@Brineli gäll😱 bin echt gschockt det gstande. 80% vode kinde am brüele und mamis völlig gstresst am kleider in wage schmeisse😂😅 das ja niemer öbis wegnimmt. Heftig heftig.
Mega lustig mit der Migros. Ich glaube das kommt so auf den Standort drauf an. Hier in der Stadt ist es immer friedlich, aber ich war mal in Ebikon einkaufen und da ging also ein ganz anderer Ton.
@ALOHA und tätsched mit de poschtiwägeli innenand inne! 😂😂😂Ich bin extra am morge gsi, damits nöd soviel lüüt het! 🙈 vergesse das ja no schuelferie sind!
Vowo bisch den du, wenn ich fröge dörf?
@Brineli ach soooo. Ja den isch alles klar. Ha na denkt wieso dases so viel lüt ide läde gha het😂Ich bin vom züri oberland zum glück😅 aber bi kurz id ikea und drum au is glatt. Aber has gröber beroiit ih das puff zgah😅😬
Jitz nach därä Episodä, weiss ig wiä sich d‘Polizischtä füehlä, we wieder ä Spur im Sand verlouft.
Äs paar Lüt hei gmeint: diä Chatz hani gseh dert u da. När bini ga luegä u nieneds ä Chatz u das äs paar mal.
Zum Glück hett si dr Wäg hei wieder gfundä...
Usschlag sit es paar täg wo aber nöd schlimmer wird..baby 8 mönet brüeled sehr viel isst und trinkt nöd glich guet wie suscht. 38.5 Tempi. Weiss öbert was sProblem isch?
@Adriana Hetti ez au uf Wildi Blattere tipped. Mini hets mit 10 Mönet gah aber ohni Fieber. 5 Täg sinds nur paar roti chlini Pünkt xi wie uf dim Foti. I de Nacht vom 5 uf de 6ti Tag sinds den richtig usbroche. De ganz Körper volle und den sind Blottere au gfüllt xi.
@Adriana also mini Chind hend jetz grad beid die wilde Blatere gha und bi ois het das ganz anderscht usgseh. 🤔
Also so chli pünktli hend Chind no oft.... vilicht ischs fieber eifach unabhängig devo. Zahne, Erchältig🤔
Willkomme @Kira! Du darfsch das app net mit Swissmom vergliiche. Es esch ganz anders ufbaut. Aber wenn mer mol weiss wie was wo, eschs cool! Chonnt mer au do hilf ond inputs öber...
Hey Fraue 🤗Ich ha hüt (und morn de auno) en 1. Hälferkurs gmacht (13h) für Kind vo 0-10 Jährig.
Würkli mega interessant. Hend bis jetzt viel glernt. Isch chli öpis anders als bi Erwachsne.
Nur zum Empfähle 👍🏻😃
Froue i ha chlei e intimi frag, i bi ir 25ssw und ha scho e sehr e grosse buch ungs gse darum ou nüm ache 🙈. Wie machet dir des mit em intim bereich z rassiere? Mi ma wet i für des nid frage. Heit dir mer tipps und ideene? Ahh u mit spiegu geit leider nid, da ha i e hand z wenig 😂🙈
@StöpseliI ha numä grad ar Siitä epiliert u dr Räscht numä kürzt(Mi Epilierer hett ou ä Rasierufsatz mit Trimmfunktion) Mir wärs ä z‘heissä gsii z‘rasierä.
@Stöpseli ohjee ich chan dir so nochefühle..grad geg de schluss bini amel am flueche gsi will mitm spiegel isches eifach nöd sglich..i han mir under de duschi bim blind rasiere mol.no bis ufs nagelbeet de nagel mitem rasiere abgschnitte 😭 ez am schluss hani uf zäh bisse und bin zu minere kosmetik go wachse..ez isch alles schön 😊 aber i han halt au vorher scho regelmässig intimwachsing bi ihre gmacht..wenns nöd so kenbsch würdis nöd mache ir ss
@Tessi, ächt 😲. Euse vor ca vier Johr esch öppe genau glich gsi wie för EW. Ossert s Handling wenns was verschlockt händ ond bi de HerzLungeMassage. Aber sos absolut nüt neus 🤷♀️.
🆘 Mini tochter isch sit 1wuche krank.
zerst 4täg fieber, den halsweh/entzündet den de schnupfe au jetzt no & jetzt chunt es chratze & hueste dezue.
WAS HILFT AM BESTE? vorallem wenn jetzt no de hueste dezue chunt gege hueste?
Bin um jede Tipp dankbar.
Bis jetz gibi algifor, globuli gege halsweh.
Engelwurzbalsam & chli nasespray.
Kommentare
2
906
536
@Jeaninne danke dir 😀
Mega lustig mit der Migros. Ich glaube das kommt so auf den Standort drauf an. Hier in der Stadt ist es immer friedlich, aber ich war mal in Ebikon einkaufen und da ging also ein ganz anderer Ton.
906
2
Vowo bisch den du, wenn ich fröge dörf?
56
906
184
4
Ablaufdatum von Bimbosan im August 2019; hipp im Juli 2019.
153
Üsi Chatz isch wieder hei cho.
153
Jitz isch si sehr aahänglich
906
164
153
Jitz nach därä Episodä, weiss ig wiä sich d‘Polizischtä füehlä, we wieder ä Spur im Sand verlouft.
Äs paar Lüt hei gmeint: diä Chatz hani gseh dert u da. När bini ga luegä u nieneds ä Chatz u das äs paar mal.
Zum Glück hett si dr Wäg hei wieder gfundä...
1,306
1,306
Usschlag sit es paar täg wo aber nöd schlimmer wird..baby 8 mönet brüeled sehr viel isst und trinkt nöd glich guet wie suscht. 38.5 Tempi. Weiss öbert was sProblem isch?
790
1,306
0
Migros und Coop han ich scho!
250
27
256
Also so chli pünktli hend Chind no oft.... vilicht ischs fieber eifach unabhängig devo. Zahne, Erchältig🤔
256
215
Welli chönder empfehle wo piepst & digital isch etc. so e richtigi halt.
Bitte mit Foti & wo mer sie chan kaufe.
Danke 😘
215
1
1
215
906
215
141
254
Würkli mega interessant. Hend bis jetzt viel glernt. Isch chli öpis anders als bi Erwachsne.
Nur zum Empfähle 👍🏻😃
297
43
153
1,306
271
15
337
184
496
1
43
1
0
43
215
zerst 4täg fieber, den halsweh/entzündet den de schnupfe au jetzt no & jetzt chunt es chratze & hueste dezue.
WAS HILFT AM BESTE? vorallem wenn jetzt no de hueste dezue chunt gege hueste?
Bin um jede Tipp dankbar.
Bis jetz gibi algifor, globuli gege halsweh.
Engelwurzbalsam & chli nasespray.
1,306
84
536