Au vo mir ghören ir wider mol was. 🤗 luagan verbi uf www.shanes-babydreams.ch
As git vieles bi mir. Vo Nuggikettene us Holz und Silikon bis über Perlearmbänder und Tonieboxregal oder wia uf am Foti Villas.
Dörfan eu au gern melda über 077 407 24 16.
liebe bastelmamis, ich löse mein kleines „nuggikettenbastelatelier für freunde“ auf. Kann jemand diese Einzelstücke brauchen? Natürlich gratis😉r.werren@outlook.com
Nuggikette us weichem Jersey
und Regenboge.
Gern mach ich au für dich öpis nach dine Wünsch.
Mäld di eifach uf 079 509 67 14 oder nuxli@bluewin.ch
Wiiteri Uswahl findsch au uf
Instagram: nuxlis_filzstuebli
Facebook: https://www.facebook.com/nuxlisfilzstuebli/
Kinderregenschirm Unikat
Mit Wunschmotiv und oder Text in verschiedenen Farben. zB. mit Reflektierfolie damit die Kinder auch im dunkeln und in der Dämmerung erkannt werden.
Nur noch rosa-pink an Lager mit Tierkopf-Griff.
Dieser Regenschirm hat ein integrierte LED die nach Wunsch Dauerleuchtet oder im intervall Blinkt.
Nur noch in grün an Lager. Rot, blau und grün werden nachgeliefert.
Blumentopf nach deinen Vorstellungen mit Text Foto was dein Herz begehrt.
Spülmaschinenfest
0774509934
principessas.made@gmail.com
www.principessasmade.ch
Uf minara FB-Sita Shane‘s Babydreams lauft an Wettbewerb wo ir ais vo mina neue Silikonmotiv uf am Bild chön gwünna. Ir entscheident weles Motiv und obs ir Nuggiketti oder imna Bissring isch. Er lauft no bis am Sunntig 11.08.2019 20:00 Uhr!!!
Viel Glück!🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
🎄⭐️ Ab SOFORT sind die beliebten personalisierten Weinachtskugeln wieder bestellbar bzw. auch reservieren ist möglich und von Vorteil, wenn man sich unbedingt eine sichern will. 😍⭐️ Ich weiss, wir haben immernoch Sommer ☀️ Jedoch war die Anfrage letztes Jahr so gross, dass es leider nicht mehr für alle gereicht hat....❤️ Somit starten wir dieses Jahr frühtzeitig 😍
Die Kugeln gibt es wie letztes Jahr in jeder Farbe, da diese von Hand bemalt werden 😊 Bei Fragen dürft Ihr euch jederzeit melden! ⭐️
💙💚Jersey Nuggikette💚💙Angenehm weich zu tragen und sogar waschbar 😉Bei Interesse melde dich einfach
0795096714
weitere Werke auf Instagram oder Facebook nuxlis_filzstuebli
Sibylle‘s Handmade het au uf Facebook e Gruppe woni ab jetzt Bstellige entgege nimm wenns uf LocalFamily nüme goht... bylla111@gmx.ch
Freu mi uf eui Bstellige
i mache diversi sache für babys erstustattig selber. wetbags, wickeltischchôrbli und pumphösli sowie div outfits. i nime ufträg entgege under 0793074450 und under de facebook site sarina‘s nähzauber
Hallo mitenand. I bin sit hüt au do biträtte. I würd mich uu freue, wenn i au do inne dä Einte oder dä Andere öbis schös us Silikonperle dörf herstelle. I mache Nuggikettene, Bissring und Bisskettene.
Wer interessiert isch, dörf mir gern schriebe uf 079 266 36 42, oder uf Facebook mini Site cho go aluege: Marlies' kreativ Stübli
grad hüt isch wider en schöni beschriftig för es tolls mami entstande! Wenn au du no en tripptrapp-beschrifitg suechsch döfsch dich gern unter nalas_crafts@gmx.ch melde oder i de Gruppe nalas_crafts ✨💕✨ verbiluege! 🤗
En neue Bissring macht sich uf dä Weg zunere neue Bsitzerin. Wenn du für din Liebling oder zum Verschenke öbis suechsch, denn chum doch uf facebook go luege unter Marlies' kreativ Stübli oder schrieb mir uf 079 266 36 42
🍂 De Herbst isch scho da ..
und bald isch Samichlaus 🎅
Au das Jahr gits bi mir wieder Chlausäckli personalisiert mit em Name.
Uf Bstellige im September gits na 10% Rabatt Bi Intresse dörfsch di gern mälde
0795096714 oder nuxli@bluewin.ch
Die selber drechslet Zuckerdose hend mir dörfe für d'livjona mache und aschlüssend mit dä Name vom Brutpaar und em Hochzitsdatum graviere. Wenn au du ä individuells Gschenk suechsch, schrieb mir doch uf 079 266 36 42 oder gang uf www.holz-fuster.ch go luege
Die zwei Bissring hät Carina bi mir bstellt, zums chöne verschenke. Viele Dank für din Uftrag.
