SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1464749515295

Kommentare

• Ich hoffe ihr könnt mir helfen oder zumindest mich beruhigen....

Unsere kleine hat wieder mal Pseudokrupp- zumindest gemÀss dem Arzt.
    Nun hat sie aber immer den husten und nicht nur nachts und trotz Schmerzmittel (mefenacid und dafalgan abwechselnd) wimmert und weint sie so oft. Sie wirkt auch sehr mĂŒde / halb apathisch zum Teil. Seit Donnerstag ist das so. Kennt das jemand von Pseudokrupp? Wieso hat sie offensichtlich v so Schmerzen wenn wir ihr so viele Medikamente geben?
  • @lunapiena darunter verstehe ich auch keine Jeans. Schöne Stoffhose mit elegantem Oberteil. Hehe, sozusagen meine Alltagskleidung 😂

Ich has au denkt bin mir aber nöd sicher gsi willi de usdruck s‘erste mol ghört han 😏 meinsch chani en wildlederrock mitere bluse & stiefel alegge ?
  • Ok denn weissi au unter was das jetzt gaht đŸ€Ł
  • @lunapiena zeig doch mal ein Foto vom Outfit
  • 3d845c00-4db3-11e9-a58c-11ee72cafb52.jpeg eusi ersti Too Good To Go Bstellig. 3 so Pack Ă  je 7.90đŸ„łđŸ„łđŸ„ł
  • @mariechäfer: i ha das au gha ir 26 ssw und will de gmh sich vo kontrolle zu kontrolle innert weniger tĂ€g verchĂŒrzt het bzw de trichter au lĂ€nger worde isch, hani 8 tag in spitol mĂŒese liege und nochher die restliche 3 monet dihei und ha wehehemmendi medis becho. im nochhinein het sichs aber usegstellt, dass er frĂŒeh scho is becki grutscht isch und det wie verhocked isch und sich nĂŒm het chöne zrug traie und eigentli use het welle.
  • SnugglesSnuggles

130

bearbeitet 23. 03. 2019, 22:44
    Danke eui viel mal fĂŒr eui unterstĂŒtzig😘, rede bringt nĂŒt mit ihm hani grad wieder mĂŒsse feststelleđŸ˜„ es gĂ€chi nur um mich debie gahts mer nur drum dases minere chline guet gaht.han ebe au scho denkt dasi mini eltere da here rĂŒef das lueged dass nĂŒt passiert und er sie nöd mitnimmt.ha so angst das er sini wort in tat umsetzt und sie eifach mitnimmt.het gseit wenni kei milch mitgĂ€bi holi er halt pumi inere apothekđŸ˜„
  • Danke eui viel mal fĂŒr eui unterstĂŒtzig, rede bringt nĂŒt mit ihm hani grad wieder mĂŒsse feststelleđŸ˜„ es gĂ€chi nur um mich debie gahts mer nur drum dases minere chline guet gaht.han ebe au scho denkt dasi mini eltere da here rĂŒef das lueged dass nĂŒt passiert und er sie nöd mitnimmt.ha so angst das er sini wort in tat umsetzt und sie eifach mitnimmt.het gseit wenni kei milch mitgĂ€bi holi er halt pumi inere apothekđŸ˜„

Das brichtmer sherz weni soöbis lese😰 trauschem zue die chli zentfĂŒehre? Dh abhaue ines anderes land oder so?Ich wĂŒr mal umegoogle wege hilfestelle. Oder wendem das zuetrausch wĂŒri bide polizei nahfrage. FĂŒr mich gĂ€bts da nur en schlussstrichzieh und zude eltere oder kollege gah.
    Alles guetiđŸ™đŸ»â€ïž
  • @Jessi❀;A-S❀ mĂ€ud di doch omgehend be de kesb, es gat ja ums kindeswohl und das esch ned rechtig was di ma macht. Aber mer kenne alli dini tatsĂ€chlech situation deheime ned also muesch der im klare si was konsequĂ€nze si. Aber i hoffe s beste för eu ond wönsche vöu energie zur lösig vo dere sach🙏🙏
  • Danke eui viel mal fĂŒr eui unterstĂŒtzig😘, rede bringt nĂŒt mit ihm hani grad wieder mĂŒsse feststelleđŸ˜„ es gĂ€chi nur um mich debie gahts mer nur drum dases minere chline guet gaht.han ebe au scho denkt dasi mini eltere da here rĂŒef das lueged dass nĂŒt passiert und er sie nöd mitnimmt.ha so angst das er sini wort in tat umsetzt und sie eifach mitnimmt

