Bruuche mol euchi Meinig:
Min Ma chonnt 2-3mol i de woche hei zom Zmittag. Er seid jewiils uf wenn ech sell choche. Es chonnd aber regelmĂ€Ăig vor das er de 5-10min vorhĂ€r alĂŒtet om mer zsĂ€ge das er erscht jetzt los esch (de wĂ€g esch 30-40min). Ech nĂ€rv mech so ab ihm ond sim verhalte!
Er find ech tue öberreagiere... đ€·đŒââïžWie gsehnd ihr das?
@Bella8 mi mah chunt oh hei cho Ă€ssĂ€ u zersch heimers o so gmacht wi dir... mit dr zyt hetsmi nĂ€r o afa nĂ€rvĂ€ wener de gliich viu speter isch cho oder ig geng ha mĂŒĂ€ssĂ€ nachĂ€fragĂ€ wenn dser chunt, nĂ€r heimer abgmacht dses eifach uf di 12i z Ă€ssĂ€ git u ig und d chind denn Ă€ssĂ€ u wenns bi ihm de speter wird isst Ă€r haut de allei wen Ă€r deheim isch .. isch viu weniger stress iz so fĂŒr ĂŒs
@Bella8 also.. erstens chan er sich glĂŒcklich schĂ€tze das du fĂŒr ihn kochschđ WĂŒr mich glaub au ufrege.. vorallem wenn er dier ja im vorus seid uf wenn er hei chund go Ă€sse... anderersiits weissi ned was er schaffet... und es gid ja jobs wo mer ned immer pĂŒnktlich cha mittag macheđ€
@kläffchen also bei uns waren sie in Dubai bei allem mega kulant. Meine Kollegin hatte die HĂŒfte operiert und auch einige Medis dabei und sie haben die nicht mal kontrolliert. Nur kurz angeschaut. Sie lief noch an den Stöcken etc. Und war alles kein Problem. đ
@kläffchen mein mann musste auch seine medikamente mitnehmen und mit der bescheinigung vom artzt war das absolut kein problem,keine diskussionen oder dergleichen.đ
@dampfkochtopf: meiner Cousine explodierte vor wenigen Monaten tatsĂ€chlich einer. Horror. Wieso weiss ich aber nicht. Sie hochschwanger und 2 Kids am KĂŒchentischđ„ș
@kläffchen wenn du eine Ă€rztl. BestĂ€tigung (in Englisch?) dabei hast, sollte das ausreichen. Ich bin bei solchen Dingen auch gern mal etwas nervös, ob auch alles klapptđ€«
@kläffchen sie hetts profilaktisch grad zeigtđ will sie gmeint hett, sie muess es zeige.. hett alles im HandgepĂ€ck gha will sie die Medis all 4h hett mĂŒesse neh.
@kläffchen nein die musst du nicht anmelden,du musst nur das papier vorzeigen können wen sie es sehen wollen.die leute dort sind super freundlich und sind sehr hilfsbereit.đ
Aso ich choche viel im Dampfchochtopf und wĂ€nn mern richtig bedient, erst öffne wĂ€nn de druck wĂ€g isch und ihn au vorher richtig zue macht, dĂ€nn passiert au nĂŒt. Nur sind amigs d lĂŒt z ubgeduldig bis de druck wĂ€g isch oder sie schlĂŒssed ihn nöd richtig und dĂ€nn chas scho sie dass en lĂŒpftđ€·ââïž
@JuNa, eifach NIE uftue wenn drock droff esch, denn fliegt dr de ganzi Seich omd d Ohre ond was de no esch verzelli gar ned. Ond wenn de deckel zue gmacht hesch mit em âSchlossâ schlĂŒsse damit er rechtig fescht hebt. Het so en rigel zom hindere ond före schiebe. Aber ansonste gits chei falschi handhabig för das Teil.
I de meischte FÀll hets es rots stiftli wo mi ufbauendem drock ufe gaht ond erscht wenn da nach em chocheweder komplett donde esch chasch de deckel öffne.
@Shira merci viel molđ mis Grosi het gottseidank no dâGebruuchsawiesig gfundeđ đđœ ez weissi wenigstens wo das mer dĂ€ Druck chan abloh. Ich taste mich die nöchste tĂ€g mol vorsichtig mit hĂ€rdöpfel dra aneđ€đ
@JuNa aber lass dr drock bitte nor mit BachofehĂ€ndsche ab. Das esch rĂŒdigheisse Dampf dert inne nid das dr den en schwerwiegendi verbrĂ€nnig holsch. Vel Spass bim Choche đ
Ha hĂŒt das obersĂŒesse Newborn-Set vo de @Bylla im Briefchaschte gha u fröie mi wahnsinnig, wennis de em BB cha alege đ. Cha auso Bylla wĂ€rmschtens empfĂ€hle đđ»
@Adriana ja genau. ich has bide lĂ€ssig tĂ€sche dĂ€bii gha. kollegin hĂ€t en wickelrucksack vom aldi und det sinds au drin gsi - drum dĂ€nki hĂ€nds zimmli all grad dĂ€bii đ
Kommentare
3
1,306
141
Min Ma chonnt 2-3mol i de woche hei zom Zmittag. Er seid jewiils uf wenn ech sell choche. Es chonnd aber regelmĂ€Ăig vor das er de 5-10min vorhĂ€r alĂŒtet om mer zsĂ€ge das er erscht jetzt los esch (de wĂ€g esch 30-40min). Ech nĂ€rv mech so ab ihm ond sim verhalte!
Er find ech tue öberreagiere... đ€·đŒââïžWie gsehnd ihr das?
129
790
536
356
536
240
536
356
536
133
@kläffchen wenn du eine Ă€rztl. BestĂ€tigung (in Englisch?) dabei hast, sollte das ausreichen. Ich bin bei solchen Dingen auch gern mal etwas nervös, ob auch alles klapptđ€«
141
141
356
356
240
536
271
356
240
1,306
1,306
0
Also 15x21cm
1,306
496
I de meischte FÀll hets es rots stiftli wo mi ufbauendem drock ufe gaht ond erscht wenn da nach em chocheweder komplett donde esch chasch de deckel öffne.
114
496
536
57
356
84
1,306
356
906
1,306
1,306
184
781
Ha hĂŒt das obersĂŒesse Newborn-Set vo de @Bylla im Briefchaschte gha u fröie mi wahnsinnig, wennis de em BB cha alege đ. Cha auso Bylla wĂ€rmschtens empfĂ€hle đđ»
356
781
(quelle FB)
1,306
1
1,306
184
1,306
184
1,306
184