✌️ bliibet respektvoll und tüend nöd lästere über sm wo im local sind...
mir müend zerst luägä wies do wird, well viel isch jo nöd gad los ‚gsi‘ und au was usem local wird. 🌈
Be au mol am inegügsle, aber frog mech ob me do emmer so wiit muess abescrolle zom s‘neuste chöne z‘lese oder obs en andere Weg git...
be ehrlech momentan fägt kei vo dene Apps, aber vellecht wirds jo no
@lunapiena altmodisch triffts sehr guet. Ich find dä facebook abklatsch a la swissmom macht 1000 mol meh spass. Drum stimmt ich der @Samantha absolut zue. Bis jetzt isch do keis vo däne apps wo mich umhaut. Aber abwarte und tee trinke ✌🏼
@Admin ich hab via Homepage bei den Benachrichtigungen alles deaktiviert (vor 1h) und trotzdem wird mein Mail permanent überflutet 😬😳. Kannst Du das bitte abstellen? Merci
Variante 1: Gehe dazu auf den mittleren Menüpunkt (das Kuvert) und tappe obben rechts das "+". Gib dann die ersten Buchstaben des anderen Nutzers ein und du bekommst Vorschläge. User antappen und losschreiben.
Variante 2: Auf das Profil eines anderen Nutzers gehen und dort rechts oben auf die Sprechblase mit den 3 Punkten klicken. Und los.
Morga zäma. Ou man was für e nacht, di kli het dia ganzi nacht fiaber ka und fast nit gschlofa und de au nur bi mir im arm. Und wo di chli de endli mol gschlofa het chunnt di grossi am füfi und wot uf stoh. Mami het also nit meh wia 3h gschlofa. 😴
Bin jetzt chli unsicher, gest het di kli 6mönet (korrigiert 4mönet) de ganzi tag immer wieder chli fiaber ka und au ida nacht. Jetzt isch gad nüt meh. Weiss jetzt nit öbi glich söll am kia alüte od no söll warta.
@Adriana, das mit de pflaster chani numä empfehlä. i nimm immer ‚gittertape‘. für mini chlii schniid ichs zue u. chläbs ihre uf de naseruggä. es hilft! au bi halsweh chasches uf de hals chläbä.
Guete morge mamis ☀️Viellecht hed mer öper en tipp.
Mer hend folgendes „problem“. D jungs spiele i ihrem zimmer ond denn chonnd de chli wirbelwind alles cho zerstöre. Jetzt hani mer öberleid es absperrgitter änne mache bi de türe. Aber gids absperrgitter wo kei so blödi stolperfalle (stange) am bode hend? Ech ha im internet nüt gfonde. Bohre möchti au ned do de türrahme us metall esch... 🤷🏼♀️Irgend en idee för en lösig?
Danke euch!
Kommentare
32
mir müend zerst luägä wies do wird, well viel isch jo nöd gad los ‚gsi‘ und au was usem local wird. 🌈
1,306
1,306
1,306
64
be ehrlech momentan fägt kei vo dene Apps, aber vellecht wirds jo no
29
2
67
Has au gschaft. Hetti nid denkt das sooviil SM da sind 👍Ha dummerwiis mich mitme neue Name agmeldet 🙈Ich bis Kringel
65
409
Mit 2 Sekunden drücken auf eine Thema, kannst du Themen die dich besonders interessieren „favorisieren“.
14
0
781
64
1
56
1,306
409
Schreibt mir bitte private Nachrichten, wenn ihr Hilfe benötigt. Dann finde ich das schneller. Danke.
164
409
Variante 1: Gehe dazu auf den mittleren Menüpunkt (das Kuvert) und tappe obben rechts das "+". Gib dann die ersten Buchstaben des anderen Nutzers ein und du bekommst Vorschläge. User antappen und losschreiben.
Variante 2: Auf das Profil eines anderen Nutzers gehen und dort rechts oben auf die Sprechblase mit den 3 Punkten klicken. Und los.
Geholfen?
130
1,306
216
0
64
114
216
0
114
64
254
254
Bin froh isch da chli meh los ❤️
0
0
114
32
32
184
1,306
3
536
184
164
906
0
64
0
240
141
Mer hend folgendes „problem“. D jungs spiele i ihrem zimmer ond denn chonnd de chli wirbelwind alles cho zerstöre. Jetzt hani mer öberleid es absperrgitter änne mache bi de türe. Aber gids absperrgitter wo kei so blödi stolperfalle (stange) am bode hend? Ech ha im internet nüt gfonde. Bohre möchti au ned do de türrahme us metall esch... 🤷🏼♀️Irgend en idee för en lösig?
Danke euch!
29