Das geiht gar nid. Und wĂŒrdi mirno unerstĂŒtzig hole, wenn nid sogar Professionelli.
    Zu diner Beziehig. Er geiht zu siner Exfrau? Louft der de wieder öpis? Wenn ja nimm gschieder du di chlini und gang. Bi sĂŒsch nid so igstellt sber bevor die lasch la erpresse mim chind mach selber e schlusstrich. WĂŒnsche der alles gueti
  • @Najra ischer denn am termin oder zfrĂŒeh cho?
  • Mir hends bis 38+2 gschafft, do simer mega stolz druf. Aber da hemer nu dank de strenge Bettrueh und regelmĂ€ssige Kontrolle sowie Medis z verdanke. I ha den Bryophyllum, e hochdosierts Magnesium, Utrogestan und Nifedipin becho. Zum GlĂŒck het din FA das festgstellt, vieli kontrolliered ab ere gwĂŒsse SSW gar nĂŒm vaginal und de Trichter/GMH VerkĂŒrzig isch mitunter en Grund fĂŒr einigi FrĂŒehgeburte, wills unentdeckt bliebt het mini FA gsait. Bi mir het sich de Trichter nochem Spitol nomol verchlinered und isch den stabil bliebe. Bi minere Bettnochberin im Spitol isch de GMH nur no 1cm gsi, drum het si no es 2. Mol in Spitol mĂŒese go liege.
  • @mariechäfer, ha di vergesse z verlinke i mim post. mini antwort uf dini frog wĂ€r gad obe dra. :)
  • Fraue, ich han mol e Frog: Ich bi grad mega entdĂŒscht vo FrĂŒnde vo öis....
    Mir hĂ€nd si scho verschidentlich iiglade und immer lauft öppis chrum, si chöme z‘spot oder es chunnt öppis derzwĂŒsche....
    HĂŒt wider zum Brunch abgmacht, schribt si mir, si chĂ€me e Stund spöter als abgmacht, si sige z‘spot ufgstandeđŸ€·â€â™€ïžLetschtmol het si gseit, si bringe es Dessert, das het si aber vergĂ€sse....
    Ich find das irgendwie respĂ€ktlos, will im Job wĂŒrd ihre das nie passiere. Und mir bemĂŒehe öis immer (trötz zwei Chind, si hĂ€nd nur eis), ĂŒberall pĂŒnktlich z‘si. Me chönnt jo au am Sunntig en Wecker stelle, und nei, mir hĂ€nd nid bsunders frĂŒeh abgmacht (9.30h)
    Bin ich so stier, oder wie gsehnd ihr das?
  • Liebe @Jessi❀A-S❀. Wie geht es dir und deiner Kleinen? Hat sich die Situation beruhigt? Alles Liebe
  • @alexandraB finde ds es absoluts no go! Es cha mau passiere das me 10min ds spĂ€t chunnt mit kids, aber nid stĂ€ndig u scho gar nid Ă€ stund😬 zum andere me vergisst doch nid es dessert wen me ds scho selber vorschlahtđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž nei auso Ă€cht! Ig wĂŒrd hie Ă€uĂ€ dr kontakt ufs minimum berschrĂ€nke oder mau ds gliche mit ihne mache! So quasi aus spiegel!
  • @sabi81 Danke, das beruhigt mich jetz grad e chli....
    Mir hĂ€nd si jetz ganz ungalant wider „usglade“, will ich irgendwie sehr MĂŒeh han, dass Verhalte z‘verstoh!
    Si hĂ€t nĂ€mlich au hĂŒt en Chueche welle bringe, dĂ€ hĂ€t si aber au no irgendwo mĂŒesse go hole uf emWĂ€g zu öis. Wiso orgenisiert me das nid am Vortag?....
  • @alexandraB ouuu das wĂ€r nĂŒt fĂŒr mi🙈 do wĂŒrd ich also au dr Kontakt ufs minimum abeschrube, das tönt als öb si gar kei intrĂ€sse hĂ€tte aber ich wĂŒrd das thema a sprĂ€che zum mol dr hintergrund wĂŒsse wiso das si sich so verhalte.
  • @alexandraB mega blöde Situation. Ich hĂ€tte sie wohl auch ausgeladen. Wie hast du das denn mitgeteilt?
  • @alexandraB ui nei. Ich verstoh dich vollkomme! Do wĂ€ri also scho au hĂ€ssig und ich findes super hender sie usglade! Viellicht merkets eso wie respektlos dass sie sind!
  • @alexandraB verstah din Ă€rger und finds extrem respektlos vo ihre. Das machtmer eifach ned. Eh stund zspat cho😩 he nei. Da segi nur: ade merci😬Ha binre kollegin au de kontakt mega zrugggschruube. Sie het wemer abgmacht hend au immer gseit es göchere ned guet. Entweder ischsi krank gsi oder am krank werde oder sie het gmerkt das bald öbis chuntđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž uf das chani au verzichte. Nachem 5. mal hinderenand hani nixmeh dezue gseit.
  • @kläffchenDas System der Börse ist an und fĂŒr sich gut
    Bei uns hat es immer sehr viel Leute,auch aus den umliegenden Dörfern.
    Sie nehmen bei uns alle Grössen auch Spielsachen, Fahrzeuge,Kindersitze etc.
    Wenn man keine Mondpreise macht, lÀufts nicht schlecht.
    Das beste war noch: auf dem Parkplatz, als die Börse vorbei war, konnte ich noch das Maxi Cosi verkaufen. So habe ich doch etwa 200 Stutz verdient. Ich bin zufrieden.
  • @kläffchen Naja, wir haben geschrieben, dass wir am Abend auch noch was vor haben und es uns dann zu eng wĂŒrde. Zudem wĂ€ren wir halt enttĂ€uscht, weil das nicht das erste Mal sei....
    Zuerst hat sie es nicht verstanden, danach hat sie es aber akzeptiett....
  • @alexandraB Hut ab, dass ihr gleich so konsequent wart und jetzt den Sonntag noch geniessen könnt. Das Verhalten eurer Freunde ist unanstĂ€ndig; vielleicht, aber nur vielleicht bringt sie das zum Nachdenken.
  • đŸ’ȘđŸŒ4 stund fĂŒr mich elei diheiđŸ„ł papi und de chli sind zĂ€me unterwĂ€gs..und nach 10min isch mer scho langsam langwiligđŸ€Ș
  • @alexandraB super heti au so gmacht vilicht merkt sies ez mal das ihres verhalte ned so nett isch..ihr machet oi schliesslich so e mĂŒhe!
  • cf00ee20-4e47-11e9-b74c-bf6cef756980.jpeg schön wemer in wald knapp 10 meter nur hetđŸ˜đŸ‘ŒđŸ»
  • @AdminWarum kommt bei mir kein thema das ich anwĂ€hlen kann?
    Kann so kein eigenes thema eröffnen
36c8cfe0-4e49-11e9-b74c-bf6cef756980.jpeg
  • Mhh ich lieb bĂ€rlauch😍 han au scho butter gmachtâ˜ș
  • @Mary Lou klingt ja wirklich nach viel Erfolg! Cool! Die grösste Börse in Luzern ist die von Horw und die findet meist gleichzeitig wie die Quartierbörse statt... und dann kommen die Leute nicht.

