Ich bin grad völlig perplex.
Keine Ahnung. Ich verabscheue so etwas zu tiefst.
Ich glaube zwar dass da etwas war, aber so? Ja schon so, aber halt nicht ganz.
Michael Jakson war ein armer Mensch. Er tur mir sehr leid. Noch mehr als vorher.
Es ist schwer zu schreiben was ich denke. Bin grad heftig am Diskustieren mit meinem Mann. Er sieht es gleich wie ich.
Aber was mich am meisten stört (egal wer wie wo was wirklich passiert ist oder passieren konnte): warum haben denn die Eltern so weg geschaut? Weil sie es einfach nicht sehen wollten?
Es sind doch ihre Kinder. Sie sagen ja "mein Junge durfte bei ihm schlafen" oder "sie waren jeden Abend zusammen im Zimmer". Da würd ich schon lange mal sagen "kommt doch zu uns dann können wir zusammen spielen". Oder idrgendwie so.
Ich versuche immer nicht über andere zu Urteilen wenn ich nicht selber dabei war. Deshalb; es ist meine Ansicht, ich möchte niemandem zu nahe treten der es anders sieht.
Der erste Mann nimmt das Wort "Missbarauch" nie in den Mund, der zweite spricht immer "vom Missbrauch".
Der erste wirkt sehr gefasst, der zweite hat mehr Mühe.
@Tessi ja er isch sicher en arme Mensch gsi aber wenn das alles stimmt, entschuldigts es niemals. Er hetti sich au Hilf chöne hole oder sust was. Aber das sind armi unschuldigi Chind😭
Tja die Müettere hend sGeld gseh, s tolle Läbe mit eme Star, Business ide Wält umeflüge etc. Schrecklich eifach!! Wie chasch das zuelah???? All die Eltere hend sowas vo verseit und ihri Chind dem usglieferet. Ich seg ned es stimmt alles zu 100% aber ich glaube dra, dass es unsittliches ge hett wo det passiert isch. So viel unabhängigi Buebe vo enand hend ihn beschuldigt. Die Interviews vom MJ wo er über die Buebe redet oder dene zum Geburi gratuliert etc. Die Millionezahlige wo ussergrichtlich abgwicklet worde sind..
Ich weiss mer sött ned richte über anderne Mänsche aber settige Persone wünsch ich nüt guets. 😢😭
@Tessi de Wade meinsch? De isch glaub würkli „verliebt“ gsi. Er seit ja sogar das er iversüchtig gsi isch, dass anderi Buebe zunem hend dörfe und so. Ich ha mim Maa gseit: wer weiss ob eusi Grossi (wird bald 5i) i dem Alter wüssti, dass das falsch isch“. Er hett sie so manipuliert wenns so stimmt..
@mrspfeffer verstah was meinsch.
Es zeigt ja eigentli sehr guet wie er het müesse ga was da alles i sim Läbe abgange isch.
Ich verabscheue scho sit eh und je sini Eltere. Die findi de Gipfel.
Ich han nur en teil glueget, ich finds rächt schwierig zum urteile wänn ein teil (verstorbe) sich. Nöd üssere chan. De eint seit ja dass er ifersüchtig gsie isch wo er de ander bevorzugt hät, wieviel isch würkli passiert, wieviel wännds numme kohle und is rampeliecht. Das isch au s schwierige dra.🤷♀️
Ich denke auch, dass Wahrheit hinter diesen Aussagen steckt. Aber ich verstehe nicht, wieso man das nun noch einmal aufrollt. Die Anschuldigungen sind nicht neu, Zahlungen sind geflossen. Zeit ist vergangen und nun ist man wieder bekannt als MJ Missbrauchsopfer. Ich könnte das nicht... nach all den Jahren hätte ich jemand anders sein wollen und nun, durch diese Doku, wird den Opfern wieder dieser Stempel verpasst. Ich habe nur einen kleinen Teil gesehen, aber es wirkte sehr gefasst und genau einstudiert (nicht dass ich die Aussagen bezweifle), nicht mal Versprecher gab es. Ich denke der Haupttreiber für diese Doku war wohl Geld. Es gab gewisse Aussagen des Opfers, die schon für Effekthascherei sorgten, die so kaum jemand gesagt hätte. Ich hoffe die Missbrauchsopfer finden damit Frieden (sofern sie es überhaupt deshalb gemacht haben).
Und über das Versagen der Eltern möchte ich mir gar keine Gedanken machen, auch nicht was er mit diesen Kindern gemacht hat. Das will ich nicht an mich ranlassen.
@mrspfeffer glaube ja. Er het gseit gha das er verliebt gsi isch.
Ja gäll, die arme chline Chind, wüsset würkli ned was guet isch und was ned. Wie au?!
Und de chunt eine wo au scho so ufgwachse isch wo ned weiss was guet isch und was ned (au wenns en anderi Richtig isch) und de eskalierts.
Ich würkli schlimm zum luege.
Aso nöd dassi s verhalte vo öppertem vo evtl chindmissbrucht hät guetheisse oder d eltere toll würd finde, ich find das ganze eifach voll schwierig und darum hani au nöd wieterglueget
Ich bezwiefle au d Wahrheit ned, aber s Geld muess scho sehr glockt ha das mer nach so langer Zit wieder alles ufrollt. Und er isch ja Tot. Das gaht irgendwie ned. Er cha sich ned wehre. Irgendeinisch isch doch guet.
Ich wott au so öpis ned guetheisse. Es isch schrecklich, aber das cheibe Geld macht mit eim Sache...
Ich habe den Film geschaut. Schliesse mich den oben gemachten Aussagen an. Was mich persönlich sehr betroffen macht ist, dass einer der Männer (der Australier) noch mit 21 Jahren FÜR MJ aussagte und somit den Buben, welcher im 2003 Kläger war, ins Abseits servierte! Hallo; er war zu diesem Zeitpunkt erwachsen....
Irgendwie ziehe ich beim Ganzen Paralellen zu der MeToo-Bewegung; dort gab und gibt es die „echten“
Opfer und leider jedoch auch Fake-Opfer; und genau wegen Letzteren wurde die ganze MeToo-Affäre schlussendlich ins „Lächerliche“ gezogen 😒.
Die Wahrheit wird nie ans Licht kommen. Ich hoffe nur, hier geht es nicht ums Geld - wäre dramatisch für alle Opfer.
Has eu glüägt, dänke eu Wahrheit liegt irgendwo i der Mitti. Ha mich immer wider gfregt warum jetzt das alles und nit gliner. Möglichkeit hets ja gäh, es zsäge und eu vor Gricht. Eltere hent mich eu rächt gschockt, isch für mich klie überecho als hent ihri Kind verkauft, sorry wenis so säge. Är isch jetzt 10Jahr tod und ka sich dene Sache nimme stelle, geits wider um Gäld.
Ja ich denk au das jetz sicher au Geld e Rolle spielt, de MJ cha sich nüm wehre und drum hett mers jetz au nüm so i dem Usmass müesse ufrolle.
Aber vilicht hett de Wade wo damals für ihn usgseit hett, so das Ganze welle abschlüsse? Zum de Öffentlichkeit zeige, dass er damals en Fehler gmacht hett. Au dem arme Bueb gegeüber... Ich weiss es ned, es isch alles so schlimm was gseit worde isch.
Schlussendlich ischs kei Live Sendig und ich denke das es drum au kei Versprecher ge hett. De Regisseur hetts ja au welle professionell mache wüsseder wasi meine?
Mich schockiered eifach au all die Promis wo sich jetz üsseret und hinter ihn stelled. Au sie wüssed ned was dWahrheit isch!! Aber es sind Persone wo Millione Follower etc. Hend und wo potenzielle Missbruchsopfer vilicht de Muet nämed zum sich üssere, will mer die Doku is Lächerliche zieht...
hallo mamis üse 4.5 jährig sohn hät ziemli sicher es loch. chönd nächst wuche id kontrolle. hets mamis da wo kind i dem alter highebet händ oder wird das under narkose gmacht?
hallo mamis üse 4.5 jährig sohn hät ziemli sicher es loch. chönd nächst wuche id kontrolle. hets mamis da wo kind i dem alter highebet händ oder wird das under narkose gmacht?
