Auso Mini trinkt so au 2.5-3 Stund. Schoppe si unterschiedlich. Variiert zwüsche 170-200. De erscht um di 6 am morge. De chunt si uf ~6 Schoppe im Tag 😳
@schildchrötlimel
jo mir gohts nöd mol um dreaktione nocher sondern me um DÄ moment wo sie gstoche wird und eifach nöd weiss was sie erwartet 😱 jö...aber jo do mussi dure..
Hallo mitenand! Gaht bi eu s localfamily App au nüme? 😔 Wie gahts eune chline?
Mini macht jetzt ständig Turnüebige.. s Dreihe vom Rugge uf de Bich gaht nüme lang. Sie lacht vill und brabblet fast de ganzi Tag. Momentan 66cm und 7.1kg 🥰
Ich gseh bi minere no nix. Aber sie faht mängisch us em nüt (nüt isch passiert) ah brüele.. und hört nach 30sec wieder uf.. vllt schiebed sich d Zäh in Chiefer.
mini het endli ihri füess entdeckt..aso so entdeckt dass sies is mul nimmt..ou ich wünscht mer i wer so beweglich..😂 wie gsehts bi oine chline us mit brei? i han sgfühl da isch no wiit weg..
jo mir hend scho eine kauft... sie schloft scho dinne... isch en odenwälder prima klima... vo dere marke hend mir bim grosse scho gha... de chli warmi isch es 50/56 gsiii und de jetzt es 70zgi...
Hey mamis😁 wie gahts euch mit de chline wo scho rächt gross sind?😂🙈😁😍Und wie gsehts so us met euchere figur? Passed ihr scho id kleider wo ihr vor de SS agha hend?
@jara für viu Lüüt isch WW sicher top; mir passts irgendwie nid. Nimme 600 Gramm ab damit i d‘Wuche druf widr 500 zuenimm. U das di ganz Ziit. Hätt glaub mitm Gäud lieber e Ernährigsberateri zahlt 🙈. Velech isch es au schwär, wöu i „nur“ 1kg über mim normale BMI bi 🤷♀️. U s‘Hauptproblem isch eifach de Schwabbel-Buch. Iz gahni de ab Oktober i d‘Rückbildig u när darfi de velech au widr Planke (ha drum e KS gha u sett noni so gäi dri). Mal guggn 🤓
Hallo aprilmamis
Es isch so ruhig da ine😂😂😂wie geits euch? Was mache eui babys scho?
Mine dreit sech vom rügge ufe buch aber nume ei site me no nid vo zrug dreie rede mer nid mau😂😂😂😂was er iz macht wener ufem buch isch streckt arme u probiert zfüdle zlüpfe, i ha gloub e fule babyboy
Hi @Gänseblümchen! Und alli andere! 😊 Mini Chli hät grad zwei Zäh übercho, darum Fieber gha und au grad no e Vercheltig verwütscht - die erst. Sind aber ufem Weg vo de Besserig 🤗. Sie dreit sich uf beid Siite und versuecht sich immer is Sitze zzieh - mal luege, wie langs no gaht! Au Trocheüebige fürs Chrabble macht sie scho. Druckt immer de Popo id Luft und de Oberkörper.
Wie gahts eune Schätzis?
@schildchrötlimel: eusi hät au gsabberet wie verruckt, sicher fast zwei Mönet lang 😄. Und ez sind die erste beide mitenand duredruckt 🤗. Oh ja, das mit de ruhige Ziite wo verbi sind, kenn ich au 😂
Mir händ sie scho im September gha, sie isch ja 5 Wuche z früeh cho. Sie isch 69cm gsi uf 8.1 kg. Jetzt wiegt sie bestimmt scho 8.5kg oder meh und ich zieh ihre 74/80 ah.
Üsa isch bir 6mt kontrolla 66cm und 7.2 kg xie.
Zäh sind no kaini uma.😭😭😭 dia ziit raaset😭😭😭Badwanna, stubawaga alles scho ds chlii😭 as goht sooo gschwind, am samschtig ischr scho 7mt🙈😍
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1,306
1
781
781
4mt-Kontrolle scho hinder üch? Wie gross/schwär si üchi 👶🏻?
1,306
781
1,306
jo mir gohts nöd mol um dreaktione nocher sondern me um DÄ moment wo sie gstoche wird und eifach nöd weiss was sie erwartet 😱 jö...aber jo do mussi dure..
1
781
1,306
781
4
Mini macht jetzt ständig Turnüebige.. s Dreihe vom Rugge uf de Bich gaht nüme lang. Sie lacht vill und brabblet fast de ganzi Tag. Momentan 66cm und 7.1kg 🥰
193
1,306
1,306
4
781
Genau hüt voreme Jahr hani de Test gmacht 🙈
781
1,306
oh cool..😍 ziit goht so schnell..
jo u schön..bin sogar in see go bade und de het wärmer ka als dlufttemperatur 😂
1
781
Isch nüm möglich: bi „glötet“ 😅🤪
1,306
781
4
0
1
0
1
1,306
70
1
781
U mi Ranze isch i komplettem Stillstand 😭. Mache sit 3 Wuche WW abr s‘passiert auso nid viu.
Ha letschti gläse, dass es nach de 2. SS schwiriger sigi, zum Abnäh 🙁
781
1
Eusm chline gahts au super😍🥰
Mim buch gahts au z guet😂🙈na 10kg z viel druffe.. finds so schwierig abzäh. Wie finsch WW bis eze?
781
Zähnli het mini noni, di Chli scho?
193
Es isch so ruhig da ine😂😂😂wie geits euch? Was mache eui babys scho?
Mine dreit sech vom rügge ufe buch aber nume ei site me no nid vo zrug dreie rede mer nid mau😂😂😂😂was er iz macht wener ufem buch isch streckt arme u probiert zfüdle zlüpfe, i ha gloub e fule babyboy
4
Wie gahts eune Schätzis?
781
Mini dreit sich dur di ganzi Stube (di ruhige Ziite si verbi 🙈).
4
95
Also mini Tochter wird die Wuche 2 Mönet alt & het scho 4 Zähnd wo sich zeiget ....unglaublich aber wahr. Hends fascht nid chönne glaube 🙈🙈
1,306
4
1,306
1,306
781
Vo Zähn wiit u breit nüt i Sicht 😳
1,306
4
781
Mini Muus isch 71.5cm uf 8.6 kg 🙃
4
0
Zäh sind no kaini uma.😭😭😭 dia ziit raaset😭😭😭Badwanna, stubawaga alles scho ds chlii😭 as goht sooo gschwind, am samschtig ischr scho 7mt🙈😍