@jara erholt ja, er machts au mega guet. Schlaft am morge bis öpe am 10ni, defür verwachet di älter Tochter jewils zwüsche 6:00-7:00 😴😴 isch nüt mit länger schlafe.
Bi euch au alles guet?
hello mitenand..
ez isches en monet her sit de geburt..üs gohts sehr guet..ich froi mi soo ufs erste aktive lächle vu de klinnä..bi üs ide nacht 1 bis max 2 mol stille
I wechsla ab zwüscha baldrian tropfa und rot wiin😂😂😂🤭Nei scherz.
Er isch as wieli au all drei stund cho.
Hüt fühli mi wia an andra mensch🤗Nimmt mi de wunder wias nägscht nacht isch😊
Er isch 6 wucha und 4tag.
Hoffa er wird au so an super schlöfer wia sin bruader, mit knapp 3 mönet immer vom 20.00-am morga am 9.00/10.00 pfuuset.
Isch no hüt mit 4i aso...
Mina tuat am obig wia vorhola....zt willer ab da 6i all 2std und drfür brucht er de ir nacht nüt....also i findas herrlich🙈😍🥰Wenns duraschflofend bruchends ir nacht nüt meh.
I ha iz nach 6 Wuche immer no so e Schwabel-Buch 😫. Darf ja no ke Sport odr so mache wägem KS 😖. Isch es bi üch au so? Chas au si, dass es nach de 2te SS no viu schwabeliger isch?
Ooh mamis. Bi gad chli erliechteret das z‘lese. Bi mir hangt de buuch au na chli. (Unterhalb vom buchnabel)
Mini hoffnig lit würkli darin das es bim 2. chli länger gaht.
Hend ihr d‘linea negra au na? (die wo eini gha hend) weiss nüm wie lang das es
katastrophe 😭 fühl mi huere dick..jo ich weiss isch normal und sind so dankbar hemmer e gsunds meitli..aber schisst scho ah wenn me immer no dumstandsmode vu vor de geburt muess wieder alegge..und immer mitm gliche scheiss mu umelaufe 😏..Wenigstens han mer schöni schue gleistet
@schildchrötlimelAlso ich bin mol ehrlich. Mir hett die 2. SS no de Reste geh 🙈 ich bi zwor dünn aber han vorigi huut 🙈 und d‘Geburt isch 18 mnt her. Bim erste isch d‘Hut nochemne Johr wieder vollständig zurggbildet gsi. Bi mir wür nur no e Buchdeckestraffig helfe🙈
@schaai ich han au erst nochem Abstille chöne abneh. Min Körper hett immer s‘Gfühl ka er hegi Angst er brüchi Fettdepots 😒 huere mythos dassmer währendem stille automatisch abnimmt 😒
@lunapiena gell..huere schissdreck wenn all seged nimmsch denn scho ab bim stille..tjanu..han ez mol bi zalando für 800 franke badhose hose usw bstellt
Ich bi devo usgange dases normal isch, das de buch na schwabelig isch, mer noni s afabgsgwicht het und d kleider noni passed..immerhin hend mer ja ersch grad gebore🤷♀️
also, min buch isch weich aber er staht ehner so use wie en bierbuch😂😂😂😂😂 ha aber trotzdem normali kleider ah hose e nr grösser und tischi xeht mer halt de buch janu. und suscht legins di druckeden bitz zämä🙈
@schaai ig würd usgwoge u normal esse wü di körper schautet uf sparflamme u stoppt dr stoffwechsel de nimmsch sowieso nid ab... u viu nähme erst nachem stille ab.. u dr körper brucht mind. 9mt bis er ume einigermasse im rank isch... @schildchrötlimel gib dr no chli zyt! U ja ohni bitzli training bringsch ds büchli nid weg🙈
aso bi minre fründin isches 8 mönet gange..i han ez im vero moda e normali biz tüfgschnittni jeans kauft 2 nr. grösser..und bi zalando no sache bstellt..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
193
781
1
0
Bi euch au alles guet?
781
193
1,306
ez isches en monet her sit de geburt..üs gohts sehr guet..ich froi mi soo ufs erste aktive lächle vu de klinnä..bi üs ide nacht 1 bis max 2 mol stille
781
0
781
0
Er isch as wieli au all drei stund cho.
Hüt fühli mi wia an andra mensch🤗Nimmt mi de wunder wias nägscht nacht isch😊
781
0
Hoffa er wird au so an super schlöfer wia sin bruader, mit knapp 3 mönet immer vom 20.00-am morga am 9.00/10.00 pfuuset.
Isch no hüt mit 4i aso...
0
193
781
0
193
781
„BAUCH“ 🙈😬
I ha iz nach 6 Wuche immer no so e Schwabel-Buch 😫. Darf ja no ke Sport odr so mache wägem KS 😖. Isch es bi üch au so? Chas au si, dass es nach de 2te SS no viu schwabeliger isch?
193
0
Mini hoffnig lit würkli darin das es bim 2. chli länger gaht.
Hend ihr d‘linea negra au na? (die wo eini gha hend) weiss nüm wie lang das es
0
1,306
1,306
161
161
161
1,306
781
1
216
184
781
1,306
193
70
193
781
193
0
de ischr 2 nächt wieder am 4i cho und letscht nacht hätr wieder duragschlofa😂
0
Kaufet ihr neui klamotte für im summer wenn eu die normale nonig passet?
1,306
790
1,306
790
781
U viu mache chame nid - Kochsalzlösig i d‘Nase u ufgschnittni Zwible is Bett. Sie tuet mir so leid 😔
193
781
1,306
184