du meinsch es loch im zahn ? min sohn hed met 4-i mösse eis go flicke. hend üs 2 woche druf vorbereitet, emmer weder es chinderbüechli vomne zahnarztbsuech agluegt, bewegige/grüsch imitiert, met ehm dröber gred was uf ehn zuechond ond denn hani no met bachblüete gschaffed. min sohn hed bem 1. untersuech, wo mer sind go zeige öbs wörkli es loch esch, zemmli panik gha ond brüelled. bem 2. bsuech wo s‘loch gflickt worde esch, heds kei einzigi träne und keis theater gäh. esch ane ghockt ond hed s‘muul uf gsperrt - min maa und ech hend üs nor ungläubig agluegt ☺️
@Tessi hm i weiss nid miar ischs eher so übericho als hetter das gmacht zum das trauma a biz verarbeit. aber jo stimmt scho findes au schwirig wenn d hauptperson tot isch und nüd meh drzua säga chan 😏
@Jessi❤;️A-S❤️ nei 🤮🤮😢😭 eifach immer herte buch und es sreche zieh und druck ide liste und überall une dure..ez chani nöd mol me id knü go das tut glaub wegem wasser au scho weh ide knühkehle..jänu..es zahlt sich bald us
isch denn das normal dass mer ende SS sooooo wahnsinnig emotional isch? gott ich bin unglaublich nöd am wasser baut..so schlimm isches die ganz ss nöd gsi...
@Adriana ja ds isch normal u ou das me d schnurre richtig voll het vo dem schwanger si, es mues eim ou richtig verleide si, süsch chöme di kiddis nie uf d welt😅 scho glii hesches gschaft! Lieg eifach nume no häre u ruhi di chli us, ds mitem stegeloufe u so isch eigetlich ja ä völlige blödsinn😆! Bruchsch au energie für di doofe stegä oder kilometer längi märsch u hesch nähr keni me für geburt😅 aues guete de wes los geit! Ah finde ds 8ti eigetlich ä schöni zahl für nes geburi datum😅😆
@hihi i han mir dä vor johre mol kauft binere party. würe nüm kaufe hanen genau 1x brucht und sergebniss hät mi wahnsinnig enttüscht. han mer bir letschte trophy e richtige gussise bräter kauft und wür ne nüme hergeh
@sabi81 das isch ebe genau das womi so fdrtig gmacht..das relaxe..isch jo schön und alles aber i bin eini wo viel unternimmt und apackt und ez werdi dur d SS richtig usbremst..jänu hauptsach jommere..
Mamis🙏🏻❤️ drucked mir bzw ois biseguet morn am 11.30 de duume✊🏻 muss is spital zunre spezialischtin wegem fruchtwasser go usmesse wils knapp isch😰 hoffe das alles guet isch❤️🙏🏻 danke tuusig.
Kommentare
254
Keine Ahnung. Ich verabscheue so etwas zu tiefst.
Ich glaube zwar dass da etwas war, aber so? Ja schon so, aber halt nicht ganz.
Michael Jakson war ein armer Mensch. Er tur mir sehr leid. Noch mehr als vorher.
Es ist schwer zu schreiben was ich denke. Bin grad heftig am Diskustieren mit meinem Mann. Er sieht es gleich wie ich.
Aber was mich am meisten stört (egal wer wie wo was wirklich passiert ist oder passieren konnte): warum haben denn die Eltern so weg geschaut? Weil sie es einfach nicht sehen wollten?
Es sind doch ihre Kinder. Sie sagen ja "mein Junge durfte bei ihm schlafen" oder "sie waren jeden Abend zusammen im Zimmer". Da würd ich schon lange mal sagen "kommt doch zu uns dann können wir zusammen spielen". Oder idrgendwie so.
Ich versuche immer nicht über andere zu Urteilen wenn ich nicht selber dabei war. Deshalb; es ist meine Ansicht, ich möchte niemandem zu nahe treten der es anders sieht.
254
Der erste wirkt sehr gefasst, der zweite hat mehr Mühe.
