Jeep genau das isch das wo miar au angscht macht🙈Aber das chund scho guat!!!! Dia merkend miar gar nit...dia chönd das!!!
Eifach fescht dra denka was miar nochher döffend in üserna arma heba🥰😍
@Gänseblümchen oh wie schön❤️ bi hüt immer widr chli cho gügsle öb scho am kuschle bisch! Erhou di guet u gniesset öjes wunder! Sehr e schöne name heitrr öjem schätzi gä❤️
Hey😍😍Üsa Alessio isch hüt am 11.57 ufd welt cho. Er isch 48cm und 2790 gramm schwer. Miar sind üüberglücklich und ihn voll am gnüssa. Mailo isch an stolza grossa Bruader🥰🥰
Mir hei Hüt diä ersti Kontrolle im Kanti gha 40+0, het no nüt nach Wehe usgseh,aso am Sunntig diä negsti.
Bi aso au froh wen eusi Muus den do isch,fühl mi Dick,unbeweglich und müäd,was mis 2 jährigä Duracell Männli leider gar nid interessiert😬
han mi gester au sehr komisch gfühlt.... han au sehr oft ganz herte buch und es zieht und zwickt und strahlt mir abartig is rechte bei.... han den gester au ganz wenig bluet am wc papier gha, irgend öbis gad do scho.... gieng bi mir aber no 3 wuche.... bin froh das i entli de hueste hinter mir ha und han vor 1 wuche na es guetartigs schnellwachsends tumörli a de nase müesse go use schniede, isch inerhalb vonere wuche cho.... anschienend hormonel bedingt....!!! drum wenn i jetzt den alles chan hintermir loh bini au ned trurig, isch chli herti ziiit gsiiii.... und hend au es 2 jöhrigs duracell häsli dihei....🙈🙊
Hey schildchrötlimel, danke fürs nachfroga🥰 miar händs guat👍 miar döffend mora hei, freuend üs scho uh🤗
Ds stilla hämmer nonit immer so im griff, aber miar sind tapfer am üäba👍Bi diar gohts au nüm lang🤗🤗Bisch froh?
Übrigends betreffend unterbinda loh bim ks....
I hans gmacht, as sei alles guat ganga.
Händ euch euri ärzt gseit dass ma ds unterbinda direkt zahla muass?
Aso i hans de 2täg später chönna go zahla, hans no speziell gfunda..😂
@Tara das fröit mi z‘läse 🥰. Auso i ha letscht Wuche no mit mire KK telefoniert u si übernähme 60% vo de Unterbindigs-Chöschte. Nächschte DO isch es ändli sowiit 🥳
@schildchrötlimel jo üsi übernimmt au as wieviel, aber i hans müässa zahla und channs de ischicka 👍Weisch wia gschwind isch donnschtig🤗 und jo villicht wills de au vorhär cho....😍
@Tara ich ha de ks am 2.4 gah am 4.4 bini hei.. unterbinde hani mi au lah merksch du öpis gfühlmässig oder so?
Gratuliere no zu dim schatz.
Ps köste vo de Unterbindig weissi noni wegem zahle hends nüt xeit.
und wartendi schwangeri, mögider no...??? ich han s gfühl god bi mir recht öbis.... es zieht und zwickt nur no, de buch wird hert, scho liechti wehe, immerweder es tröpfli bluet mit usfluss i de ilag, immerweder es abartigs zieh vo de liste d bei derab, di chliii wo sich meeega fest bewegt und ich fühl mich eifach nur schlap und mag irgendwie nüd mache.... hmmm....🙈 kennes so garned, bim erste hani jo müesse go ileite...
Ich han au oft Wehe, eher no Senkwehe aber doch für das starch. Nöd regelmässig, teils bis in Rugge. Kennes au nöd so vo de grosse zwei. Mit de Chind muesi halt uf sii und cha nöd jammere. Aber langsam wärs für mi aso au guet wenn di Chlii chunt
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
193
0
0
193
193
781
Chunnt aues guet u i es paar Stund chasch Dis Schätzeli scho im Arm ha 🥰
0
193
0
Eifach fescht dra denka was miar nochher döffend in üserna arma heba🥰😍
193
0
193
0
193
Nim dr de gnue zit bir voruntersuechig ha gmeint göng 1std isch aber fasch 2/1/2 std gange😂😂😂
0
781
193
Üs geits guet u si am kuschle.
Mami het gad no zimlech schmerze.
781
55
1,306
215
215
193
781
0
781
0
Händ de dr ks vorverschoba😉
3
1,306
1,306
781
1,306
781
1,306
1
Bi aso au froh wen eusi Muus den do isch,fühl mi Dick,unbeweglich und müäd,was mis 2 jährigä Duracell Männli leider gar nid interessiert😬
3
Allne no es guets durrest
70
781
1,306
0
3
781
0
Ds stilla hämmer nonit immer so im griff, aber miar sind tapfer am üäba👍Bi diar gohts au nüm lang🤗🤗Bisch froh?
0
I hans gmacht, as sei alles guat ganga.
Händ euch euri ärzt gseit dass ma ds unterbinda direkt zahla muass?
Aso i hans de 2täg später chönna go zahla, hans no speziell gfunda..😂
781
0
216
Gratuliere no zu dim schatz.
Ps köste vo de Unterbindig weissi noni wegem zahle hends nüt xeit.
70
781
1