Es gaht nur na ca 2,5 mönet de isch Samichlaus 🙈 wetsch au du es personalisierts Chlaussäckli wott jedes Jahr wieder chasch neu befülle?
Ich nimme gern eui Vorbstellige scho jetzt entgäge - bis ändi Sept. na 10%!!
Farbauswahl für de Name
Bi Intresse 0795096714
Guete Start id Wuche
Danke viel mol ❤HERZBLUTMAMA❤ für dini Bstellig vo dä Nuggiketti.
Ich wünsche am Rayan ganz viel schöni Usflüg mit dere.
Wenn au du öbis herzigs für din Liebling oder zum Verschenke suechsch, denn meld dich doch bi mir 079 266 36 42, oder lueg uf Facebook vo bi (Marlies' kreativ Stübli) Ich han ganz viel Perle und Tierli gad an Lager zum Verarbeite
Makramee Nuggikette für💛SASHA💛 in ‚natur‘
weitere Farben vorhanden.
Bei Interesse melde dich doch 0795096714 / weitere Werke findest du auf Facebook oder Instagram
Nuxli’s Filzstübli/ nuxlis_filzstuebli
🍂 De Herbscht isch scho da & schwuppdiwupp isch Samichlaus 🎅
Au das Jahr gits bi mir Chlausäckli, wo jedes Jahr wieder neu gfüllt werde chönd.
Bi Intresse dörfsch di gern mälde via PN oder 079/ 5096714
Uf was für Ideea ma au chunt wenn ma go Wellnessa got.🥰 dia Buachzaicha sin mr im Traum erschina bevor i go Wellnessa bi. Und natürli hani den sofort müssa macha nochdem i ufgstanda bi. 🙈
As gits si in Holz oder Silikon. Diversi Farba und Motiv. Und natürli personalisiert.🤗
Und jez wo i im Spitol bi und mol Mamiusziit han, bini gad froh das so a super Buachzaicha ha zum lesa. As erinneret mi gad glichzitig au a mini Kind, wil si dFarba usgsuacht hen.🥰 mua sega, kain schlechta gschmack het min Sohn.💞
Dörfen eu gern melda unter 077 407 24 16 oder info@shanes-babydreams.ch
Negschtens sins au uf da Websita ersichtlich www.shanes-babydreams.ch
Wer sicher was schöns für as Gschenk as Gotti vom Baby. Oder eifach as mitbringsel. Oder as Geburigschenk wenn dia Kind iglada isch amna Kindergeburtstag. Vilicht aber au was für in Klaussack oder Wiahnachtskalender. 🤗
Wür mi risig freue für di aini zmacha! 😍
Ab am Weekend bini au wider dihai und freu mi jez schl ufs bastla, dos ned schadet für mini Genesig sondern eher positiv bitrait, do i da aifach soooo vo herza gern mach.🥰 Glg Tanja-Shane
Danke viel mol Tanja Erb für dini Bstellig vo dem Eule Maxi Cosi Ahänger.
Wenn au du öbis herzigs für din Liebling oder zum Verschenke suchesch, denn schrieb mir uf 079 266 36 42 oder lueg ufem Facebook Marlies' kreativ Stübli
Danke viel mol Tanja Erb für dini Bstellig vo dem Eule Maxi Cosi Ahänger.
Wenn au du öbis herzigs für din Liebling oder zum Verschenke suchesch, denn schrieb mir uf 079 266 36 42 oder lueg ufem Facebook Marlies' kreativ Stübli
Danke viel Mol Ramona für din Uftrag vo däre Kinderwageketti.
Wenn au du öbis us Silikonperle möchtisch ha, denn schrieb mir uf 079 266 36 42. Im Facebook unter Marlies' kreativ Stübli findsch ä paar Musterbiespiel, was isch scho gmacht han
Dä Nico hät jetzt au ä Nuggiketti vo mir übercho. Danke viel mol Cathrin für din Uftrag.
