April 2019 Babys 🌸

189101113

Kommentare

• lääck..mini isch 3.5 mönet und i chan mir eifach nonig vorstelle dass sie demnächst brei isst..
  • @schildchrötlimel euse trinkt pro Tag 5 Schöppe je 200ml (also öppe all 3 stund)..Und euche?
  • Auso Mini trinkt so au 2.5-3 Stund. Schoppe si unterschiedlich. Variiert zwüsche 170-200. De erscht um di 6 am morge. De chunt si uf ~6 Schoppe im Tag 😳
  • Coucou Zäme 🙋‍♀️

4mt-Kontrolle scho hinder üch? Wie gross/schwär si üchi 👶🏻?
  • nächst wuche...und denn serste mol impfe 😪
  • @schaai auso s‘muess imfau gar nid schlimm si 💉. Mini Muus het scho 2x ginpft u nüt reagiert 🙂
  • @schildchrötlimel
    jo mir gohts nöd mol um dreaktione nocher sondern me um DÄ moment wo sie gstoche wird und eifach nöd weiss was sie erwartet 😱 jö...aber jo do mussi dure..
  • @schildchrötlimel mir sind grad hüt gsi :-) er isch ez 7.27 kg und 62cm gross. Wie gsehts bi eu us?
  • Auso mis Meitschi isch 67 cm u 7.8 kg 🙈😬😂
  • @schildchrötlimel wau das isch aber e grossi 😊
  • @schaai säg nüt 😬. Vo mir het sie‘s nid gstohle (162 cm chli 🙈) 😂
  • Hallo mitenand! Gaht bi eu s localfamily App au nüme? 😔 Wie gahts eune chline?
    Mini macht jetzt ständig Turnüebige.. s Dreihe vom Rugge uf de Bich gaht nüme lang. Sie lacht vill und brabblet fast de ganzi Tag. Momentan 66cm und 7.1kg 🥰
  • 8,3 kilo u 70 cm🙈🙈🙈
  • local app goht bi mir..
  • isch eigentli zahhne bi oi scho thema? mini kli schloft so unruhig die letschte nächt..han denkt obs echt das chan sie..
  • Ich gseh bi minere no nix. Aber sie faht mängisch us em nüt (nüt isch passiert) ah brüele.. und hört nach 30sec wieder uf.. vllt schiebed sich d Zäh in Chiefer.
  • 96b4f010-c36e-11e9-9022-fd5554698097.jpeg

Genau hüt voreme Jahr hani de Test gmacht 🙈
  • Übrigens @schaai wie isches gsi ir Region Murte?
  • @schildchrötlimel
    oh cool..😍 ziit goht so schnell..
    jo u schön..bin sogar in see go bade und de het wärmer ka als dlufttemperatur 😂
  • @schildchrötlimel 🙈ha grad gmeint du bisch wider schwanger😊
  • @jara 😂

Isch nüm möglich: bi „glötet“ 😅🤪
  • mini het endli ihri füess entdeckt..aso so entdeckt dass sies is mul nimmt..ou ich wünscht mer i wer so beweglich..😂 wie gsehts bi oine chline us mit brei? i han sgfühl da isch no wiit weg..
  • Brei es paar Löffeli, isch no meh spielerisch. Auso gsättiget isch sie de nid. Cha ke Schoppe ersetze mit Brei 😉
  • Ich han scho ei Mahlziit ersetzt (Mittag). Sie hät zimli schnell zimli vill gässe. Nie usgspuckt oder so..
  • Bi üs klappts super mim essa....fangend in da nögschta tag mim znacht brei a. Zmittag und zvieri isst er wia nen grossa🤗🥰
  • @Tara super :) wie alt isch de dis chind? Mine nimmt de brei us mul & loht ehn wider use😂
  • Er chund am 2.sept 5 mönet. Wia alt isch dina?
  • Euse isch am 12. september 5 mönet alt:) mal luege, vellech gfallts ehm jo de plötzli
  • dönd ihr ez uf de herbst winter en grössere schlofsack zue? oder chame no de chlinscht ne?
  • jo mir hend scho eine kauft... sie schloft scho dinne... isch en odenwälder prima klima... vo dere marke hend mir bim grosse scho gha... de chli warmi isch es 50/56 gsiii und de jetzt es 70zgi...
  • Hey mamis😁 wie gahts euch mit de chline wo scho rächt gross sind?😂🙈😁😍Und wie gsehts so us met euchere figur? Passed ihr scho id kleider wo ihr vor de SS agha hend?
  • Auso mini Muus wachst u gedeiht 😉

U mi Ranze isch i komplettem Stillstand 😭. Mache sit 3 Wuche WW abr s‘passiert auso nid viu.

