zu Termin aber nime ah das geit aune glich? 😁
@ww_4 oh mir sind nöch🤗 ich hanen am 02.09😍Mir gahts au soo - ha de ultraschall erscht gha aber wür am liebschte schowider go luege. Und ich hanen erscht am 01.04😳😳😅❤️
@ww_4 genau du seisches😍 und ich hoffe au immer das sherzli no schlaht. Das isch de vorteil den wemers gspürt🙏🏻😍Mir gahts guet. Usserd das jetzt übelkeit chli chunt😰 bi diir?
Jaa isch mis erschte😍 nach 7 jahre entli❤️
@aloha ha dr weue e PN mache aber irgendwie fingts di nid 🤷♀️
Jaaa freue mi ou scho so druf wenis s'1.mau gspüre, bis jetz hani nonüt gspürt. Hesch de bis jetz ke Übelkeit gha? Bi mir isch sie jetz zum Glück düre 😊
Oh wow, so schön hets doch no klappet! Starch heit dir nie ufgäh u witergmacht 💪
Ja bi üs ischs ou s'erste 🥰
@ww_4 min ET esch am 31.8. ☺️ ond muess no bes am 5.4. flr de nöchst US warte 🙃 be au gspannt obs es August oder September Baby git, vor allem will ech ond men Ma em August Geburi händ 😏
@Samantha ou ja de simee oh sehr nöch 😀 das geit oh no es zitli... Bi froh wenn scho nume ändlech die 2 Wuche ume sii! Aber Vorfröid isch doch (i dem Fau nur) e sehr schöni Fröid hihi
De wärs natürlich toll wes no im August würd cho!
Wie gahts nech so?
Ha sit 2 Täg immer wieder es ungwohnts Gfüehl im Buuch, weiss ni obi z'Chlinä langsam vo afoh gspüre 😍 ha z'Gfüeu es isch gad fliessig am wachse 😊 bi im Moment aber extrem erschöpft, Motivation isch abr dr Mänti ire Wuche, denn heimer endli dr nöchst US u gseh hoffentlich wases isch, obwohl i ja es Gspüri ha 🙈
Und ch ha sgfühl die ss isch viel intensiver als die letschti..mit minere luune, mitem schlächt si, unruhig schlafe und amigs au chli e komische buch🙄😌viellicht meini das au nume da mer das ja sehr schnell vergisst😂😂
Und ch ha sgfühl die ss isch viel intensiver als die letschti..mit minere luune, mitem schlächt si, unruhig schlafe und amigs au chli e komische buch🙄😌viellicht meini das au nume da mer das ja sehr schnell vergisst😂😂
Das chönt vo mir gschriebe gsi😅😍Was bi mir no dezue chunt ischs kopfweh😢 has seeehr hüfig.
Han hüt 21 wuche us gha. Alles guät. D fa hät gseit, sie welli sich nonid sicher festleggä, aber sie würi vermuäte es meitli. Sie möcht aber i 4 wuche nomal luäge, will sie nid sicher isch 😊
juhuiii i ha hüt us gha und mis hämatom isch komplett verschwunde😃 Am Baby geits super und d Nackefalte isch o guet gsi😅. Bi so froh u cha mi jtz so richtig fröie🤩!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
4
0
906
Ois gahts tiptop danke. Han hüt de ultraschall gha. Sooo schön wiemers herz gseht und sichs sooo bewegt😍😍
64
0
906
45
I ha am 20.09 ET! I ha ersch i zwöi wuche dr nächst ultraschall u bim letschte hani leider es Hämatom (so e Bluetasammlig) unger dr Fruchthöli gha:( jtz muessi mi ruhig haute! I hoffe fest dass es schnäll verschwindet und aues guet chunnt... süsch geits mir aber guet und öich?
3
237
0
337
3
38
906
38
906
Jaa isch mis erschte😍 nach 7 jahre entli❤️
906
38
Jaaa freue mi ou scho so druf wenis s'1.mau gspüre, bis jetz hani nonüt gspürt. Hesch de bis jetz ke Übelkeit gha? Bi mir isch sie jetz zum Glück düre 😊
Oh wow, so schön hets doch no klappet! Starch heit dir nie ufgäh u witergmacht 💪
Ja bi üs ischs ou s'erste 🥰
64
38
De wärs natürlich toll wes no im August würd cho!
64
Wär scho schön, aber hoff ned gad a mil Geburi oder dem vo minere Schwöster
64
337
906
337
38
Ha sit 2 Täg immer wieder es ungwohnts Gfüehl im Buuch, weiss ni obi z'Chlinä langsam vo afoh gspüre 😍 ha z'Gfüeu es isch gad fliessig am wachse 😊 bi im Moment aber extrem erschöpft, Motivation isch abr dr Mänti ire Wuche, denn heimer endli dr nöchst US u gseh hoffentlich wases isch, obwohl i ja es Gspüri ha 🙈
337
906
Das chönt vo mir gschriebe gsi😅😍Was bi mir no dezue chunt ischs kopfweh😢 has seeehr hüfig.
337
64
906
64
906
64
Ech selber trenke 2 Liter oder meh 🙈
337
237
0
337
45