@Dalipi gopf was sind denn das fĂŒr wirtschaftsorientierti mensche?? het de eigni kind?? zum kotze so was..am schluss seit der au niemert danke..und du hesch e frĂŒehgeburt dehai..nee sorry arschlöcher sind das đĄ
Steamer Frag
also ich han ganz en eifacha kochherd mit eme bachofe. ez ĂŒberleggi mir en steamer zuetue... aber was fĂŒr eine..??? nur en steamer oder besser gad en kombisteamer?
ich ha de durchblick ĂŒberhaupt niid...
@nori ich ha vo electrolux de profi steam. isch en backofe wo au cha steamere. find de eigetli ganz guet. wĂ€ni aber chönt uswĂ€hle wĂŒrdi einĂ€ neh mit direktem wasser ahschluss. vergisse leider öpe dâwasserschublade zlĂ€ređ wĂ€nn de platz hĂ€sch, nimm am beste zwei öfĂ€. ein backofe/steamer & en normale chline ofe. bi scho öppe froh gsi hani zwei, da mir Ă€ grossi familie sindđ
@nori wĂŒrd wie d Mirj 2 Ăfe empfehle. Mir hei obe e Kombisteamber u d unge e Backofe mit Mikrowelle. So chasch zb obe GmĂŒes steamen u unten glichzytig öppis im Ofen macheđđ»
@Adriana das isch eifach e Chetti mit wellere s Chind wÀhrend em stille cha spiele statt zbsp. A was anderem z risse oder so. Mini hetts nie interessiert
@kläffchen. Ich putze immer vor den Ferien das Sieb und dann mach ich so ein Dösschen zur Reinigung rein, welche die Maschine reinigen sollte.
@frauhirsch ig hase scho offe gloh, aber au scho zue gha.
Wie machets ihr, wenn ihr furt goit?
@nori. Mir hei Ă€ normale Bachofe und Ă€ separatĂ€ Steamer. Wo mir s Wasser selber miesse i d Kanne ine due. WĂŒrd ihn nĂŒmi hĂ€r gĂ€. Mach sit 9 Johr s Gmiess nur no dört inne und isch tĂ€glich in Gebruch. Ig ha kei Kombisteamer wellĂ€. Ha jo Ă€ separate Bachofe und bruch nit zwoi. Das isch mini Meinig gsi đ.
@Vitele es gid extra so reinigungsmittel wo mer regelmĂ€ssig miteme hochtemperierte programm muess la laufe bim gschirrspĂŒehler. Machsch das au? Das chönnti drum au sii das es a dem liid.. das tötet bakterie abâșïžđ
@Adriana das isch en chetti wod chasch alegge wo sich s bebe wenns grösser isch chan drah hebe.. so dass sie sich ned mĂŒend a dine chleider oder dinere huut ( cha sehr weh tue đđ ) festchrallid. Also ich kennes fĂŒr de zwĂ€ckđ wĂŒr de susch öbber kenne wo schöni und gĂŒnstigi machtđ
@nori i ha bir bosch siemes gschaffet.. und i wĂŒr der en combi steamer empfĂ€hler wenn de backofe willsch bhalte chunt druf ah ob du viel im backofe machsch.. wĂ€g de grössi (45er oder 60er) im steamer chasch schlussendli nur dĂ€mpfe (gmĂŒess riis...) mit combi chasch doch bizzeli meh mache đ
Meine twins sind im februar 2 geworden. Und wir sind bis jetzt 5x in eine spielgruppe gegangen. Jeweils 1x die woche fĂŒr 2std. Nun musste ich bisher immer die ganze zeit da bleiben und mit ihnen spielen. 2x haben wir versucht, dass ich gehe. Aber nach nur so 2-5minuten musste ich zurĂŒck. Da die kinder so weinten und sich nicht beruhigen liesen und auch nicht ansprechbar waren. Wie lange soll so eine eingewöhnung dauern? Ist es vielleicht zu frĂŒh fĂŒr die kinder? Sollen wir es abbrechen? Von der spielgruppe selbst bin ich total begeistert. Was denkt ihr dazu?
spaghetti vongole mit wiisauce wo nöd lang koched wird, gÀnd ihr das eune kind trotzdem wegem alkohol? und wie gsehs i de SS us, döfis esse oder besser nöd? also es kocht höchstens 5-10min.
Meine twins sind im februar 2 geworden. Und wir sind bis jetzt 5x in eine spielgruppe gegangen. Jeweils 1x die woche fĂŒr 2std. Nun musste ich bisher immer die ganze zeit da bleiben und mit ihnen spielen. 2x haben wir versucht, dass ich gehe. Aber nach nur so 2-5minuten musste ich zurĂŒck. Da die kinder so weinten und sich nicht beruhigen liesen und auch nicht ansprechbar waren. Wie lange soll so eine eingewöhnung dauern? Ist es vielleicht zu frĂŒh fĂŒr die kinder? Sollen wir es abbrechen? Von der spielgruppe selbst bin ich total begeistert. Was denkt ihr dazu?
Ich wĂŒr abbreche. Mir hend mit 2.5 agfange und shet nur 1-2x bim abschied mĂŒeh ghe aber nie weni gange bin dasi het mĂŒesse zrugg. 2 findi scho recht frĂŒeh, viel nehmet spielgruppe au erst ab 3
Ich finde 2au no grad echli frĂŒh, bi eus nĂ€hmets au erst ab 3 und bin dĂ€nn gspannt wies bi eus gaht, mit 2 wĂ€rs def noni gange
Eusi isch au mit 2 und 2 Monet gange jewiils vo 09.00-13.30 inkl. Zmittag. Mir hend am erste Tag scho chĂŽne nach 5 min ga und so ischs denn vo afang ah gange. Ich wĂŒrs au abbreche wenn sie immer so fest brĂŒelled.
Und ja eusi spielgruppe nimmt au erst ab 3 aber sie luegt s chind individuell ah und da eusi troche gsi isch und sprachlich mit de chind locker hett chöne mithebe, hett sie scho dörfe ga. Vilicht ischs ihne au zviel vode andere chind und sie wennd eifach noni. WĂŒrs ned erzwingeđ
Mini Klii isch mit zwei ind Spielgruppa ganga, well sie unbedingt mit ihrer Achwöszer het wella goh. Denn hani si agmolda fĂŒr letschta Summer. Sie het denn scho in da Summerferia gseit, dass sie nit will goh. Aber han si jo scho agmolda. Han sie zwei mol brocht, z erschta mol isch guat ganga, zweita mol het si brĂŒallt und i bin denn hei unter TrĂ€na, z dritta mol het sie wieder brĂŒalt und i han si mit hei gno. Han denn immer gfrogt, ob sie au grad will bliba mit dr grossa Schwöster. Het die nia wella und jetzt noch da Winterferia goht sie wieder, well si will. Sit dem freut sie sich uh ufd Spielgruppa. WĂŒr au nit zwinga, sie sind echt no klii. Sprochlich isch sie sehr wiit.
het öbber intrĂ€sse amene schöne aute sekretĂ€r? Mir hei nis so 100.- vor gstell. Isch aber verhandu bar đ. MĂŒesst in Worben BE so schnĂ€u wie mĂŒglech ab ghout wĂ€rde đ
Ăse Sohn hed sich bes 3.5 Jöhrig ned chönne vo mer löse. Jedes Chind esch halt anders. Ech ben förs animiere, guet zuerede und usprobiere - aber ned uf biege und breche öbbis vom Chind verlange, wenns debi ned glĂŒcklich esch. Probiers doch imne halbe Jahr nomal đđđŒ
Liebi mamis han hĂŒtt positiv dörfe testeđđđđeuse 3te wunder isch unterwegsđ„°bin so happy han so ghofftđ€ ah die 3fach mamis, dörfi frige wie isch bi eu so gsi mit 3kind? isch viel strenger als 2? ich han 2meitli(1und 2j) danke euđ
@Vaneđ; so schön, gratuliere ĂŒch herzlich. ech wĂ€r sehr gĂ€rn es 3. mal schwanger, aber mis nerve-kostĂŒm esch glaub zwenig robust för drĂŒ chind (au wenns natĂŒli die schöne momĂ€nt drĂŒfach retour ged â€ïž)
Liebi mamis han hĂŒtt positiv dörfe testeđđđđeuse 3te wunder isch unterwegsđ„°bin so happy han so ghofftđ€ ah die 3fach mamis, dörfi frige wie isch bi eu so gsi mit 3kind? isch viel strenger als 2? ich han 2meitli(1und 2j) danke euđ
â€ïžliche glĂŒckwunsch đ!chan au nanig us grosser erfahrig brichte da euses dritte wunder erst vor zwei wuche uf dwĂ€lt cho isch đ! aber bis jetzt ischs tiptop đ eusi beide andere kind sind 4i und 2,5. wĂŒnsche dir ganz Ă€ schöni schwangerschaft đ.
