Es isch unglaublich, wie schnell das alles gaht 🤗. Und jedes Chind hät sis eigete Tempo. Bi de einte chömed d Zähnli früener, bi de anderne s Chrable oder s Sitze. Mega spannend!
mir hend nöchst wuche 6mnt kontrolle. bi gspannt! sie het no ke zähn aber cha sit ere wuche sich dreihe und rückwärts durs huus robbe. ah ja si ish erst 5.5 mönet welsi zspot und de im mai erst cho esh🙈
Ich gib minere (2 Zäh unde Mitti) amigs die Maisstange wos ide Migros/im Coop git. Smelties heisseds glaub. A dene chönd sie sich nöd verschlucke, will sie schmelzed 😊👍🏼. Sust bechunt sie amigs es Stückli Brot, aber denn bini immer debi, zum usefische, falls mal öpis stecke blibt. Lerne müends es ja irgendwie.. ghört dezue 🤷🏼♀️.
Ja, ich verstah das! Han bi eus grad gester wieder müese „ihgriffe“.. 😒 so ganz weich kochts Gmües söll au no guet sii (in chline Stück wis guet chönd hebe).. das rutscht sicher au besser abe. Hani aber au noni usprobiert.
han ire ide letzti immermal weder grossi gurkestück usegfisht wellsi sech so grossi stuck abbiest ohni zähn😬 si chunt weichkochts gmüess am stuck über, weichs brot, ufshnitt, chäs, banane..
@schildchrötlimel Mer gahts glich wie dir😂🤷♀️ ha letschti es weichs rüebli geh und gmeint er verstickt, ha soooooooo angst gha. Ez muess er für immer brei ässe😂😉😉😉😉😉😉😉
mini isch zwar afangs mai 19 uf d wält cho, aber bin ide april 19 gruppe aktiv gsi. D maigruppe 19 sind alli im whatsapp aktiv gsi, das hani nit welle. Ja, es isch würkli unglaublich, wie die ziit vergaht und wie viel sie scho glernt hend üsi babies!🤩
huuhuu au mir sind fliisig am wachse. 😍 er macht sinre schwöster alles nache, nume rede wot er nid unbedingt 🙈 tuet aber uf dütsch & portugiesisch alles verstah.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
70
4
0
781
4
781
4
0
781
0
1