Wenn au du öbis herzigs us Silikonperle möchtisch ha, denn schrieb mir uf 079 266 36 42. Inspiratione findsch uf dä Facebooksiite Marlies' kreativ Stübli
Danke viel mol MissLoquita für dä Uftrag vo däre Bissketti. Am Mylo wünsch ich viel Freud dämit.
Wenn au du öbis herzigs us Silikonperle möchtisch ha, denn schrieb mir uf 079 266 36 42, en Vorgschmack gsehsch uf Facebook unter Marlies' kreativ Stübli
Neu, neu, neu jetzt zum Ifürigspris, Teelichter nach Wunsch gestaltet.
Für e warmi Armosphäre..
Ob Text Foti Bild fast kei Grenze sind gsetzt.
principessas.made@gmail.com
0774509934
Mir hend für d'Natalie dörfe dä Schriftzug "Family EST. 2018" mit üsem Laser usschniede und sie häts denn selber no agmole. Wenn au du ä individuelli Wanddeko möchtisch ha, denn schrieb mir doch uf 079 266 36 42. Schriftart, Text, Grössi und Holzart sind wählbar.
Viele Dank liebi Bianca für dini Bstellig vo dem Schlüsselahänger. Hoffe, er bringt dir viel Freud. Wenn au du en individuelle Schlüsselahänger mit oder ohni Buechstabe möchtisch ha, denn schrieb mir doch uf 079 266 36 42
Das Set us Bissring und Bissketti hät bi mir d'Samantha bstellt für ihren Sohn. Danke dir viel mol für Bstellig. Wenn au du öbis herzigs us Silikonperle möchtisch ha, denn meld dich eifach bi mir 079 266 36 42
Guten morgen zusammen
Auf meiner FB Seite läuft gerade ein Wettbewerb. Schau doch mal rein, vielleicht auch was für dich.
www.facebook.com/herzwerks
Viel Glück
Bschtell jetz rächtziitig dis Chlaussäckli - wott jedes Jahr ganz eifach neu chasch befülle. Farbe für de Name han ich diversi zur Uswahl.
Bi Intresse dörfsch di gern mälde 0795096714
Die Wuche sind die herzige Chäppli entstande 🥰 Falls ihr au gern so eis möchtet 👧🏼 dörfeter eu gern bi mir melde 0786092569 oder uf Insta Watsy Babyartikel
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
114
Ich nimme gern eui Vorbstellige scho jetzt entgäge - bis ändi Sept. na 10%!!
Farbauswahl für de Name
Bi Intresse 0795096714
Guete Start id Wuche
112
216
Sale😱
Personalisierti Fläscheöffner nach Wunsch...
De Fantasy sind fast kei Grenze gsetzt...
Ob Foti, Spruch, Bild..
Es super Gschenk für persönlichi Stunde💋
0774509934
www.principessasmade.ch
112
114
weitere Farben vorhanden.
Bei Interesse melde dich doch 0795096714 / weitere Werke findest du auf Facebook oder Instagram
Nuxli’s Filzstübli/ nuxlis_filzstuebli
112
216
www.principessasmade.ch
0774509934
216
E chlini Ufmerksamkeit vo herze für Liebi Mensche
www.principessasmade.ch
0774509934
216
www.principessasmade.ch
2
0
2
114
Au das Jahr gits bi mir Chlausäckli, wo jedes Jahr wieder neu gfüllt werde chönd.
Bi Intresse dörfsch di gern mälde via PN oder 079/ 5096714
75
As gits si in Holz oder Silikon. Diversi Farba und Motiv. Und natürli personalisiert.🤗
Und jez wo i im Spitol bi und mol Mamiusziit han, bini gad froh das so a super Buachzaicha ha zum lesa. As erinneret mi gad glichzitig au a mini Kind, wil si dFarba usgsuacht hen.🥰 mua sega, kain schlechta gschmack het min Sohn.💞
Dörfen eu gern melda unter 077 407 24 16 oder info@shanes-babydreams.ch
Negschtens sins au uf da Websita ersichtlich www.shanes-babydreams.ch
Wer sicher was schöns für as Gschenk as Gotti vom Baby. Oder eifach as mitbringsel. Oder as Geburigschenk wenn dia Kind iglada isch amna Kindergeburtstag. Vilicht aber au was für in Klaussack oder Wiahnachtskalender. 🤗
Wür mi risig freue für di aini zmacha! 😍
Ab am Weekend bini au wider dihai und freu mi jez schl ufs bastla, dos ned schadet für mini Genesig sondern eher positiv bitrait, do i da aifach soooo vo herza gern mach.🥰 Glg Tanja-Shane
216
Diversi Farbe & Schrifte & Motiv
Für nur 10.- pro Stuck statt 16.-💥
www.principessasmade.ch
0774509934
216
beispiele
112
112
65
www.maison-vollenweider.ch
ps uf FB lauft grad no e verlosig vo sonere täsche
114
0795096714
112
790
112
114
(natürlich au i villne andere Farbe erhältlich)
Nuxli’s Filzstübli wünscht en schöne Tag
0
112
216
www.principessasmade.ch
0774509934
0
Wúr mi über es Bsüechli uf de Siite freue
114
Ha natürlich diversi Farbe zur Uswahl.
112
216
Für e warmi Armosphäre..
Ob Text Foti Bild fast kei Grenze sind gsetzt.
0774509934
216
Personalisierte Chlaussocke, süesse Überraschung.
0774509934
164
164
112
40
079 228 89 16 😊
216
𝐖𝐞𝐫 𝐦𝐨̈𝐜𝐡𝐭 𝐚𝐮 𝐧𝐨 𝐞𝐬 𝐂𝐡𝐥𝐚𝐮𝐬𝐬𝐚̈𝐜𝐤𝐥𝐢 𝐦𝐢𝐭 𝐖𝐮𝐧𝐬𝐜𝐡𝐛𝐞𝐬𝐜𝐡𝐫𝐢𝐟𝐭𝐢𝐠?
𝐃𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢 𝐅𝐚𝐫𝐛𝐞 𝐯𝐨𝐫𝐡𝐚𝐧𝐝𝐞
𝐉𝐞𝐭𝐳𝐭 𝐟𝐮̈𝐫 𝐧𝐮𝐫 𝟏𝟎.- 𝐩𝐫𝐨 𝐒𝐭𝐮𝐜𝐤
www.principessasmade.ch
0774509934
𝕰𝖘 𝖍𝖆̈𝖙 𝖘𝖔 𝖑𝖆𝖓𝖌𝖘 𝖍𝖆̈𝖙
112
112
Wenn au du en individuelle Schlüsselahänger mit oder ohni Buechstabe möchtisch ha, denn schrieb mir doch uf 079 266 36 42
112
Wenn au du öbis herzigs us Silikonperle möchtisch ha, denn meld dich eifach bi mir 079 266 36 42
114
auf Wunsch in weiss.
nuxli@bluewin.ch
496
Auf meiner FB Seite läuft gerade ein Wettbewerb. Schau doch mal rein, vielleicht auch was für dich.
www.facebook.com/herzwerks
Viel Glück
114
...Und in beige (weitere Farben vorhanden)
Bi Intresse dörfsch di gern mälde via PN,
079 509 67 14
0
0
112
Wenn au du en persönliche Schlüsselahänger möchtisch ha, denn schrieb mir uf 079 266 36 42
216
𝐌𝐢𝐫 𝐡𝐚̈𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐧𝐳 𝐭𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐅𝐨𝐭𝐢 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐤𝐭 𝐦𝐢𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐬𝐢𝐞𝐫𝐢𝐠 𝐧𝐚𝐜𝐡 𝐖𝐮𝐧𝐬𝐜𝐡.. 𝐚𝐛𝐞𝐫 𝐚𝐮 𝐬𝐮𝐬𝐜𝐡𝐭 𝐠𝐚𝐧𝐳 𝐭𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐤𝐭.
𝐕𝐞𝐫𝐛𝐢𝐢𝐢 𝐥𝐮𝐠𝐞 𝐥𝐨𝐡𝐧𝐭 𝐬𝐢𝐜𝐡 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐫♡
www.principessasmade.ch
0774509934
0
114
0