Hoi ihr Liebe👋🏻 mini 4jährig isch i letschter ziit immer so müed... ich bi mängisch nöd sicher ob sies eifach seit oder ob sies würkli isch. Und ihri Chnüü tüend ihre au immer weh.. ez weiss ich doch eigentlich dass das mit dä Chnüü vom wachse chunnt, han aber dän riiiiiese fähler gmacht und bin go google🙈 ez hani natürlich schiss dass sie öppis schlimms het😬🙈 kennt das öpper mitem müed sii?
So jetzt ha ig ou mau e frag, isch irgend es mami vo basel wo mer die eint oder ander frag zum thema baslerfasnacht wia pn chönt beantworte? Währ meega lieb 😊😘
@JuNa mini jungs 5 ond 2j hend die chnüschmärze au sehr fescht. Au min ma hed die als chind lang gha. Ech ghöre sehr viel vo dene wachstumsschmärze. Drom wördi mer ned so sorge mache wäg öpis schlimms. Das esch wie wenn gosch go chopfweh google, chonnd au nome s schlimmschte. Aber sprich bim nöchschte termin mit em KiA dröber... Ond eus hilft schüsslersalz in Tabletten ond Salbi s Nr. 2 guet. Ond bi ganz schlimme täg gibi Algifor.
@JuNa. Das hed min Sohn au - sin Kolleg au, sig au sehr müed im Moment. Ech gebe mim Sohn Schüsslersalz 2 & 7 gäge d‘Glenkschmerze. Ned google 😆 Ond wenns ned bessered, denn chasch emmer no bem KIA verbi
@Bella8@livjona hmm, denn liits viellicht am Wetter wäg dä Müedigkeit. Sie mag au nöd rächt ässe. Tues mol beobachte! Und da mitem Schüsslersalz isch e super Idee! Dankä😊 und go google gangi ganz sicher nüm! Grad churz en Schock gha😱
@Cucarachabumeli 😂😂😂 die cheibe nuggis sind au immer guet versteckt! Grad letschti hemer au eeewigs gsuecht! schlussendlech ischer ime Fisch inne gsi🙄😅🙈
😡😡😡 wenn de wohnigsbesichtigunge muesch mache und 5 lüüt sich a kündige und genau 1 person chunt😡😡😡 und zu allem ane hät no eine es möbel sötte cho hole und dä isch au eifach nit uftaucht😝 blöde tag ksi🙈 jetzt hoffi mol das kiddys besser schlofe die nacht so als chliine troscht für dä chaote tag😅
Hallo Mamis was gän dir euchne kids bi reizhueschte? Si isch fascht 3j. Kopfteil isch höcher luftbefüechter a und s fänschter au chli kippt ahh und chlii honig het si au dörfe ha😅
@JuNa Danke dir😘Und sind die favorisierten Gruppen/Themen dann alle zuoberst im Profil oder wie finde ich die wieder, ohne mich durch alle Themen durch zu scrollen?
@Valerie nei muesch nid, wenn du zrügg uf d Houptsite geisch und dert gäge abe wüschisch zum aktualisieren de springts när wenn du wider Swissmom-Party awäusch diräkt dert häre wo du z letschte mau bisch gsi. Genials feature!! 😍
@JuNa mini (4i) isch ou müäder aus süsch u isst nid viu u chlagt immer ume über chnöi schmerze! Isch immer so wen si wachst... chum isch dr wachstumsschub düre isst si ume wie ne dröscher😆😅 u d müädigkeit isch ou ume weg!
Dörfi mol kurz froga, was ihr für en ghörschutz für es bebe würded zahle wens heisst öbis is kässeli für d'kind? De ghörschutz isch höchstens 5mol brucht worda und i weiss nit was agmessa wär zum zahle, vorallem findis no recht schwierig wenn mer seit öbis is kässeli.
Kommentare
906
216
536
254
114
114
297
297
906
141
178
114
906
0
114
32
114
32
Auch Blut geschwitzt bis der aufgetaucht ist?
254
114
84
114
237
356
906
536
215
10
409
65
906
84
96
84
32
Wie kann ich eine Gruppe favorisieren? Ich komme nicht auf das rote Herz.
Danke für eure Hilfe!
114
32
32
1,306
271
536
80
78
Muss ich jetzt immer abe scrolle zum gseh was de neusti bricht isch😳
164
78