@Adriana i findens eifach nur lustig wie sech jetzt grad d Cri oder wie si ou heisst grad meeega mues a griffe füehle 😂😂 jetzt bi i no chlei am hin und her pendle, aber i gloub i lösche d Local app äuä gli ume
So swissmamis, ich bruch eue rat, min zwerg hät magedarm und vorallem rächt durchfall und da er angst hät dass er wieder chötzle muess weigeret er sich z trinke🙈 hanem jetzt mitere sprütze echli ihfösst, suscht no idee??? Er isch 2
Corina ich würem flüssigkeit chli schmackhaft mache. Chli cola ge (ok ned gad am abig😬😅) oder en becker miteme löffeli. De chaners löffele - hani im kispi immer so gmacht😍😅
@corina: Was gege mdg hilft esch: en apfel fiin raffle. Das stoh loh bis alles bruun esch. Denn alles dörr es kaffeesieb giesse. De saft löffeliwiis geh. Hilft be eus werkli immer guet.
Ond au alles andere ztinke löffeliwiis gäh...
Gueti Besserig!
@corina oh je dä arm. Erst mau gueti besserig 😘. Und den het er irgend es getränk mega mega fest gärn? De mau mit däm probiere, das er es paar schlückli nimmt. Oder haut ou es schlückli cola gä (i weis isch nid grad so für so chlini, aber es hiuft).
@Corina aso ich würd ame 2-jährige kei Cola gä! Gib im lieber löffeliwiis biz Sirup oder probiersch schlückliwiis Tee od Wasser. Ässe isch weniger wichtig wie trinke.
Popcornparty isch verbi glöscht worde🤣🤷♀️#corina hesch die Drittellösig scho probiert? Das reguliert dä Salzhushalt und beruhigt. Settisch eu Löffli wies gäh oder eu Salzstängeli ässe👍
Aso ich muess jo ganz klar sägä das mir bi Swissmom um die lässige
Fraue goht und nöd ums App🤷🏻♀️ heisst für mich, logischerwiis, dasi det häre goh wo d‘swissmoms sind🥰🤓😎✌🏼
Merci für d tips, cola gibi nöd und die andere sache ussert de öpfel grafflet hani alles scho versuecht, wird das mitem öppel morn mal versueche, merci
Wermer au glich gsi - bi drum freiwilig gange😅Ich bi eifach froh sind “es paar“ da übere cho😬 etz isch mini swissmomziit wider überschritte worde dur das app😅
@corina fencheltee mit trubezucker und löffelwiis geh, söll jede mage/darm innert 24h wieder in ordnig bringe. Aber ich weiss au wie „stuur“ chinde chönd si wenns nüt wend. Würden zu nüt zwinge, eifach immer wieder ahbüte, halt löffelwiis, dass ers mag palte. Gueti besserig
Kommentare
164
906
906
0
0
781
0
1,306
906
216
141
906
Ah echt?🤔🤔 aber weg ischs. Chami nüm ahmelde👌🏻 de bliibt wenigschtens na de werbigspost👍🏻👌🏻
5
250
216
Em uf B druckt😀 Chasch au so
Oder sooooo wie du willsch
297
906
Dankeee
0
906
216
0
215
1,306
297
43
58
271
906
216
906
906
141
Ond au alles andere ztinke löffeliwiis gäh...
Gueti Besserig!
297
251
58
251
1,306
215
27
114
Fraue goht und nöd ums App🤷🏻♀️ heisst für mich, logischerwiis, dasi det häre goh wo d‘swissmoms sind🥰🤓😎✌🏼
271
0
271
906
0
215
297
271
73
237