jo das isch so also Intensiv nöd immer aber ab de 38. isch es kei frühchen meh. bis zur 38. isch Lunge nonig usgriift und durda chans sie das es no uf neo muess also vor de 37. uf jedefall. han das leider a dure gmacht mine isch bi 35 cho und bi 37+ erscht vo de neo use😰
jo das isch so also Intensiv nöd immer aber ab de 38. isch es kei frühchen meh. bis zur 38. isch Lunge nonig usgriift und durda chans sie das es no uf neo muess also vor de 37. uf jedefall. han das leider a dure gmacht mine isch bi 35 cho und bi 37+ erscht vo de neo use😰
ah okay..au wenn mer lungerifi medis git..han immer gmeint ab 37 isches es "terminkind" nur welli ez viel lies dass ab de 34. kei problem me sett si fürs kind..
i bi bi 31 im spitol gsi 2 wuche mit wehe de hends lungerifi gsprützt und wo de chli de spontan cho isch bi 35 hets gheisse lunge seg nöd riff er isch a ganz blau gsi und kum luft becho😱 de mir so äm wa lunge nid riif???! de hebame het mer eu nid ufklärt das da medi nur 2 wuche wirksam isch und de lunge wieder in würkliche riefegrad zruggheit? jo do simmer des besseren belehrt worde und het de a noch 37. no problem gha mit schnuffe a esse het er nid chöne isch künstlich ernährt worde. het e stattlichs gwicht gha bi de geburt macht alles ken ihgluss leider.
@jasemine gang obe im app uf alle themen denn chömed scho recht wiit obe 3 flohmarkt gruppene..sie sind unterteilt i kleider f. kind, möbel haushalt usw..sind aber mitenand verlinkt
Fraue, muen euchi Party crashe: ich sett ja eigentlich en alte Haas 🐰sii was Wehe und Geburt aabelangt. Aber ich bin au dasmal widr unsicher: ich han siit am Nammitag so unterliibsschmerze, chrämpf im Unterbuuch und immer wieder regelmässig en härte Buuch und igendwie wirds immer intensiver. Aber es zieht mer nöd in rugge. Het bi öbberem so d Geburt aagfange? Bin ebe bitz unsicher wills mis dritt isch und ich angscht ha, dassi öbbis „verpasse“. 🙈
@tamtam86 ich ha das ebe scho vom sunntig uf de Mäntig gha. Sind denn is Spital und denn ischs widr weg. Ich glaub ebe igendwie nöd draa, dasses aafangt, bzw wett nöd nomal en fehlalarm 😫
Liebi Froue
Mir möchte so gärn im Früehlig e Wuche ads Meer! Mir würde gärn i nes kinderfründlechs Hotel wo nid au zu wyt wäg isch max. 2h flüge! üse Bueb isch denn ca.1,5. Het öpper e guete Tipp?
@Adrianamini isch 2 monet zfrühe cho und het nur nacheme tag müsse uf neo wege gelbsucht. Suscht isch alles gut xi.
Und jetzt wirds wieder es früchen gä. Aber me seit ab de 37 wuche isch alles gut alles vorher sind frühchen.
mamis, wie lang gohtz echt, bis d‘chind dra gwöhnt send, am mettag nöme pfuse? es git öbe 2-3 täg pro woche wo sie nöme schloft. de esch aber ab 14.30 uhr horror😱.
Fraue ich han en frag. Wenn ich jetzt en stuva wickeltisch han vom alte modell. Also das heisst die schublade wo so en rechteckigi öffnig hend.. verstönder wasi mein? Chan ich die schubladefronte wechsle und neui fronte (fritids heissts ja jetzt) heretue? Passt das vode masse her?
Han de ganz Tag gschaffed und jetzt chli welle nacheläse.... aber da wird mer ja nömme fertig 🤣👏🏻👍🏼 Bin immer no ade Kommentär vom Vormittag. Schön dass da sovel lauft und ufd Frage vo allne igange wird.
Hallo zäme👋👋Bin zwar ned bi swissmom gsii aber gsehne ihr sind en cooli truppe😍 hoffe stöhrt ned weni ab und zue chli inelese und vlt au mal mine senf dezue gibe😉 liebe Gruess und gnüssed de Abig🤗
Ui ui ui Fraue esch jo wie damols vor viele Johr of SM chome gar ned noche met lese ond ha mimi BildChirmzyt för höt scho öberschritte 🙈 sus esch das amigs chorz vor Mitternacht de Fall gse 😂
Kommentare
271
29
1,306
207
207
1,306
80
0
207
1,306
240
1,306
76
1,306
1,306
76
240
96
0
76
536
10
1,306
45
Mir möchte so gärn im Früehlig e Wuche ads Meer! Mir würde gärn i nes kinderfründlechs Hotel wo nid au zu wyt wäg isch max. 2h flüge! üse Bueb isch denn ca.1,5. Het öpper e guete Tipp?
216
29
57
57
216
Und jetzt wirds wieder es früchen gä. Aber me seit ab de 37 wuche isch alles gut alles vorher sind frühchen.
1,306
0
30
217
30
217
81
216
249
1,306
45
178