Wenn au du öbis herzigs Selbergmachts suechsch, zum Verschenke oder für din Liebling, denn meld dich uf 079 266 36 42 oder lueg uf Facebook unter Marlies' kreativ Stübli ine
Das esch öbe es Statement. Möchtisch au du dini Statement-Täsche? de meld di doch. www.maison-vollenweider.ch / maison.vollenweider@mail.ch / 079 740 65 40
Glastuch/Brillentuch nach Wunsch beschriftet... Bild, Foto, Text.. Tolles Geschenk für Brillenträger. Jetzt nur für 10.- pro Stuck Es hät so langs hät Brillenetui personalisiert hätten wir auch noch im Angebot.
NEU NEU NEU
sind meine Regenbogen auch mit Holzschriftzug erhältlich.
(freundliche Unterstützung durch
Marlies‘ kreativ Stübli - herzliche Dank!)
Bei Interesse melde dich einfach bei mir,
natürlich stehen gaaanz viele Farben zur Auswahl
0795096714
Als Geburtstagsgschenk hend mir dörfe das Bier- und Wiiglas graviere. Wenn au du ä lässigs Gschenk suechsch, denn lueg doch uf www.holz-fuster.ch oder schrieb mir uf 079 266 36 42
Mini Schwiegermuetter hät wieder zwei Rucksäckli dörfe für zwei liebi Mamis mache. Viele Dank für d'Ufträg. Wenn au du so ä herzigs Rucksäckli möchtisch, dörfsch mir gern schriebe uf 079 266 36 42.I zwei verschiedene Grösse erhältlich und mit verschiedene Motivstoff, mit oder ohni Name
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
114
Chlini Rägeboge-Schlüsselanhänger
Wenn au Intresse häsch, eifach mälde 0795096714
75
As git vieles bi mir. Vo Nuggikettene us Holz und Silikon bis über Perlearmbänder und Tonieboxregal oder wia uf am Foti Villas.
Dörfan eu au gern melda über 077 407 24 16.
2
130
Danke schomal
Bild vo google
114
Bi Intresse eifach mälde 😉
55
114
und Regenboge.
Gern mach ich au für dich öpis nach dine Wünsch.
Mäld di eifach uf 079 509 67 14 oder nuxli@bluewin.ch
Wiiteri Uswahl findsch au uf
Facebook: https://www.facebook.com/nuxlisfilzstuebli/
496
Mit Wunschmotiv und oder Text in verschiedenen Farben. zB. mit Reflektierfolie damit die Kinder auch im dunkeln und in der Dämmerung erkannt werden.
Nur noch rosa-pink an Lager mit Tierkopf-Griff.
Dieser Regenschirm hat ein integrierte LED die nach Wunsch Dauerleuchtet oder im intervall Blinkt.
Nur noch in grün an Lager. Rot, blau und grün werden nachgeliefert.
Auch auf Schirmen für Erwachsene möglich.
Herzliche Grüsse
HerzWerk
www.facebook.com/herzwerks
114
Bi Intresse mäld dich 079 509 67 14
216
0774509934
www.principessasmade.ch
216
Spülmaschinenfest
0774509934
www.principessasmade.ch
2
114
bi Intresse dörfsch di gern mälde
0795096714
75
Viel Glück!🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
0
Die Kugeln gibt es wie letztes Jahr in jeder Farbe, da diese von Hand bemalt werden 😊 Bei Fragen dürft Ihr euch jederzeit melden! ⭐️
2
114
114
0795096714
weitere Werke auf Instagram oder Facebook nuxlis_filzstuebli
114
gern machi au für dich eine 😉
Eifach mälde 0795096714 oder
Facebook: Nuxli’s Filzstübli
1
Freu mi uf eui Bstellige
1
Die wo möchtet sind herzlich willkomme
9
9
9
9
Ha en Gruppe erstellt unter Babyprodukte mit em Name nals_crafts ✨💕✨
Afroge gern uf nalas_crafts@gmx.ch
Oder uf Instagram und Facebook (nalas_crafts)
114
Ihr findet mini Sache au uf Instagram und Facebook (nuxlis_filzstuebli)
Bi Intresse eifach e PN
216
www.principessasmade.ch
0774509934
65
0
112
Wer interessiert isch, dörf mir gern schriebe uf 079 266 36 42, oder uf Facebook mini Site cho go aluege: Marlies' kreativ Stübli
9
114
Nuxli wünscht en schöne Abig
Meh vo mir findsch au uf
Instagram oder Facebook nuxlis_filzstuebli✉️ nuxli@bluewin.ch
112
790
9
114
und bald isch Samichlaus 🎅
Au das Jahr gits bi mir wieder Chlausäckli personalisiert mit em Name.
Uf Bstellige im September gits na 10% Rabatt Bi Intresse dörfsch di gern mälde
0795096714 oder nuxli@bluewin.ch
114
216
www.principessasmade.ch
0774509934
das isch alles vo hüt... danke fürs Vertraue.♥️
9
nalas_crafts@gmx.ch
Gruppe nalas_crafts ✨💕✨
216
schwarz, orange, pink, grün, blau
es hät so langs hät..
0774508934
www.principessasmade.ch
112
112
65
216
www.principessasmade.ch
0774509934
2
0
mitwachse🥰
114
sind meine Regenbogen auch mit Holzschriftzug erhältlich.
(freundliche Unterstützung durch
Marlies‘ kreativ Stübli - herzliche Dank!)
Bei Interesse melde dich einfach bei mir,
natürlich stehen gaaanz viele Farben zur Auswahl
0795096714
112
112
112