ui schildchrötlimel, ja ged schöneri start zâvierte dehei. aber jetzt chasch dim chline schĂ€tzi dehei en ruhigi akunft ermögliche ond sĂ€lber chli usruhe.
hoffe dass dini manne morn bald hei chömed ond ehr ĂŒch denn dâzvierte chönd gnĂŒsse.
@schildchrötlimel
oh nei!!!super..aber wennigstens isch de chlini patient nöd allei..das glaubi dir dass ders anderst vorgstellt hesch..bald sinder wiedr all zĂ€mĂ€..đ
@wtpooh also wenn im Kanton Zug wohnsch gits das ned. Hend afigs sit afang Jahr en Kindernotfalldienscht bis am 20.00Uhr.
Wie bide Neandertaler simmer da, echt schlimmđ
@Farfalla oh exgĂŒsi đ€Șđđ€Łđđ€ŁNei aber Ă€cht, mir hend de Nothelfer fĂŒr Chlikind gha am Weekend und sie vom Samariterverein het ĂŒs das Ă€be iblĂ€ut, dass mir da in Zug völlig hinne dri sind und eifach grad uf Luzern söllet ga.
Ha gmeint ich ghör ned recht đ
@Ängeli: eben, in der Ufschötti kann man grillen. Dort hat es an einigen Stellen Bodenplatten im Rasen, wo man den Grill draufstellen kann. Bei der Lidowiese habe ich auch schon Leute am grillieren gesehen, aber solche Bodenplatten hat es nicht.
Motivation, wo bist du? Ich bin im BĂŒro, aber habe irgendwie gerade den Elan nicht
@twilly ja genau... ha en super chinderarzt gha und be elei gsi met em chind. Weni d warteziite z luzern ghöre gangi 100x lieber uf zug wenns vode ziite her passt đ
@Farfalla guet zum WĂŒsse. HĂ€nd die immer Dienscht usserhalb vo normale KiA-Ziite? Nur zB zum Röntge, wenn mol so öpis wĂ€r, sinds för Chliichind ned usgrĂŒschtet.@Evi Dörfi froge zu wem ihr gwĂ€chslet hĂ€nd?
Mer sind mol direkt uf LU und sind denn froh gsi. Diversi Ărzt in LU hĂ€nd sich de Usschlag/gschwullne Glenk vom Chind agluegt und erscht de leitendi Arzt hed gwĂŒsst, was es isch. Au top!
Sâfruchtwasser isch meh wordeeeđđđâ€ïžach bin ich happy. Am chline gahts sehr guet. Er isch scho 23cm lang und 284g schwerđ„° so happy biniâ€ïžđ machmer eifach zviel sorge. Aber mir seget so viel ich gsĂ€chi ned schwanger usđłđ° haupsach er wachstđđđ»
@ALOHA das si doch super News đ„°đđ». U was dâLĂŒĂŒt sĂ€ge: SCHEISS DRAUF! Bi mir hei si gfragt, ob sâZwilling git... dâLĂŒĂŒt hei immer öpis blöds zâsĂ€ge đŹ
@schildchrötlimelWie gahts im grosse? Escher weder de heim?
WÀgem Briefchaschte. Ih tue scho au plottere weiss aber nid wie guet mini Folie uf BriefchÀschte hebed.
Frog mol bi ere noche. Ih weiss das sie för sech sÀlber gmacht het. Vellecht het sis sogar im Programm ond sos per mail ahfroge. http://www.regiswonderplonder.ch
Mini chli hed sid hĂŒt so en komische Usschlag am rechte Ăhrli... sie gahd au immer mitem HĂ€ndli drah... sie wirkt vom Allgemeinzuestand her unverĂ€nderet... es fĂŒhlt sich ah we ruuchi Huut und hed fiini chliini pĂŒggeli... hed öbber Erfahrige mit sowas??
Kommentare
178
hoffe dass dini manne morn bald hei chömed ond ehr ĂