@Adriana wott Dir ke Illusione nĂ€h, aber sâBB chunnt denn, wenns parat isch đ. Ha ir 1te SS (vor fasch 4 Jahr) fasch aui âZaubertrickliâ usprobiert mit de Hoffnig, dass es frĂŒecher chunnt - ausser Spesen nix gewesen - isch ufe Tag genau am ET cho đŹđđ
@schildchrötlimel ich weiss đ aber nĂŒtzt nĂŒt so schads nĂŒt..chan nöd dĂŒmli dreie bin so e ungeduldigs menschechind đ und ich han e biz hoffnig dass frĂŒener chunt willi so viel kontraktione han (ĂŒebigswehe)
wauu denn körsch zu dene 5% wos am ET ĂŒberchömed
@Tara i bi vori ir Stadt gsi u is Manor ine gange. Dusse vou chaut u dinne mit de Jagge đ„. Ha fasch a Bode đ€ź u sofort use mĂŒesse đŹ. Richtigi Schweiss-UsbrĂŒch gha.
Ich ha chli e komischi frag đ sitt es paar tĂ€g hani wie muskelkater det unde ( also zwĂŒsche de bei).. merkes vorallem weni ustah vom legge..kennt das öpper? Esch das normal?
han ich letsti au gha.... hed sich so ufgschwulle und komisch a gfĂŒhlt....đ wie gots euch.... am morge gots mir amigs cheibe guet, aber am obe hani s gfĂŒhl es verjagt mi jetzt den grad...đł und blose isch en katastrophe, muess nonstop ufs wc, und wenn i hueste ja super... laufe jetzt mit tena lady ume....đđ gwöhn mi so weder chli ad wuchebettbinde(surfbretter)đ
@Sabrina86 ohje đ ohje..
i han morn min letschte Arbeitsmorge..blose isch uuuu schlimm es druckt permanent uf blose..ich chan nöd lÀnger wie 15 min. amstuck laufe..denn mussi wieder sitze..
Ich binnĂŒberhaupt nöd nervöd..aber ich glaub wenni denn mol konkreti azeiche han denn werdi scho chli nervös..i bin min körper tgl uf azeiche am beobachte đ
hend ihr im moment au so extrem warm? ich halts mengisch fast nöd us..schwitze stark v.a. ide nacht..mer schlofed bi offnem fenster..ich bin sus eher en gfrörli..aber im moment u schlimm!!
Nei, aso mit dr wĂ€rmi hanis guat. I gohn ir nacht gfĂŒhlti 1000 mol ufs klo. (Guat, dr tag dĂŒr sinds au ni unbedingt viel wenigerđ€Ș)
De hani ir rechta lischta/oberschenkel...weiss gar nit recht wođplötzlich wiĂ€ nĂ€s brenna, so 2-3 sekunda lang, mĂ€ngisch nur as paar mol mĂ€ngisch ĂŒber lĂ€ngeri ziit, han de in dem bein 0 kraft meh, eifach grad wenns brennt. Chömmendr drus?đUnd mina schwangerschafts-schnupfa....omg bin i froh wenn dĂ€r weg ischđ„łđ„łđ„łWasser hani auno ĂŒberallđ«Aber sust bini eigentlich uhh gera schwangerđ„°đ€·ââïžđ€Łđđđ€Łđ€Ł
@schildchrötlimel mina ma sait immer : wia chama sĂ€ga schwanger sie isch schön??? Ma chann niana hie ohni das ma stĂ€ndig ufs klo muass, vom gutschi chund ma au nĂŒm allei ufa....den das wasser ĂŒberall....er sei sooo froh wenns poppi öppa do seiđđ
ich bin froh wenn ich wider chan richtig sache uflupfe und normal gschwindigkeit laufeđ chume mir vor wie e dicki ente đđ bin gar nid gern so igschrenktđ @Adriana schwitze tue ich au wahnsinnig. dfenster sind fast alli offe und am maa sin kommentar ischâmir hĂ€nd den nonig summerâđđ
@GänseblĂŒmchen mou mi stresst de Gedanke, dass si mir widr i di glichi Narbe schniide đŹđŹđŹ. U haut di erschti âchrĂŒppuziitâ nachm KS đ
Ăhmm đ€đ€đ€. Nö glaubs widr genau de glichi Schnitt. Mini FĂ het emu nĂŒt vo rundume schnide erwĂ€hnt. Haut eifach, dass mis Tattoo es 2ts mau âagschnitteâ wird đŹđ
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
216
781
0
193
781
193
1
781
781
1
193
781
193
781
193
781
781
193
1,306
781
1,306
wauu denn körsch zu dene 5% wos am ET ĂŒberchömed
781
Ja isch e âPĂŒnktlicheâ gsi mi ZwĂ€rg đ. Dismau gits e plante KS 11 Tag vor ET đ€·ââïž
0
Isch eu au hien und wieder mal chötzlig?
Wenn jo....nochdem iar was gmacht hÀnd?
781
1
1,306
1
70
1,306
i han morn min letschte Arbeitsmorge..blose isch uuuu schlimm es druckt permanent uf blose..ich chan nöd lÀnger wie 15 min. amstuck laufe..denn mussi wieder sitze..
1
Ich ha s gfĂŒhl ich mue vell weniger ufs klo als vor paar wuche.. vellech ischer jo bi mir wider ufe statt abe grutschtđ
Boah aber denket ihr au jede tag öbs Ă€cht höt los gaht? Und hend ihr au schiss?đ đboah ich hoff eifach s goht ned alles kabutt...
1
Ich ha s gfĂŒhl ich mue vell weniger ufs klo als vor paar wuche.. vellech ischer jo bi mir wider ufe statt abe grutschtđ
Boah aber denket ihr au jede tag öbs Ă€cht höt los gaht? Und hend ihr au schiss?đ đboah ich hoff eifach s goht ned alles kabutt...
1,306
1,306
0
De hani ir rechta lischta/oberschenkel...weiss gar nit recht wođplötzlich wiĂ€ nĂ€s brenna, so 2-3 sekunda lang, mĂ€ngisch nur as paar mol mĂ€ngisch ĂŒber lĂ€ngeri ziit, han de in dem bein 0 kraft meh, eifach grad wenns brennt. Chömmendr drus?đUnd mina schwangerschafts-schnupfa....omg bin i froh wenn dĂ€r weg ischđ„łđ„łđ„łWasser hani auno ĂŒberallđ«Aber sust bini eigentlich uhh gera schwangerđ„°đ€·ââïžđ€Łđđđ€Łđ€Ł
781
Auso bi de froh, wenns verbi isch; bi ganz offiziell nid gĂ€rn schwanger đŹ
0
781
0
1,306
ich glaub min partner isch au froh wehh die ss und das gejommer vorbi isch đ€Ł
0
3
781
U bi ĂŒch?
193
781
193
781
193
Mini isch so schön cho mi gseht fasch nĂŒd. U ja das stresst mi o chli 6 wuche nĂŒd lĂŒpfe u mache.
781
193
Wird bi dir o rundum um dnarbe gschnitte?
781