Perfekt für über das Babybett oder Wickeltisch gibt es bei mir die selbstgemachten Traumfängermobiles.
Natürlich habe ich auch normale Traumfänger mit Federn oder auch Bänder.
Bestellen könnt ihr direkt über meine Webseite:
www.shanes-babydreams.ch
Dort findet ihr auch die Preisangaben, Grössen, Farbauswahl, ...
Ihr findet mich auch auf Facebook oder Instagram unter Shanes Babydreams
Bei Fragen dürft ihr mir auch gerne per Whatsapp schreiben unter 077 407 24 16.
Meine Spezialität sind Häkelprodukte
Auf Instagramm: Babydream.accessoires sieht man einige Beispiele von mir. Ein Online Shop ist auch am Enststehen. Könnt mich hier per PN oder Mail babydream.accessoires@gmail.com erreichen
Mir hend zur ziiit Wanduhre ohni Ticktack Grüsch aktion und Spühlmaschine festi Tassene mit Wunschbeschriftig und ganz viel Produkt me.
Derfet gern verbi lugä.
www.principessasmade.ch
principessas.made@gmail.com
0774509934
Bi Frage eifach melde
Guete morge mitenand 🌻 ich stell mich au nomal mit foti vor. Ich bin d Manu vo Manu's 3D Books und fertige 3D Bücher mit eurem Wunschname ah. Suechsch es Gschänk für d Geburt, Taufi oder suscht öppis einzigartigs? Dän bsuech doch mini website www.molivetti.ch oder schrib mer under 079 533 60 51
Hallo liebi Mamis
Da machi doch au gern mit☺️Ich mache ghäkleti Sache wie Mobiles, Chinderwagechetteli, Spieluhre und vieles meh..
Bi Interesse dörf mer sich gern melde unter 0786092569
Bisch uf de suchi nacheme tolle Gschenkli? Und weisch eifach nöd was? Den lug doch mal bi eus verbi.
Händ diversi personalisierti Produkt.
Z.b. Bodys, Shirts, Nuscheli, Drüeggtüchli, Tasse, Beschriftige für fast alles.
Handyhüllene, Puzzle, Windeletui, Gsundheitshefthüllene
Nachtlichtli, Hammer, Seife, Schlüsselahänger usw...
Hallo midenand min Name isch Sera. Ich stelle Lern-unf Bastelboxe für Chind zwüsched 1.5-3 Jahr und 3-4 Jahr her. Lueged doch verbii uf www.my-fun-box.ch det gsender mis Konzept🥰 freu mi uf jedi bstellig 🤗 liebs grüessli
👑 En wiiteri Krone in blau 💙Danke für d‘Bstellig 🥰
Wettsch au du für din Prinz oder Prinzessin e tolli Krone für de Geburi, de mäld di doch bi mir. ✉️ nuxli@bluewin.ch oder 0795096714
FB: Nuxli’s Filzstübli oder Instagram nuxlis_filzstuebli gsehsch na wiiteri Idee
...Aktion...
Tassen mit Wunschmotiv oder sogar mit Foto oder nur einen Text.
Fast keine Grenzen sind gesetzt.
Natürlich Spühlmaschinen geeignet.
Derfet eu gern melde:
0774509934
www.principessasmade.ch
Ich nähe ebenfalls mit viel Freude und Liebe diverse Artikel für Mamis und Babys bzw. Kinder😊Unter anderem Körbchen für auf den Wickeltisch. Entweder ohne Inhalt fürs eigene Baby oder mit Inhalt als Geschenk für frischgebackene Eltern😍Bei Interesse darfst du dich gerne auf meiner Webseite www.atelier-nadel-faden.ch umsehen oder dich direkt bei mir melden: 0797208794
Wow iahr machen echt alli so tolli Sacha! 😍 jetzt stelli mi doch do au amol vor. I bin d Corina vo Milchmädchen - Muttermilchschmuck. Iahr töffen eu gära bi milchmaedchen@mail.ch melda, wenn ishr meh wüssa wetten. Ganz a guata Start in dia neu Wucha.
Hüt got mol a beschriftats Tonieboxregal uf Post. Ihr findan bi mir ganz viel verschiedani Motiv davo. Mit oder au ohni Beschriftig! 😊
Do wer da direkti Link dazua: https://www.shanes-babydreams.ch/shop/tonieboxregale/
Ihr dörfan eu au bi mir melda uf 077 407 24 16. Achtung dLieferig isch ca 1 Monat. Bis uf dia wo i amigs a Lager ha.
personalisierti zahnpotzfigürli gfindsch bi mer. ab sofort bes am 17.3.19 sends met em code Zahnputzuhr12 in aktion. bstellbar via www.maison-vollenweider.ch
bisch no uf de Suchi nacheme Gschenkli, das lang verhebt? Wie wärs mitere personalisierte Wanduhr?