@alexandraB vielleicht lernen sie ja so wirklich etwas... war sie dann verÀrgert?

@Mangoo hattest du schöne Stunden?

@ALOHA mhmm, ich liebe BÀrlauch. Habe letztens BÀrlauchspÀtzli gemacht. Sogar die Kids haben es gegessen, habe gesagt es seien TurtlesspÀtzli44c103b0-4e49-11e9-b74c-bf6cef756980.jpeg
  • @Mangoo meeega😍😋😋 ich ha etz sone paste mal gmacht, dasis unter alles drundermische chan. Bin ja gspannt😅@kläffchen de isch guet😂😂😂 so herzig😍
  • @kläffchen Ich bin nicht sicher, ob sie es verstanden hat. Aber sie war so „grosszĂŒgig“ zu akzeptieren, dass wir in dem Fall heute lieber fĂŒr uns bleiben....

@ALOH Mmmhhh, so schmöckt fĂŒr mich dr FrĂŒelig😋
  • Derfmer bineme gartebau de priis chli abedrucke?😅 bi knapp 3385.-? Wenn ja wieviel wĂŒreder frage?
  • kĂ€nns nöd direkt vom gartenau aber bi mine eltere im gschĂ€ft (baubranche) wird oft 5% rabatt und 2% skonto gwĂ€hrt au bi chlinere betrĂ€g
  • @alexandraB ok, auch eine komische Aussage mit „grosszĂŒgig“ von ihr...

