mamis gits irgend öpis wo möglichst schnell de reizhueste stillt? ich dreihe schier dure, praktisch nĂŒt gschlafe letst nacht und de mittagsschlaf isch au gstriche wordeđą mues aber öpis stillfrĂŒndlichs siđ
mamis gits irgend öpis wo möglichst schnell de reizhueste stillt? ich dreihe schier dure, praktisch nĂŒt gschlafe letst nacht und de mittagsschlaf isch au gstriche wordeđą mues aber öpis stillfrĂŒndlichs siđ
Ach Fraue, muess mich schnĂ€ll uschötzle (passend zum Tag der Frauđ€Ș) Sitere Wuche hend mini 3 Chind ( 14Mt,4ri und 10ni)dĂ€ Grippevirus! Vor 3 TĂ€g hets mich leider au no verwĂŒtschtđ 39° Fieber und dörf dihai genau glich alles mache well min liebe Maa dĂ€ Fuess 6Fach broche hetđ± zu allem ane entwicklet sich langsam aber sicher en Milchstau well min chliine Maa zersch ganz viel het möge trinke und ez plötzlich nĂŒmeđš Im Umfeld hani leider au niemer wo chan hĂ€lfe... ich freu mich wenn dĂ€ ganz sc******đ€Ź endlich dure ischđ±đđ
@JuNa oh nei wĂŒnsche dir vil chraft und allne wos chönd bruchĂ€ gueti besserig!!! Mir hĂ€nd das afangs Winter gha, aber zum GlĂŒck hĂ€ts min ma nöd verwĂŒtscht er hĂ€t e ganzi wuche mĂŒesse ois pflege (ich han zuesĂ€tzlich e lungeentzĂŒndig gha) und ich han das scho schlimm gfunde. Alles liebi dir đ€đ
Guete MorgÀ Fraue. Ich han E RAV frag.
Wenn ich i de letschte Jahre 40-60% gschaffed han und ich mich uf em RAV wĂŒrd Amelde aber denn en 80% Job wĂŒrd sueche, bechum ich denn vo de ALV 80% Uszahlt ĂŒber oder nur 60% ? Und wenn dich fĂŒr 100% ameldisch? Denn gits ja nur 80% oder?
@sorriso Bitte kei Tee neh. đ Das chunt bo vo frĂŒener. Aber problem isch dases ganz chlini Partkel vom Tee chan is Aug spĂŒele unds zusĂ€tzlich reize. Aso Auge nie mit Tee uuswĂ€sche. đ
Liebi lĂŒt ich sött es motivationsshribe mache fĂŒr bewerbig fĂŒre wohnig, het vilicht öpper e vorlag oder so woner mir per mail chönt shicke? Wer mega dankbarđŁđđŒ
Wie wĂŒret ihr reagiere? E alti Bekannti hett mi gester im Instagram agfröget. Ich ha sie agnoh ich ha ihre au e afrog gschickt au agnoh. Etz hett sie mich blockt đ€š ich has nur gmerkt will ich en 2. Instagram Account han. Sölli ihre ĂŒber dötte schriebe & fröge was das söll?
@Ahoi, i wĂŒrd ihn zum ĂŒberbackĂ€ ne. so ussage wie vode Mila find ich persönlich schwiergig...
i ha mi ad empfehlige vode ernĂ€hrig ide SS ghalte. i hets mir nie verzeiht, wenn mit mim baby ĂŒpis nöd i ornig gsi wĂ€r, numĂ€ well i nöd ha chönĂ€ verzichte.
