August- oder Septemberbabys 2019

Isch öber scho im forum wo im august oder september gebärt? 😍

Wie gahts oii? Wenn hender de ET?

Mine isch am 02.09 und bin scho sehr gspannt wases wird. Han morn min negschte ultraschall❤️😍 iiihaaa.
Admin
«13

Kommentare

• Hallo Aloha, min Termin vorussichtlich am 01.09🥳, bis jezt tiptop! Und dir?? Ja bi au gspannt, ich han erst am 16 April de nechst Termin 😍 😍
  • 🙋🏻‍♀️
  • Ja hier! Min ET isch am 26.9.😻
  • @Rosela oh sooo guuuet. Ein tag vor ois😍 bin ja gspannt
    Ois gahts tiptop danke. Han hüt de ultraschall gha. Sooo schön wiemers herz gseht und sichs sooo bewegt😍😍
  • Hallo min ET esch de 31.8. 🥰
  • @ALOHA huhu ou hie 😂
  • Yeahh🤗🤗🤗
  • Hallihallo

I ha am 20.09 ET! I ha ersch i zwöi wuche dr nächst ultraschall u bim letschte hani leider es Hämatom (so e Bluetasammlig) unger dr Fruchthöli gha:( jtz muessi mi ruhig haute! I hoffe fest dass es schnäll verschwindet und aues guet chunnt... süsch geits mir aber guet und öich?
  • Eg Ha am 19. Sept ET 😊
  • Gugus :) Endi August 🥰 bi au mo rüber gschwupst vom SM 😀
  • Hii ich han en am 6.9. und cha am 4.märz zum us🎉 bi au vom swissmom🤪
  • Juhu Fabe90😘
  • Mi ET isch am 29.08. isch also no unklar obs es August- oder September Bebe wird 🥰 bi jetz ir 15SW u mir geits sowit guet, ha eifach chli Verdauuigsproblem 🤭 nöchst US isch i 2 Wuche, mah aubes fasch ni warte vo Termin zu Termin aber nime ah das geit aune glich? 😁
  • @ww_4 oh mir sind nöch🤗 ich hanen am 02.09😍Mir gahts au soo - ha de ultraschall erscht gha aber wür am liebschte schowider go luege. Und ich hanen erscht am 01.04😳😳😅❤️
  • @aloha Jaa mi dünkts denn ersch rächt, wemes nach 4 Wuche ändlech wieder gseht chame nid gnueh bercho 🙈 isch aues guet gsi bi dir? Isches dis erste?
  • @ww_4 genau du seisches😍 und ich hoffe au immer das sherzli no schlaht. Das isch de vorteil den wemers gspürt🙏🏻😍Mir gahts guet. Usserd das jetzt übelkeit chli chunt😰 bi diir?
    Jaa isch mis erschte😍 nach 7 jahre entli❤️
  • @aloha ha dr weue e PN mache aber irgendwie fingts di nid 🤷‍♀️
    Jaaa freue mi ou scho so druf wenis s'1.mau gspüre, bis jetz hani nonüt gspürt. Hesch de bis jetz ke Übelkeit gha? Bi mir isch sie jetz zum Glück düre 😊
    Oh wow, so schön hets doch no klappet! Starch heit dir nie ufgäh u witergmacht 💪
    Ja bi üs ischs ou s'erste 🥰
  • @ww_4 min ET esch am 31.8. ☺️ ond muess no bes am 5.4. flr de nöchst US warte 🙃 be au gspannt obs es August oder September Baby git, vor allem will ech ond men Ma em August Geburi händ 😏
  • @Samantha ou ja de simee oh sehr nöch 😀 das geit oh no es zitli... Bi froh wenn scho nume ändlech die 2 Wuche ume sii! Aber Vorfröid isch doch (i dem Fau nur) e sehr schöni Fröid hihi
    De wärs natürlich toll wes no im August würd cho!
  • @ww_4 ech han s‘Gfüehl die Zyt lauft eifach vell zschnell... han s‘gfüehl die SS lauft so chli nebedbi 🙈

Wär scho schön, aber hoff ned gad a mil Geburi oder dem vo minere Schwöster
  • Min Ma hät ebe Afang Monet dorim denk ech ihn wirds ned breiche
  • Jupii ha hüt us gha und mim schätzi gahts wunderbar😍🎉 hät sich mega bewegt soo herzig💜
  • @Mangoo so schön😍 gnüsses wiiterhin.
  • Dankä wünsch oi allne au nur s besti😘
  • Wie gahts nech so?
    Ha sit 2 Täg immer wieder es ungwohnts Gfüehl im Buuch, weiss ni obi z'Chlinä langsam vo afoh gspüre 😍 ha z'Gfüeu es isch gad fliessig am wachse 😊 bi im Moment aber extrem erschöpft, Motivation isch abr dr Mänti ire Wuche, denn heimer endli dr nöchst US u gseh hoffentlich wases isch, obwohl i ja es Gspüri ha 🙈
  • Und ch ha sgfühl die ss isch viel intensiver als die letschti..mit minere luune, mitem schlächt si, unruhig schlafe und amigs au chli e komische buch🙄😌viellicht meini das au nume da mer das ja sehr schnell vergisst😂😂

• Mangoo schrieb: »

Und ch ha sgfühl die ss isch viel intensiver als die letschti..mit minere luune, mitem schlächt si, unruhig schlafe und amigs au chli e komische buch🙄😌viellicht meini das au nume da mer das ja sehr schnell vergisst😂😂

Das chönt vo mir gschriebe gsi😅😍Was bi mir no dezue chunt ischs kopfweh😢 has seeehr hüfig.
  • Hoffe chunt glii besser und mir chönds alli nochli gnüsse😅
  • @ALOHA trinksch de au gnueg? Das esch sehr wichtig
  • @Samantha ich glaub ebe zwenig😢 schaffs eifach ned. Aber es wird immer meh🙏🏻 hoff chum bald uf zwei liter am tag.
  • @ALOHA wievell trenksch de pro Tag? Ond schön verteilt öber de Tag?
  • Ich wür sege chum ufen liter bis 1 1/2 pro tag👍🏻 ja trink zu jedere mahlziit👌🏻
  • Aber das wär jo för die Johreszyt glaub gnueg... gemäss ame Bricht vo swissmom
    Ech selber trenke 2 Liter oder meh 🙈
  • Wüsset ihr scho was es git..?☺️
  • Viiiiilicht gsed mers am SA 😇
  • Han hüt 21 wuche us gha. Alles guät. D fa hät gseit, sie welli sich nonid sicher festleggä, aber sie würi vermuäte es meitli. Sie möcht aber i 4 wuche nomal luäge, will sie nid sicher isch 😊
  • Oo das freut mi für dich das alles guet isch👏🏼💪🏼
  • juhuiii i ha hüt us gha und mis hämatom isch komplett verschwunde😃 Am Baby geits super und d Nackefalte isch o guet gsi😅. Bi so froh u cha mi jtz so richtig fröie🤩!
  • Hend ihr au de afp-tescht gmacht? Hanen hüt grad gha und de het sie no gad en us gmacht und gmeint es gäbi warschindli es meitli😍☺️

• Mangoo schrieb: »

Hend ihr au de afp-tescht gmacht?

Was isch afp?
  • was isch en afp-test?
  • Det luegt mer im bluet vom mami s eiwiss na wege offenem rugge, offenem buch oder niereproblem bim baby
  • Okey. De hends bi mir ned oder nanig gmacht. Ussert i weiss nix devo😬😬😬 nackefalte hetsi gmesse und de bluet dezue na gna.
  • bi mir wie bi de ALOHA 🤷‍♀️
  • @Mangoo was heisst den Afp usgschriebe?
  • Ja sie hend bi mir au eifach nackefalte gmässe und denn no bluet gnoh und ich ha denn gfröget für was die prob isch und de hetsi mer das so gseit
  • Alpha-Fetoprotein heissts
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland