@mariechäfer@admin ich hans am Admin gmeldet sie dünd glaub so e Kategorie uf..momentan klappeds no nöd bi allne mit Bilder ufelade aber do sinds dra..
@kläffchen jo i has au glese..lass sie doch..die meiste findet dass es no unübersichtlicher isch aber das isch jo völlig klar wenn me sich anes anders app gwöhnt isch und do no im ufbau..sie meinet alli dass mir denn wieder zrugg gönd uf local family wenns denn mol lauft
@Adriana klar, habe auch nichts geschrieben. Finde es nur komisch, dass man „Lager“ beziehen muss... wenn etwas nicht funktioniert, zieht man weiter. Das ist keine emotionale, sondern rationale Entscheidung.
Hei froue. Wie lang dured dä doofi zahnischuss? Min sohn (4 monet) eschs et ebe 1 monat emmer weder drane. E de letschte zwei wuche extreeeeeeeeeem. Mer hei scho 3 nächt gha wo ohni schmerzmittel gar nix me gabge wär. Ame esch de weder 2-3 nächt guet.
Aber er wachet am morge emmer met knallrote bagge uf. Und a de schlimme täg nemmt er sini hand gar nüme usem muul. Die esch au scho fast mal entzündet gsi
@fuchs, ich ha im fall au sgfühl gha es gaht bide erschte eeewigs bis mal da sind... ade erschte zwei Zäh hät min Sohnemann fascht zwei Mönet umegmacht bis äntli durebroche sind... immer so Schubwiis... ha amigs ade schlimmschte Täg Dafalgan Zäpfli gäh will er mir so leid tah hät... ich han immer minimum zwei Nuggi und zwei Bissring im Chüelschrank gha... es guet durehebe dim Schätzeli
Evt chumi do meh Antworte öber wie im Neue Swissmom 😂
Wenn hend ihr dä Kind di erste Schüehli Postet wie hender gmerkt jetzt wörts ziit?
evt blödi frogstellig aber hoff ihr chömed drus.
Und weli Schuehmarke hender postet?
@elefäntli meine Kleine hat angefangen Schritte zu laufen. Zuerst ist sie nur in Lederfinkli gelaufen und als sie sicher war, habe ich die ersten Schuhe gekauft. Von Elefanten. Ist aber einfacher im Sommer 😂
@Chil meeerciii! @Elefäntli i bi dötzumol zrechtgwieso worde vonere sehr kompetente Verkäuferin wo mir nit het welle dSchueh verkaufe 😂 sie het gseit jedi Verkäuferin wo chli öbbis uf sich het würi ersch verkaufe wenn dChind scho laufe, will de ersch denn würklig chasch en guete Schuh ussueche will de denn gsehsch wie sChind stoht uf em Fuess u wie sGlenk ghebt wird
Fraue chume jetzt au mitere frag, het öpper soda stream? Bi glaub chli z dumm🤣 ishes nöd so das soda stream us hanewasser - wasser mit gas macht? Min maa so kaufemer soda stream den mümmer kei fläshe shleppe (stimmt ja) aber mir trinket wasser ohni gas... drum frögi macht sodastream wasser mit gas?🤣🤣sorryy aber tshegges würkli nöd
Wenn mers gad vom zahne händ, wen händ euchi bebes de ersti zahn übercho, also wenn isch de ersti durabrocha? Han zwor scho e grossi muus dihai, weiss aber nüma gnau wenn si de ersti zahn übercho het. 🙈
@dinaa aso wenn ihr kei blöterliwasser trinked macht sodastream au kei sinn..mir hends mol zue tue wenn mer bsuech hend. mir trinked au nur hanewasser. im sodastream dusch du eifach dfläsche wo debi isch mit wasser fülle..und denn musch jo no die gasfläsche dezuekaufe wod jewils wenn sie leer isch gosch go uswechsle. chunsch drus
@Luna85: was ech sehr cha empfähle bim zahne: Vibrucol zäpfchen. Esch homöopathisch, wirkt super be eus. Nor im absolute akutfall gebi es schmerzmedi...
Mini kids hend de erschti zahn mit öpe 10/11 mönet becho...
@Elefäntli: Es gid so boots wo schön warm sind ond sie chli chönnd ufstoh. Die hend en weichi sohle. Weiss leider nöm wie sie heisse. Aber evtl. gfindsch öpis online.
Kommentare
55
55
1,306
1
142
781
2
1,306
142
906
0
1,306
536
0
1,306
0
536
1,306
251
Aber er wachet am morge emmer met knallrote bagge uf. Und a de schlimme täg nemmt er sini hand gar nüme usem muul. Die esch au scho fast mal entzündet gsi
0
78
80
29
626
Wenn hend ihr dä Kind di erste Schüehli Postet wie hender gmerkt jetzt wörts ziit?
evt blödi frogstellig aber hoff ihr chömed drus.
Und weli Schuehmarke hender postet?
536
0
626
29
0
217
0
217
1,306
0
217
536
Sollte ich mal Eigentum haben, lege ich mir so eine Quooker Hahnen zu. Der kann anscheinend sprudeln, Wasser kochend machen, etc.
1,306
0
2
356
0
57
217
81
84
30
141
Mini kids hend de erschti zahn mit öpe 10/11 mönet becho...
141
141
81