het öper erfahrig mit dere sunnecreme fĂŒr babys? âïž âïž âïž und wennmer dhĂ€ndli icremt und sbaby drufabe sfĂŒschtli/fingerli is mul nimmt, isch da schlimm? đ§
Kommentare
40
40
1,306
13
also ich han ganz en eifacha kochherd mit eme bachofe. ez ĂŒberleggi mir en steamer zuetue... aber was fĂŒr eine..??? nur en steamer oder besser gad en kombisteamer?
ich ha de durchblick ĂŒberhaupt niid...
184
30
16
Jo er het kinder aber zwenig personal đ aber egal luege fĂŒr mech und ned fĂŒrs gschĂ€fft
1,306
356
0
@frauhirsch ig hase scho offe gloh, aber au scho zue gha.
Wie machets ihr, wenn ihr furt goit?
@nori. Mir hei Ă€ normale Bachofe und Ă€ separatĂ€ Steamer. Wo mir s Wasser selber miesse i d Kanne ine due. WĂŒrd ihn nĂŒmi hĂ€r gĂ€. Mach sit 9 Johr s Gmiess nur no dört inne und isch tĂ€glich in Gebruch. Ig ha kei Kombisteamer wellĂ€. Ha jo Ă€ separate Bachofe und bruch nit zwoi. Das isch mini Meinig gsi đ.
13
790
@Adriana das isch en chetti wod chasch alegge wo sich s bebe wenns grösser isch chan drah hebe.. so dass sie sich ned mĂŒend a dine chleider oder dinere huut ( cha sehr weh tue đđ ) festchrallid. Also ich kennes fĂŒr de zwĂ€ckđ wĂŒr de susch öbber kenne wo schöni und gĂŒnstigi machtđ
790
0
0
45
45
7
781
215
0
Ich wĂŒr abbreche. Mir hend mit 2.5 agfange und shet nur 1-2x bim abschied mĂŒeh ghe aber nie weni gange bin dasi het mĂŒesse zrugg. 2 findi scho recht frĂŒeh, viel nehmet spielgruppe au erst ab 3
271
Ich finde 2au no grad echli frĂŒh, bi eus nĂ€hmets au erst ab 3 und bin dĂ€nn gspannt wies bi eus gaht, mit 2 wĂ€rs def noni gange
1,306
356
Eusi isch au mit 2 und 2 Monet gange jewiils vo 09.00-13.30 inkl. Zmittag. Mir hend am erste Tag scho chĂŽne nach 5 min ga und so ischs denn vo afang ah gange. Ich wĂŒrs au abbreche wenn sie immer so fest brĂŒelled.
356
96
45
781
78
297
297
1,306
45
178
Ăse Sohn hed sich bes 3.5 Jöhrig ned chönne vo mer löse. Jedes Chind esch halt anders. Ech ben förs animiere, guet zuerede und usprobiere - aber ned uf biege und breche öbbis vom Chind verlange, wenns debi ned glĂŒcklich esch. Probiers doch imne halbe Jahr nomal đđđŒ
271
1,306
selbergmachti pizza, en gurke tomate zwieble salot..ohhhhh slĂ€bĂ€ is sooo schön!!! đđđđđđđđđ
5
57
5
178
254
56
â€ïžliche glĂŒckwunsch đ!chan au nanig us grosser erfahrig brichte da euses dritte wunder erst vor zwei wuche uf dwĂ€lt cho isch đ! aber bis jetzt ischs tiptop đ eusi beide andere kind sind 4i und 2,5. wĂŒnsche dir ganz Ă€ schöni schwangerschaft đ.
5
25
84
1,306
297
84
55
Hani au dĂ€nkt đ aber isch doch es schöns zeiche đ„°đȘ
114