April 2019 Babys 🌾

1235714

Kommentare

• Ou nei das schöne tattoo🙈🙈🙈Wie lang macht di maa ferie?
  • Er bechunnt vom AG 10 Tag u nimmt no zuesĂ€tzlich 1 Wuche đŸ„ł
  • No 24 TĂ€g denn min erst KS🙌🙏🍀
  • contdown 22
  • Countdown 1ïžâƒŁ0ïžâƒŁ
  • Lustig wieviel das vo dere Gruppe en plante KS hend. Han s‘GfĂŒhl ich bin di einzig wo spontan gebĂ€re tuet. Han drum kein Countdown. Wer versuechts au spontan? (Ah und isch kein Agriff uf KS gell? Ihr hend alli euri GrĂŒnd fĂŒr de KS und das isch voll ok und guet so🙈)
  • Im normalfall schniedets die alt Narbe use und den gits det e neui mengmal lĂ€nger mini zb isch mega lang wills mi nomal hend mĂŒsse ufmache
  • @Bylla ahh hallooo ich han au kein KS..aber de Countdown drum well denn min ET isch 😊
  • Ah ok... ich glaub ebe nöd dra das mini chli am et chunt sondern lĂ€nger macht... 😂
  • wieso meinsch? bi mir isches jo serste..drum hoffi dassi nĂŒm all zu lang warte mue..bin ungeduldig..
    kenned ihr das au? han ez sit 2 tÀg bim laufe so wie siitesteche rechts im buch wo id liste abezieht..
  • @Adriana i tippe uf Muetter-BĂ€nder 😬

Het eigentli no öper hie z‘VergnĂŒege, mĂŒesse StĂŒtzstrĂŒmpf z‘trĂ€ge? 😭
  • @schildchrötlimel so spot ide ss no..immer no muetterbĂ€nder?
    joo ich..es goht gar nöd ohni stĂŒtzstrĂŒmpf
  • @Bylla ich ha au kein KS😃

@schildchrötlimel stĂŒtzstrĂŒmpf hani jede tag ah, aber nome die wo bis zu de knie chömed.. die andere chani nömm
    Alegge, bi eifach z unbeweglich eze🐳🐳🐳
  • I han au stĂŒtzstrĂŒmpf....au dia wo bis zu da chnĂŒĂŒ gönd.
    DiĂ€ langa vertrĂ€gi ni an mina oberschenkel.....dia gsehnd verheeerend us wegm insulin sprĂŒtza🙈 blau,grĂŒĂ€n,violett und gschwulla, plus biessends via verrucktđŸ€Ș
  • Ich han di grosse zwei scho ĂŒbertreit.
    Ich mues au alegge und zwor bis ufe und mini Bei sind uh wĂŒest worde trotz de strĂŒmpf... goht nie ohni
  • 2a26f130-50a2-11e9-a69d-eb7d869cc219.jpeg

