Fraue..mir chömed im April ĂŒses erste Kind ĂŒber. FĂŒrs Kind hemmer eigentli alles wos fĂŒr de Afang brucht. Ez het es FrĂŒndepÀÀrli gfroged mer selled ĂŒs doch ĂŒberlegge was ĂŒs (also mir Eltere) chönted schenke zur Geburt..hend ihr Idee?
@Adriana das was ich am meiste gschĂ€tzt gah han isch en guetschii gsi fĂŒr Ă€ putzfee. Mini oma hĂ€t mir en guetschi gschenkt wo Ă€ putzfrau zu eus hei cho isch und ufgrumt/putzt hĂ€t. Ha das sooo toll gfunde. Kollege hĂ€nd eus mal en abig fĂŒr eus zwei (also mir - eltere) welle schenke wo sie uf de chlii wĂŒrded luege. HĂ€nd mer aber nie iglöst will en mir eigendlich nonig abgĂ€bet
I bi Ă€uĂ€ zâparanoid đ. HĂ€tt gar kei Fröid are Putzfrau; Horror wenn öper fremds bi mir dehei wĂŒrd cho putze.... fĂŒr mir sĂ€uber wĂ€r e guete Resto-Guetschiin viu sâbessere GschĂ€nk đ
Puh ig bi fix und foxi
Jitz hani grad 2 Stund lang Chleider u sĂŒsch no SachĂ€ aagschribĂ€ fĂŒr dâFrĂŒehligs/SummerbörsĂ€ bi ĂŒs im Dorf.
Hoffentli rentierts de ou u i wirdÀ dÀ ganz Karsumpel los...
@Mary Lou deshalb will ich eben die Sachen nicht an die Börse geben. Finde das ist zu viel Arbeit. Ich stelle dieses Wochenende ein Kleiderpaket auf ricardo
Bei wem war der 19 wochen schub auch so schlimm?? Wir sind seit ca 4 wochen dran und kein ende in sicht đđđđ flasche geben ein kampf, schöafen ein kampf, in der nacht kommt er alle 2-3h (kein hunger) und zwischen halb 6 und 6 ist tagwache.
Ich kaaaaaann nicht mehr.
Hat vorher so schön durchgeschlafen, kann mir jmd hoffnung machen, dass es wieder besser wird?
Hoi zĂ€me kurzi frag. Ha grad de bachoffe ufsprayt mit em spray vom lidl fĂŒr bachoffe. Hans eich wele am abig putze. Jetzt staht aber das iwirkzit nur e std isch. Chanis glich bis am abig lah? Söt go schaffe und chans nöd inere stund macheđ€Šââïž
@schildchrötlimelJa am Samstig isch si@klĂ€ffchenIch nehme das erste mal Teil und probiere es aus. Ich habe eben keine Lust im Internet zu verkaufen.
@Admin wenn ich in wĂŒnsche und Ideen fĂŒr die App reingeh friert meine app ein und ich kann nichts mehr machen bis sich die spp aufhĂ€ngt?! đ§ hilfe...
@schildchrötlimel aso wen dĂ€ Sandkaschte abdeckt isch, wĂŒrd ich nit wĂ€chsle. Wir hei ĂŒsse jetzt abdeckt umstocke und jetzt immer wider Sunne la druf schiene.
@Ängeli VorĂ€sse wo so langkochet wird, wĂŒrd ich glie Wy nĂ€h oder Bouillion nĂ€h.
@Anni mini Schwö wohnt aktuell drin und zieht per 30.4. us und suecht ebe dringend en Nachmieter. D Wohnig isch u schön hell, hett i jedem Zimmer viel Abstellruum und isch imene mega ruhige Viertel. S einzig wo isch, es hett kein Lift.
Fraue..mir chömed im April ĂŒses erste Kind ĂŒber. FĂŒrs Kind hemmer eigentli alles wos fĂŒr de Afang brucht. Ez het es FrĂŒndepÀÀrli gfroged mer selled ĂŒs doch ĂŒberlegge was ĂŒs (also mir Eltere) chönted schenke zur Geburt..hend ihr Idee?
Gutschiin zom cho putze, mol s Chind abneh zom chönÀ es paar stöndli schlofe mue ned unbedingt verusse sie cha au im eigete diheim sie, es feins Àsse choge choche etc.
Namens frag
mir gfallt Noa als meitli nama mega guet, jedoch findet ganz viel das seh eidĂŒtig en buebe name?
wĂŒrded ihrs komisch finde wenn es meitli so heisst? đ€
Kommentare
1,306
55
193
1,306
1,306
133
0
781
129
0
256
Bi âKrankenkasse Babyâ hani grad vorane gseh das si was gschribe het đ
906
HiierđŹđ€
153
Jitz hani grad 2 Stund lang Chleider u sĂŒsch no SachĂ€ aagschribĂ€ fĂŒr dâFrĂŒehligs/SummerbörsĂ€ bi ĂŒs im Dorf.
Hoffentli rentierts de ou u i wirdÀ dÀ ganz Karsumpel los...
781
536
251
Ich kaaaaaann nicht mehr.
Hat vorher so schön durchgeschlafen, kann mir jmd hoffnung machen, dass es wieder besser wird?
215
5
906
153
0
164
153
@Regi83
781
Wie oft wechselt ihr den Sand? Unser Sandkasten ist ca. 2x2m gross (also ziemlich viel Sand nötig) und bei Nichtgebrauch zugedeckt.
356
78
256
215
@Ängeli VorĂ€sse wo so langkochet wird, wĂŒrd ich glie Wy nĂ€h oder Bouillion nĂ€h.
356
84
256
1,306
496
Gutschiin zom cho putze, mol s Chind abneh zom chönÀ es paar stöndli schlofe mue ned unbedingt verusse sie cha au im eigete diheim sie, es feins Àsse choge choche etc.
215
40
356
781
29
1,306
29
40
40
256
356
0
254
0
271
49
13
mir gfallt Noa als meitli nama mega guet, jedoch findet ganz viel das seh eidĂŒtig en buebe name?
wĂŒrded ihrs komisch finde wenn es meitli so heisst? đ€