Ha letschti gläse, dass es nach de 2. SS schwiriger sigi, zum Abnäh 🙁
  • U bi Dir Jara? Aues 👌🏻?
  • Super:) het sie scho zähndli becho oder noni?

Eusm chline gahts au super😍🥰

Mim buch gahts au z guet😂🙈na 10kg z viel druffe.. finds so schwierig abzäh. Wie finsch WW bis eze?
  • @jara für viu Lüüt isch WW sicher top; mir passts irgendwie nid. Nimme 600 Gramm ab damit i d‘Wuche druf widr 500 zuenimm. U das di ganz Ziit. Hätt glaub mitm Gäud lieber e Ernährigsberateri zahlt 🙈. Velech isch es au schwär, wöu i „nur“ 1kg über mim normale BMI bi 🤷‍♀️. U s‘Hauptproblem isch eifach de Schwabbel-Buch. Iz gahni de ab Oktober i d‘Rückbildig u när darfi de velech au widr Planke (ha drum e KS gha u sett noni so gäi dri). Mal guggn 🤓

Zähnli het mini noni, di Chli scho?
  • Hallo aprilmamis
    Es isch so ruhig da ine😂😂😂wie geits euch? Was mache eui babys scho?
    Mine dreit sech vom rügge ufe buch aber nume ei site me no nid vo zrug dreie rede mer nid mau😂😂😂😂was er iz macht wener ufem buch isch streckt arme u probiert zfüdle zlüpfe, i ha gloub e fule babyboy
  • Hi @Gänseblümchen! Und alli andere! 😊 Mini Chli hät grad zwei Zäh übercho, darum Fieber gha und au grad no e Vercheltig verwütscht - die erst. Sind aber ufem Weg vo de Besserig 🤗. Sie dreit sich uf beid Siite und versuecht sich immer is Sitze zzieh - mal luege, wie langs no gaht! Au Trocheüebige fürs Chrabble macht sie scho. Druckt immer de Popo id Luft und de Oberkörper.
    Wie gahts eune Schätzis?
  • Scho 2 Zähn? 😳. Abgseh devo dass mini Chli sabberet wie e Wäutmeischter, gsehni no kei Zähnli 😬🤪

Mini dreit sich dur di ganzi Stube (di ruhige Ziite si verbi 🙈).
  • @schildchrötlimel: eusi hät au gsabberet wie verruckt, sicher fast zwei Mönet lang 😄. Und ez sind die erste beide mitenand duredruckt 🤗. Oh ja, das mit de ruhige Ziite wo verbi sind, kenn ich au 😂
  • Hooi Zäme :-)

Also mini Tochter wird die Wuche 2 Mönet alt & het scho 4 Zähnd wo sich zeiget ....unglaublich aber wahr. Hends fascht nid chönne glaube 🙈🙈
  • haha mini isch 5.5 mönet und isst weder brei no hät sie zäh..sie dreiiht sich immer uf de buch au im schlof aber zrugg nonig..
  • 🙋🏼‍♀️ Wie gsehts mitem Chrabble us? Mini will zwar, aber chan noni. Will sich immer is Sitze zieh, aber d Chraft langed elei au noni 😀
  • mini sitzt nonig mol allei 😊
  • und de ersti zah isch am durebreche 😍
  • Mini robbt ufm Buuch dur s‘Huus u steut sich uf d‘Chnü zum chli „twerke“ 😂😂🙈

Vo Zähn wiit u breit nüt i Sicht 😳
  • @schildchrötlimel das mit de zeh isch au so gsi und vu hüt uf morn het me so en wisse strich gseh und bim drüber fahre mitm finger isch ganz ruch
  • @schildchrötlimel Bi eus au.. vo eim Tag uf de ander sinds plötzli da gsi 😁
  • Wer het scho 6mt-Kontrolle gha? U wie gsehts so us bi üch?

Mini Muus isch 71.5cm uf 8.6 kg 🙃
  • Mir händ sie scho im September gha, sie isch ja 5 Wuche z früeh cho. Sie isch 69cm gsi uf 8.1 kg. Jetzt wiegt sie bestimmt scho 8.5kg oder meh und ich zieh ihre 74/80 ah.
  • Üsa isch bir 6mt kontrolla 66cm und 7.2 kg xie.
    Zäh sind no kaini uma.😭😭😭 dia ziit raaset😭😭😭Badwanna, stubawaga alles scho ds chlii😭 as goht sooo gschwind, am samschtig ischr scho 7mt🙈😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum