@malguggn
Ja ich hans mer au 2x überleit ob ichs säge söll ... aber 1tns hani dänkt es git sicher na anderi lüt wo drumm froh wäred zum chli spaare ... 2tns isch es sicher kei Betrug den ich han nur de Newslater müesse abelade und fertig ... dsache hani den ganz mormal mit mim normale Acount bstellt 🤷♀️ und wenns im Google ih gibsch Rabatt Babywalz den zeigts dr dert ah das nur eh Email adresse ah geh muesch ..
Also hani die vo mim Mah ahgeh... und fertig
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
409
1,306
1,306
207
56
337
6
6
1,306
0
1,306
0
781
79
1
207
1
159
36
159
2
7
335
488
488
Ab 69.- ihsetzbar.
Jetzt hani minere chli chönä en supper Puppewage chöne bstelle und sochli gsparrt...
Ich weiss es paar findet das sicher ned so cool ...
Aber ich bin froh das es paar Franke chöne spare
0
488
Ja ich hans mer au 2x überleit ob ichs säge söll ... aber 1tns hani dänkt es git sicher na anderi lüt wo drumm froh wäred zum chli spaare ... 2tns isch es sicher kei Betrug den ich han nur de Newslater müesse abelade und fertig ... dsache hani den ganz mormal mit mim normale Acount bstellt 🤷♀️ und wenns im Google ih gibsch Rabatt Babywalz den zeigts dr dert ah das nur eh Email adresse ah geh muesch ..
Also hani die vo mim Mah ahgeh... und fertig
0
2
10.- guetschii ab 50.- einkauf
20.- guetschii ab 100.- einkauf
40.- guetschii ab 250.- einkauf
531
Auf das ganze Sortiment von:
- Naturaline Cosmetics
- MyBaby (Exkl. Profitpack & Multipack)
- Lego Duplo
- Philips Avent
- Fisher-Price
- Bibi
- Smelties und Masons‘s
- Bimbosa (Exkl. Anfangsmilch)
- HiPP
- Johnson‘s Baby und Penaten Pflegesortiment (exkl. Multipack)
- Nivea Baby
- Holle (Exkl. Anfangsmilch)
- Hero Baby/Kids und Galactina Plasmos
- Nestle Babynahrunf (exkl.Milchen und Multipack)
268
102