@Bella8 mir hend die vom Lidl wome chan iispanne. Me chönts au ahschruube, das hend mir aber nie gmacht, hebet trotzdem bombefescht🤷🏻♀️ het aber halt au en Rahme unedure.. defür sinds sehr erschwinglich im Priis mit 25.-.
ihr liäbä
ich bin immer no schockiert über diä ussage wo mini muätter gester troffä hät. sie findt min mah & ich seged idiote will mir letzt wuchä mit üsäm chliinä is spital sind wo er immer schlimmere pseudokrupp becho hät und er akut schlechter gschnuufäd hät. alli sache wo mer di hei machä chan händ nüt meh gnützt und cortison händ mer kei di hei gha. äs isch 22:30 gsi und mer sind is triemli gfahre. sie findäts voll dänäbäd, dass mer amene 18 monatige so öppis zuämuätät. ich chan mich gar nüm erholä vo därä ussag 🥺 wiä chan mer dänn so öppis als mami resp. oma sägä???
@Caramel ond @JuNa, danke för euch inputs. Jo die gitter hani scho agluegt. Wär natürlich ok. Aber die hend onde so en stange ond ech ha chli bedänke das mini kids immer de stolpere... 🤷🏼♀️Ha d hoffnig das es no öpis gid ohni stange onde.
@Cazzley das ist wirklich eine unschöne Äusserung deiner Mutter. Keine Ahnung ob ihr gerade eine Laus über die Leber gelaufen ist... ich würde es wohl mal sacken lassen und nicht gross darauf eingehen
aso ez hani mol e allgemeini frog. wennich ez do en bitrag lise vum musterhans und ich gib ihm antwort..möcht aber gern wiiterverfolge was die andere so dezud meined..das goht do nöd oder? wüsseder wasi mein?
@Cazzley ich finde die Ussag au total dänebet. Ihr händ richtig ghandlet. Wenn s‘Chliene kei Luft meh überchund, wa wetsch do no lang abwarte. Ihr sind d‘Eltere und entscheided was richtig isch und was nid. Da wür ich dere liebe SchwiMu klipp und klar so säge.
@Adrianna: Schau mal oben das Menü "Alle Themen", "Meine", "Teilgenommen" und "Favoriten" und schau dir mal die Farbkodierung an. Ich denke du suchst so etwas wie "Teilgenommen" mit deiner Frage.
@Adriana: Die App spring immer zum automatisch neuesten Kommentar, dass du noch nicht gelesen hast in einem Beitrag. Bei den Updates kannst bei "Meine Updates" auch dahinspringen wo dich zB. wer markiert hat. Ich schrieb dir eine PM, vielleicht können wir etwas verbessern.
Min Sohn 11i esch bi sinere Feöndin, Sohn 5i am Skifahre, Sohn 6 Mönet am schlofe, Mami am Netflixe ond RedBull trenke 😁 Hushalt muess halt warte, dä lauft mer jo ned defo.
D’Kids sind grad glichziitig 😍am mittagsschlöfli mache. Ich mache grad e pause vo de zügelchistene 😪 am samstig hemmer züglet & scho fast alles igruumet 🤩
Han grad 1000 Flyer druckt, usgrüschtet und verpackt und Rächnige gschriebe.
Jetzt chömid no 100 Broschüre dra wo no müend gmacht werde. Gaht um Safaris.. da wett mer grad id Ferie ☀️🤗
Kommentare
27
215
114
0
45
57
ich bin immer no schockiert über diä ussage wo mini muätter gester troffä hät. sie findt min mah & ich seged idiote will mir letzt wuchä mit üsäm chliinä is spital sind wo er immer schlimmere pseudokrupp becho hät und er akut schlechter gschnuufäd hät. alli sache wo mer di hei machä chan händ nüt meh gnützt und cortison händ mer kei di hei gha. äs isch 22:30 gsi und mer sind is triemli gfahre. sie findäts voll dänäbäd, dass mer amene 18 monatige so öppis zuämuätät. ich chan mich gar nüm erholä vo därä ussag 🥺 wiä chan mer dänn so öppis als mami resp. oma sägä???
141
254
141
536
337
78
409
78
130
251
251
Ah sry ha gad gseh das die zum bohre sind 🤪
57
57
141
141
57
906
1,306
114
1,306
29
409
1,306
1,306
409
333
1,306
0
Es git au limitatione. Zb hends mir dexeryl creme zahlt aber ebe nur zb 5 pro jahr, ab de 6 hani selber müesse zahle
64
Konntest Du schon schauen betreffend Mailbenachruchtigung? Bekomme sie immer nocv 😒
536
254
3
1,306
1,306
536
Rizzitella, du machst das gut.
Adriana, bei uns gibt es gar kein Migros Resti mehr, aber das Manor Restaurant habe ich lieber.
0
161
84
409
141
254
Han grad 1000 Flyer druckt, usgrüschtet und verpackt und Rächnige gschriebe.
Jetzt chömid no 100 Broschüre dra wo no müend gmacht werde. Gaht um Safaris.. da wett mer grad id Ferie ☀️🤗
254
96
80