@ALOHA ja, so mochten sie es also sehr gerne 😂

Keine Ahnung mit dem Preis. Halt sonst Vergleichsofferten einholen... aber bei meiner Duschkabine habe ich auch noch einen besseren Preis bekommen
  • Gits irgend öpis wo mer i de schwangerschaft chan mache; ich bin i de 21.ssw & han soooo schnell schlechti luune & bi ab allem schnell greizt & han eifach kei nerve momentan fĂŒr nĂŒt.
    han no e 2.5j tochter, wo wĂŒrkli fĂŒr ihres alter eigentli meistens lieb isch, aber trotzdem biniduuren greizt. đŸ˜«đŸ„ș die ss-hormon killed mi momentan. finds echt schlimm. hĂ€nder mer irgendwelchi tipps?
  • @kläffchen ja danke han d sunne nochli gnosseđŸ‘đŸŒâ˜€ïžđŸ˜ turtlesspĂ€tzli😂😂 de isch super đŸ‘đŸŒ
  • @ALOHA frag einfach ob sie dir noch ein paar Prozente geben können. Macht man in der baubranche und sie können ja nein sagen đŸ€·đŸ»â€â™€ïžđŸ‘đŸ»
  • Weiss öpert wes dem Mami gad wo angscht ka hĂ€t das der Maa di chli mitnimmt??
  • Ihr liebe, danke eui vo ganzem herze❀.es het viel ĂŒberzĂŒgigsarbet brucht und hanem au nomal gseit hĂŒt am morge dasi das uf keinfall zulah wird und natĂŒrli au begrĂŒndet.er het sich denn irgendwenn isichtig zeigt und hoff er meinds ernst was er seit.es gĂ€chi ihm au ums wohl vode chline.denke aber au daser chli schiss ĂŒbercho het will er gmerkt het dases mir ernst isch.uf jedefall her sehr viel greded hĂŒt und hoffs wĂŒrklich dases ehrlich isch, werded die negste tĂ€g ja den zeige.
    Besprichs uf jedefall morn no mit de mĂŒbe und frög bim elterenotdienst nah wasi mache falls soöpis nomal vorchunt.
    Danke viel mal fĂŒr eui unterstĂŒtzig😘
  • Aja @ALOHA wgem usland bini mer ehrlichgseit nöd 100% sicher er ĂŒssered immerwieder daser sich ĂŒberlegi nach portugal zgah bi aber immer usgange dass er meint er allei, gester isch s erstemal gsi woner seit er nĂ€m die chli eifach fĂŒr en tag mit obwohls nöd gaht wegem stille und sie sowieso im moment nöd bereit dezue isch also bini ebe nĂŒme ganz sicher😕 naja mal luege wie sich die negste tĂ€g entwikled und suscht mussi denn wieter gah und luege das mini chli muus absolut sicher isch.
  • ah da bini froh, lass di eifach nöd uf irgendwelchi spieli i, ich kĂ€nn das leider selber. i so situationĂ€ muĂ€sch du ufs wohl vom chind und uf das vo dir luĂ€gĂ€, so drohige gönd gar nöd. snĂ€gscht mal wĂŒri di chli ni und gu, fertig. ich hoffe fĂŒr ĂŒch dases wieder guĂ€t chunt..
  • @Mangoo sehr schön. Ich bin auch erst 1h spĂ€ter zum Spielplatz nachgekommen, war zufest in mein Buch vertieft.

@Jessi❀;A-S❀ gut zu hören, dass sich die Situation entspannt hat. Was ist denn eigentlich mit seiner Ex-Frau? Ich habe gar keine Ahnung von so einer Situation.

Phu, bin gerade erschöpft, musste eine Geschichte von Superwings nachspielen 😂
  • @kläffchen das mit dem „grosszĂŒgig“ habe ich so interpretiert. Unsere Kommunikation findet in Englisch statt. Sie hat dem Sinn nach geschrieben: „ NatĂŒrlich können wir uns ein anderes Mal treffen, wenn ihr heute nicht mögtâ€œđŸ€·â€â™€ïžDas ich begrĂŒndet habe, warum uns die Lust vergangen ist, hat sie einfach nicht beachtet....
  • ‌ Reminder ‌Morn faht ufm Schwizer di nöii Staffle vo Greys a đŸ„ł
  • @alexandraB ah ok... ja, schon speziell. Aber gibt ja Leute, die Kritik einfach ĂŒbergehen. Oder sonst trefft ihr euch einfach nicht mehr bei euch zuhause.

@schildchrötlimel hmm, Mo Abends bin ich nie zuhause. Aber ich habe 2 Folgen davon schon auf ORF1 gesehen.
  • wie chani en einzelne post eröffne? es klappt irgendwie nöd & bis jetz hani da ine fast nie e antwort becho. ich hchan irgendwie kei kathegorie awĂ€hle. chan mer öper wiiter helfe?
  • @Ängeli muesch es ĂŒber d‘Homepage mache. Ir App klappts irgendwie nid.
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum