Hmmm.... i hoffes nid đ. Si holes eh scho 11 Tag vorem ET. U wenns wie plant am 11.04. chunnt, de isch fĂŒr mi 3.5 jĂ€hrig ZwĂ€rg gsorget... frĂŒecher chĂ€mti chli i Stress đŹ
I weises nid weni mi aluege schođđ€Șđ€Șaber nei plante ks isch scho guet, de chame gad plane. O we die hebammene mi wei bekehre u meine i söu normal gebĂ€re, u ig finde löt mi i rueh.
I ha nid fiu parat gmacht fĂŒre chli ha o nid mau klinik tĂ€sche packtđđđ
Auso es Köfferli (wirkli es munzigs đ) hani parat. U mi ZwĂ€rg wird a dĂ€m Tag ir KITA si. Ăsi Familiene wohne rĂ€cht wit wĂ€g u vo dĂ€m hĂ€r wĂ€rs rĂ€cht stressig, churzfristig öpis zâorganisiere đ
Mini Gyne het gmeint, mir sige super im Timing... abr das seit si Ă€uĂ€ nur, us âschlĂ€chtem GwĂŒsseâ đ. Planet wĂ€r ursprĂŒnglich 4 Tag vor ET gsi.... u nĂ€r het sie im Nachhinein entschiede, denn i dâFerie zâgah đłđłđł. Iz holt sieâs 1 Wuche frĂŒecher....
Bi mir verschwindet s wasser au nĂŒmme und ET isch am 11.04. bald hend mers alli gschafftđau wenn mer nachher viel weniger schlof hĂ€nd, ischs vellech ohni riiise buch wider bez bequemer zum leggeđđ
@GĂ€nseblĂŒmchen ischs de dis 1. kind und wieso machsch en KS? đ je nöcher d geburt chunnt, desto meh hani angst vor de natĂŒrliche geburtđŹ
@schildchrötlimelIsch bi mire o so si het o gad ferie abem 5 aprilđđđdrum isch er bi mir o 11 tag vorhĂ€r a gsetzt.
@jaraNei es isch mis 2 te wunder,bir erschte geburt hani 28 std ka u den e geburtsstop den hets e notkaiserschnitt gĂ€. Drum wot bi fa u ig nĂŒme riskiere. Uda zbaby scho zimlech gross isch isch isch dfrag öbs wĂŒrklech uf normalem wĂ€g wĂŒrd ga.
mag au definitiv nĂŒme....đ grippele au sitere wuche umenand.... zerst de darm, den sehr starks schluckweh und jetzt sit 4 tĂ€g sehr hartnĂ€ckige hueste... di chli drĂŒckt warschindli au no uf d blase und drum lauf ich wortwörtlich us bi jedere hueste attacke... chans ned stĂŒre.... und das isch mir sehr unagnehm... hmmm... bi mir gads scho no es momentli, ET wer de 26.4 aber sie dörf au frĂŒehner cho....đđ bim erste wunder hani das garned gha.... bin so gern schwanger gsiii....đŹ
I getrau mi fast nöd ine zâschriebe. Bi mir isches sâdritte Chind und mir gohts tip top. Han zwor mega Chrampfadere im Vaginalbereich wo meeeega unagnehm sind und weh tĂŒend. Trotzdem schaff ich no mini 30% im Kispi zu 100%. Lueg de Chind dihei, mach de Huushalt und mag au no Stall mache vo mine Ross. ZuesĂ€tzlich hani jetzt sit zwei Wuche agfange naihe... đđ also wer chli shoppe will zum ziitvertribe, dörf sich bi mir melde đ
Gell ich finds au cool, ich chan guet es Set mache. WĂ€r 20.- pro Stuck. Aso chunt no drufa ob es Wendebeanie möchtsch oder es âeifachsâ mit BĂŒndli? Es eifachs wĂ€r 18.-
Was mĂŒesstisch fĂŒr e Grössi ha? Und wprsch de Stoff wölle oder en andere?
soo..morn hani die letscht kontrolle. bin u gspannt..und ich glaub ich lohn mich ez au zu 100% krank schriebe..mag nĂŒme..und bim schaffe bini zum teil au nur noch dekoration
Ich bi ab morn ide 38. ssw und hĂŒt ischer 3kg gsiđ @Adriana chas dir sehr empfehle ufhöre z schaffe. Ich gniess die zit so... chasch jede tag mache was d willsch, chli kĂ€ffele etc oder eifach mal gar nĂŒt macheđđđ» das hend mir nachher niemehđ
@schildchrötlimel wenn hesch du ET? aso i froh mi ez grad..ich bin 36 1 und sgwicht ez bi 2700. und gyn seit das gschĂ€tzte gwicht am et also 17.4 bi 3500 isch. wie chan die ez no i 4 wuche 800 gr zuene?? das isch u huere viel..und ez nĂ€meds jo wĂŒchentl. ca nur no 90 gr zue
@Adriana de eigentlich ET wĂ€r 22.04. Ha de plant KS am 11.04. (hĂŒt i 3 Wuche đ±). Geschter bini SSW 35+2 gsi u sâBB wird uf 2700 gr gschĂ€tzt. Mini FĂ het aber kei witeri Gwichtsprognose gmacht.
@Adriana mis baby isch ir 35. ssw uf 2800g gschetzt worde, ir 38. ssw uf 3400 u Ă€ wuche schpöter uf 4000g! u Ă€r isch tatsĂ€chlech 3 tĂ€g schpöter mit knapp 4kg uf d wĂ€ut cho. het ouso gĂ€ge schluss wahnsinnig zuegleit, 600g i eire wuche đł
sorry dasi do i öie chat ineschribe, aber due aube chli mitlĂ€se đ
I ha morn mi letscht termin bi gspannt wie schwer er isch,
Mini mus isch ir erschte schwangerschaft uf 4 kilo gschetzt worde und wo si uf dwelt isch cho isch si 3240 gsie.
@Yulia es ist ziemlich unnötig und aufdringlich (meine Meinung) in jeder Gruppe Werbung zu machen und Userinnen direkt anzuschreiben. Eröffne doch selber ein Thema. Merci.
Fraue.. das mit de Gwichtsagabe isch oft ned richtig.. min FA hed mis erste chund uf mind. 4 kg bi de Geburt vorhergseid... er isch 3100g gsiiđ€ und die chliini hed d FA gseid sie wird keni 3 kg si.. und sie isch 3150g gsii.. verlönd euch ned z fest uf die schĂ€tzigeâșïž
Auso mir mĂŒesses sĂ€uber zahle. Mi Igriff choschtet 700.- (isch billiger wöus grad wĂ€hrendem KS gmacht wird). Wird nid vor KK ĂŒbernoh. Ma wĂŒssemer noni, wiuviu das es wird choschte.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
193
781
Du wÀrsch froh?
193
I ha nid fiu parat gmacht fĂŒre chli ha o nid mau klinik tĂ€sche packtđđđ
781
193
781
1
@GĂ€nseblĂŒmchen ischs de dis 1. kind und wieso machsch en KS? đ je nöcher d geburt chunnt, desto meh hani angst vor de natĂŒrliche geburtđŹ
3
193
@jaraNei es isch mis 2 te wunder,bir erschte geburt hani 28 std ka u den e geburtsstop den hets e notkaiserschnitt gĂ€. Drum wot bi fa u ig nĂŒme riskiere. Uda zbaby scho zimlech gross isch isch isch dfrag öbs wĂŒrklech uf normalem wĂ€g wĂŒrd ga.
70
781
1,306
3
und du?
781
1
1
1
1
781
1
Was mĂŒesstisch fĂŒr e Grössi ha? Und wprsch de Stoff wölle oder en andere?
1
781
1
781
mel@sensemail.ch
Merci âșïž
1,306
781
1,306
1,306
1
1,306
1,306
781
148
sorry dasi do i öie chat ineschribe, aber due aube chli mitlĂ€se đ
1,306
193
Mini mus isch ir erschte schwangerschaft uf 4 kilo gschetzt worde und wo si uf dwelt isch cho isch si 3240 gsie.
1,306
193
781
790
216
781
193
781
193
781
193
781