254
356
Tja die Müettere hend sGeld gseh, s tolle Läbe mit eme Star, Business ide Wält umeflüge etc. Schrecklich eifach!! Wie chasch das zuelah???? All die Eltere hend sowas vo verseit und ihri Chind dem usglieferet. Ich seg ned es stimmt alles zu 100% aber ich glaube dra, dass es unsittliches ge hett wo det passiert isch. So viel unabhängigi Buebe vo enand hend ihn beschuldigt. Die Interviews vom MJ wo er über die Buebe redet oder dene zum Geburi gratuliert etc. Die Millionezahlige wo ussergrichtlich abgwicklet worde sind..
Ich weiss mer sött ned richte über anderne Mänsche aber settige Persone wünsch ich nüt guets. 😢😭
356
254
Es zeigt ja eigentli sehr guet wie er het müesse ga was da alles i sim Läbe abgange isch.
Ich verabscheue scho sit eh und je sini Eltere. Die findi de Gipfel.
271
536
Und über das Versagen der Eltern möchte ich mir gar keine Gedanken machen, auch nicht was er mit diesen Kindern gemacht hat. Das will ich nicht an mich ranlassen.
254
Ja gäll, die arme chline Chind, wüsset würkli ned was guet isch und was ned. Wie au?!
Und de chunt eine wo au scho so ufgwachse isch wo ned weiss was guet isch und was ned (au wenns en anderi Richtig isch) und de eskalierts.
Ich würkli schlimm zum luege.
271
254
Ich bezwiefle au d Wahrheit ned, aber s Geld muess scho sehr glockt ha das mer nach so langer Zit wieder alles ufrollt. Und er isch ja Tot. Das gaht irgendwie ned. Er cha sich ned wehre. Irgendeinisch isch doch guet.
Ich wott au so öpis ned guetheisse. Es isch schrecklich, aber das cheibe Geld macht mit eim Sache...
781
Irgendwie ziehe ich beim Ganzen Paralellen zu der MeToo-Bewegung; dort gab und gibt es die „echten“
Opfer und leider jedoch auch Fake-Opfer; und genau wegen Letzteren wurde die ganze MeToo-Affäre schlussendlich ins „Lächerliche“ gezogen 😒.
Die Wahrheit wird nie ans Licht kommen. Ich hoffe nur, hier geht es nicht ums Geld - wäre dramatisch für alle Opfer.
215
337
356
Aber vilicht hett de Wade wo damals für ihn usgseit hett, so das Ganze welle abschlüsse? Zum de Öffentlichkeit zeige, dass er damals en Fehler gmacht hett. Au dem arme Bueb gegeüber... Ich weiss es ned, es isch alles so schlimm was gseit worde isch.
Schlussendlich ischs kei Live Sendig und ich denke das es drum au kei Versprecher ge hett. De Regisseur hetts ja au welle professionell mache wüsseder wasi meine?
Mich schockiered eifach au all die Promis wo sich jetz üsseret und hinter ihn stelled. Au sie wüssed ned was dWahrheit isch!! Aber es sind Persone wo Millione Follower etc. Hend und wo potenzielle Missbruchsopfer vilicht de Muet nämed zum sich üssere, will mer die Doku is Lächerliche zieht...
15
178
du meinsch es loch im zahn ? min sohn hed met 4-i mösse eis go flicke. hend üs 2 woche druf vorbereitet, emmer weder es chinderbüechli vomne zahnarztbsuech agluegt, bewegige/grüsch imitiert, met ehm dröber gred was uf ehn zuechond ond denn hani no met bachblüete gschaffed. min sohn hed bem 1. untersuech, wo mer sind go zeige öbs wörkli es loch esch, zemmli panik gha ond brüelled. bem 2. bsuech wo s‘loch gflickt worde esch, heds kei einzigi träne und keis theater gäh. esch ane ghockt ond hed s‘muul uf gsperrt - min maa und ech hend üs nor ungläubig agluegt ☺️
233
35
130
2
254
Henden äbe im Reaplay gluegt geschter
1,306
61
906
1,306
1,306
61
Ok danke dier für Infos 😉!! Git ja im Moment im Coop und ich bis mier am überlege de zholä😊
184
0
1,306
184
1,306
906
1,306
237
781
906
133
61
184
184
906
@sabi81 ich hoffes dass sie eifach ned guet het chöne messe. Mitm trinke hegs ebe nix demit zdue mitm fruchtwasser het mini FA gmeint. Danke❤️
96
184
906
0
184
337
43