Ha hĂŒt das obersĂŒesse Newborn-Set vo de @Bylla im Briefchaschte gha u fröie mi wahnsinnig, wennis de em BB cha alege 😍. Cha auso Bylla wĂ€rmschtens empfĂ€hle đŸ‘ŒđŸ»
  • und sit es paar tĂ€g chanich nĂŒm so viel esse resp. dmolzit hebed jewils u lang ane..u schreg kenni gar nöd..
  • so und ez muni nomol e etage vulgĂ€rer werde...gopferdeckel..denn chasch biz wiiteri strecke kum me laufe wells der so was vu sticht und zieht im buch..nimmsch svelo und denn tut der dfotze so weh..gopf ich nerv mi nur no..bin so es wrack!!!
  • excĂŒsi fĂŒr dwortwahl
  • Mir probiere au Ă€ spontan Geburt,obwohl i bim 1. Ă€ KS gha ha( isch Ă€ Steisslag gsi). Bi rĂ€cht lang schiss gha drvor,bi aber sitere WuchĂ€ in d Rueh cho und freu mi jetzt. Dr ET wĂ€r HĂŒt inere WuchĂ€,wĂŒrd mi aber freuĂ€ wen si scho frĂŒĂ€hner wĂŒrd cho😍
  • Mau e Frag; bewegt sich öies BB au so viu??? Geschter Abe z.B. 2h nonstopp! Nid dass i de es Hyperaktiveli uf d‘WĂ€ut steue 🙈😂🙈
  • bi mir isches bis vor 2 tĂ€g u aktiv gsi..ez aber nĂŒm so fest..ich hoff das isch die ruhe vor dem sturm 😂
  • MĂ€ngisch fiu mĂ€ngisch ischs ruhig, auso ir nacht gspĂŒre ne nie, i erwache o nid ab im. Keni vo mire erschte ssw nid😂😂😂
  • ich han sgfĂŒhl sie passt sich mega mim schlofrhythmus a..denn wfnn ich schlof wird sie au ruhig..
  • Isch bi mir o so @AdrianaHoffe blibt so😂😂😂😂wöu i mues sĂ€ge isch schlafe sehr gĂ€rn fiu😂😂
  • Mini chlini wo iz de 3 wird schlaft o so gĂ€rn👍
  • ach i glaub das isch es zeiche dass mir agnĂ€hmi babys ĂŒberchömed wo schnell mol dureschlofed 😊
  • Ja das hoffi doch sehrđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
  • @Adriana findi guet dini ehrliche worte😆
    min kline het so sini phasene do sprengt er fast de buch vor luter turne. den vor 2 tĂ€g fast nix gspĂŒrt nur ganz fin. und hĂŒt wider voll party🙈😆 ha denkt er heg nĂŒm so viel platz darum so fini bewegigeđŸ€Ł
  • sit es paar tĂ€g immer ab em 4 hellwach 🙄😏
  • ich han au recht mĂŒeh mit schloffe. bin zum teil 2-3 stunde wach ide nacht. esse zmorge und schloff nochher nomel bis am 9i🙈
  • @Yamila genau so machis au ..bin no chli lĂ€nger im bett 😊
  • Wie fĂŒhle sich bi ĂŒch SĂ€nkwehe a? NĂ€bewirkige?
  • @schildchrötlimelI weises nid ha nie senkwehe ka oder hĂ€ts emu nid gmerkt🙈🙈wie isch es bi dir? I ha ugloublech fiu e herte buch und es zieh gĂ€g abe, dases hurti weh macht u nĂ€hr isch ume guet. Wes weh macht mues mi hurti liecht gĂ€ge vore bĂŒcke den isch es verbi.
  • @schildchrötlimelI weises nid ha nie senkwehe ka oder hĂ€ts emu nid gmerkt🙈🙈wie isch es bi dir? I ha ugloublech fiu e herte buch und es zieh gĂ€g abe, dases hurti weh macht u nĂ€hr isch ume guet. Wes weh macht mues mi hurti liecht gĂ€ge vore bĂŒcke den isch es verbi.
  • Sorry fĂŒr die viele posts, ha vori nid chöne sĂ€nde:
  • Sorry fĂŒr die viele posts, ha vori nid chöne sende.
  • aso i han es paar tĂ€g lang sones zie im unterbuch und liste ka..und de buch isch au offesichtlich tĂŒĂŒfer gstande..
  • De Buuch wo sich chrampfartig zĂ€mezieht, es vaginale StĂ€che u au StĂ€che ir RĂŒggegĂ€gend & Bei 😬

@GĂ€nseblĂŒmchen zĂ€uhsch scho d‘Stunde?
  • Ja definitiv morn am abe chani scho kuschle😍😍😍dr ks isch uf 16.40 gsetzt worde. U bi dir geits o nĂŒme soooo lang liebs schildchrötlimel😍😍😍đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
  • @GänseblĂŒmchen wĂŒnsche Dir iz scho ganz e schöni Geburt đŸ„°. I muess/darf/cha no 11 Tag warte 😏
  • Danke liebs schildchrötlimel😘
  • @GänseblĂŒmchen Alles Gueti fĂŒr morn 🍀🍀🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum