ja eusi Leni Sophie isch pünktlich am errechnete termin am 26.4 um 00.10 uhr uf d welt cho...😍 god eus sehr guet, isch neb em 2 jöhrige wirbelwind, ganz en pflegeliechtiii...😍🙏🏻
@Maryon ich bin 5 täg blibe. Für mich ischs e notlösig gsi de KS. I has überhaupt nid gern gha, so machtlos si. Kontrolle über min körper möse abgeh. Min maa no möse beruige will er angst gha het er verlühri mi. Und jetzt dörfi nid meh träge als de kli vom gwicht. Das isch nid mol en wöschkorb.🙈
Mir sind 29h im spitol gsi mit regelmäsig wehe aber nid so starki. Muettermund isch trotzdem ufgange aber nid ganz. Ha am schluss extremi schmerze gha im rugge und dherztön vom klibe sind bi jedere wehe am schluss schlechter worde. MM 8cm PDA het nix gnützt MM 4cm.
Nochem KS het de chirurg gseit gha das er gar ka platzt gha het. Er het au am kopf e schürfig gha
sind krämpf bi neugeborene normal resp. bis zu wellem mass normal? und wie isch das mit em esse muni böd druf luege wasi iss das isch jo glaub veraltet oder??
krämpfli sind normal. de darm vom baby muen sich zerst drah gwöhne dass er muen schaffe. flügergriff, velofahre oder pucke/träge hilft. all die „anti buchkrämpfli mittel“ sind nöd notwändig, idinre milch häts vo natur us scho bigaia drin.
muetermilch wird usem bluet gmacht und nöd usem mageinhalt - du muesch nöd luege was du issisch.
Aso i ha au gseid becho das es nid drufa chemi wasi iss,aber has ihre jedes mol agmerkt das sies plaged hed,dkrämpf chend sehr extrem sii,mir hend teils freinächd gha und fast dauertreit
Auso mini Chli isch bir Geburt 3400 gsi u iz nach 1 Mt 4030. Bechunnt Pumi. Hebi het gmeint, i söu chli ufpasse 🙈. Aber KiÄ het mir hüt Morge gseit, aues im grüene Beriich.
Nei, fasch chli „z‘viu“. Me seit ja 20-30 gr pro Tag (was bi ihre di erschte 3 Wuche de Fau isch gsi) u iz het sie i 1 Wuche ca. 70-80gr pro Tag zuegleit. Hebi meint eifach, bi Pumi müessme chli ufpasse.
Bir geburt 3360 u bir 1 monets kontrolle sprich 4 wuche speter 4,6 kilo mi kia het o gseit müese chli ufpasse🙈🙈gibe im o pumi u iz isch er sicher o wieder schwerer chume da nid drus
@Gänseblümchen aber wie sell mer denn ufpasse? Sie trinke ja eifach so vell wie sie möge.. und wenn mer zwenig gett de sinds ja ned z friede🤔 het de arzt dir öppis gseit?
Auso mini het bir geburt 2650 gwoge u bir 1mt kontrolle 3610g mit pumi holle pre... auso 1kg zuegno... mach di nid verruckt, itz mit 1 isch si glich nume 7915g gsi😅
Mini grossi het mit pumi nume jede zwöiti tag 💩 u es isch aues bestens gsi! Ha so ämu d wickeltäsche ou mau chönne deheime la🤪 me het sich uf ds chönne verla! Di chlini ou pumi chind het 5-6 mau am tag kackt🤦🏼♀️ ohni windle nöime häre ke chance😆😅😂 git auso aues! U bi mumi kind isch 10mau am tag oder au 10 tag ou normal solang se nid plaget.. ☺️😆
@schaai nai nit amol, isch ganz normal gsi für si. Het au kei Buchweh kah. Aimol het si denn erscht noch 14 Täg, do hets si denn aber scho quält und dr ganz Body isch bis zum Hals vollgsi! 🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1,306
781
0
781
70
781
1,306
335
0
335
0
Nochem KS het de chirurg gseit gha das er gar ka platzt gha het. Er het au am kopf e schürfig gha
1,306
184
muetermilch wird usem bluet gmacht und nöd usem mageinhalt - du muesch nöd luege was du issisch.
142
1
1,306
1
1,306
1
3
781
1
1,306
781
1,306