Ich iss au jede kĂ€sđ de rettet mir vieli schlecht-sii situatione. Ich iss alles ussert rohs fleisch - au nur will das toxozeugs bim bluet ahgĂ€ het.Mini fraueĂ€rztin hĂ€t au sâok gĂ€đ Seg sgliche thema wo diskussione immer gĂ€b wie mitem wasser womer nĂŒm abkoche muessđ€·đŒââïž da wird au jede arzt öbis anders segeđ gah bald zude ernĂ€hrigsberatig - bi de gspannt was sii seitđŹđ€
Hehe, nein, der junge Mann hat das wirklich ordentlich gemacht. Aber hoffentlich hat es nicht zu wenig lang getrocknet. Ja, er war ein wenig lustig angezogen, aber dann haben wir eine Gemeinsamkeit gefunden (mögen die gleichen Animes vom Studio Ghibli). Und das ganze hat nur 45.- gekostet đŹ
Wegen Essen in der ss, schwieriges Thema. Jeder so wie sie es fĂŒr vertretbar hĂ€lt. Bei meinem 2. Kind habe ich dann ausser Alkohol eigentlich auf nichts mehr geschaut.
Kommentare
133
1,306
27
27
790
50
55
1,306
114
114
254
Bi mir het sich glaub de Buch auned gsĂ€nkt. Naja, ich han au gmeint ich heig no soooooo lang Zit. Und schwups isch er da gsi đ đ
@JuNa ou nei đđ da hesch ja voll grad Lotto đ„łđ„łđ„łHoffe s gaht dir gli wieder besser und de andere au đ
1,306
1,306
27
626
Cha mir öber gnau erklÀre was Subvensione binere Kita isch und wie das funktioniert.
Danke und e wunderschöns weekend trotz rege đ§
906
1,306
1,306
55
1,306
55
159
536
@Manuela evtl. Bexin, aber musst mal auf embryotox schauen.
@JuNa gute Besserung euch allen.
@elefäntli das kommt auf Kanton drauf an...
@ALOHA kann sein, aber ich glaube bei mir war es spÀter
1,306
78
251
84
536
@sorriso ja, Schwarztee wĂ€re gut. Ich habe aber jeweils einfach mit dem aufgebrĂŒhten und abgekĂŒhlten Tee und einem Wattepad das Auge ausgewaschen
84
240
1,306
0
20
Wenn ich i de letschte Jahre 40-60% gschaffed han und ich mich uf em RAV wĂŒrd Amelde aber denn en 80% Job wĂŒrd sueche, bechum ich denn vo de ALV 80% Uszahlt ĂŒber oder nur 60% ? Und wenn dich fĂŒr 100% ameldisch? Denn gits ja nur 80% oder?
172
1,306
chasch ide apothek nacl go hole und so saug uswÀsche
84
29
184
161
536
Hihi, ich kriege gerade eine Pedicure von einem Mann.
50
Hei ha gar nid gseh das alle kĂ€s woni im kĂŒehlschrank ha ka us rohmilch ischđ und o vo der theke... ha scho so viel gĂ€sse... so en seich!
20
337
Und was het denn de fĂŒr hosĂ€ ah..?đđ
906
Has gliche denkđ leggins oder @klĂ€ffchen? Gseht seeehr eng usđ
32
i ha mi ad empfehlige vode ernĂ€hrig ide SS ghalte. i hets mir nie verzeiht, wenn mit mim baby ĂŒpis nöd i ornig gsi wĂ€r, numĂ€ well i nöd ha chönĂ€ verzichte.
536
@Mangoo etwas zu enge Trainerhosen đ
337
Trainerhose bim schaffeđ€ und de no so Ă€ngiđ€ŠđŒââïž stell mir das grad vor wenn de typ stahtđč
906
Ich iss au jede kĂ€sđ de rettet mir vieli schlecht-sii situatione. Ich iss alles ussert rohs fleisch - au nur will das toxozeugs bim bluet ahgĂ€ het.Mini fraueĂ€rztin hĂ€t au sâok gĂ€đ Seg sgliche thema wo diskussione immer gĂ€b wie mitem wasser womer nĂŒm abkoche muessđ€·đŒââïž da wird au jede arzt öbis anders segeđ gah bald zude ernĂ€hrigsberatig - bi de gspannt was sii seitđŹđ€
536
Wegen Essen in der ss, schwieriges Thema. Jeder so wie sie es fĂŒr vertretbar hĂ€lt. Bei meinem 2. Kind habe ich dann ausser Alkohol eigentlich auf nichts mehr geschaut.
536