Grad Aktion bi eus.
Derfsch die gern melde.
Natürli hemer au vieles me😍www.principessasmade.ch
0774509934
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
75
https://www.shanes-babydreams.ch/shop/tonieboxregale/
75
Natürlich habe ich auch normale Traumfänger mit Federn oder auch Bänder.
Bestellen könnt ihr direkt über meine Webseite:
www.shanes-babydreams.ch
Dort findet ihr auch die Preisangaben, Grössen, Farbauswahl, ...
Ihr findet mich auch auf Facebook oder Instagram unter Shanes Babydreams
Bei Fragen dürft ihr mir auch gerne per Whatsapp schreiben unter 077 407 24 16.
75
75
75
75
75
75
0
Meine Spezialität sind Häkelprodukte
Auf Instagramm: Babydream.accessoires sieht man einige Beispiele von mir. Ein Online Shop ist auch am Enststehen. Könnt mich hier per PN oder Mail babydream.accessoires@gmail.com erreichen
216
Derfet gern verbi lugä.
www.principessasmade.ch
0774509934
Bi Frage eifach melde
0
0
Da machi doch au gern mit☺️Ich mache ghäkleti Sache wie Mobiles, Chinderwagechetteli, Spieluhre und vieles meh..
Bi Interesse dörf mer sich gern melde unter 0786092569
0
0
0
65
216
Händ diversi personalisierti Produkt.
Z.b. Bodys, Shirts, Nuscheli, Drüeggtüchli, Tasse, Beschriftige für fast alles.
Handyhüllene, Puzzle, Windeletui, Gsundheitshefthüllene
Nachtlichtli, Hammer, Seife, Schlüsselahänger usw...
www.principessasmade.ch
0774509934
40
Falls ihr uf dä Suechi sind nochämä individuellä Gschänkli, oder nachämä ächtä Unikat dänn dörfäder gärn mol drii luegä!
Freuäd üs über jedäs Bsüechli.
40
40
40
0
0
0
40
40
114
Bisch na uf de Suechi nacheme Gschänkli ufd Geburt / Taufi ?
Mäld di ganz unkompliziert - de chömmers zäme aluege ☺️ Freu mi
626
114
Es hät en Draht ighäkled dur das hebets zäme, es isch nöd ganz fescht / starr.. zum ufhänke am beste mit Silchfade, das gaht tiptop Lg
335
237
der Online Shop meiner Schwester 🥰 schaut rein
216
216
65
www.maison-vollenweider.ch
216
www.principessasmade.ch
0
Hallo midenand min Name isch Sera. Ich stelle Lern-unf Bastelboxe für Chind zwüsched 1.5-3 Jahr und 3-4 Jahr her. Lueged doch verbii uf www.my-fun-box.ch det gsender mis Konzept🥰 freu mi uf jedi bstellig 🤗 liebs grüessli
114
114
Wettsch au du für din Prinz oder Prinzessin e tolli Krone für de Geburi, de mäld di doch bi mir. ✉️ nuxli@bluewin.ch oder 0795096714
FB: Nuxli’s Filzstübli oder Instagram nuxlis_filzstuebli gsehsch na wiiteri Idee
216
Tassen mit Wunschmotiv oder sogar mit Foto oder nur einen Text.
Fast keine Grenzen sind gesetzt.
Natürlich Spühlmaschinen geeignet.
Derfet eu gern melde:
0774509934
www.principessasmade.ch
4
96
114
Diversi Farbe und Anhängerli vorhande.
Bi Intresse mäld di doch 😃nuxli@bluewin.ch oder 0795096714
75
Do wer da direkti Link dazua:
https://www.shanes-babydreams.ch/shop/tonieboxregale/
Ihr dörfan eu au bi mir melda uf 077 407 24 16. Achtung dLieferig isch ca 1 Monat. Bis uf dia wo i amigs a Lager ha.
1,306
Waaaauuu danke viel Mol für de tolli Schlüsselahänger. So e schöni Erinnerig a mini ersti SS.
96
114
Danke für den tollen Auftrag 🥰
216
0774509934
www.principessasmade.ch
40
In verschiedänä Grössänä ab 30.-
https://www.facebook.com/doriskindernaehstube
65
216
Grad Aktion bi eus.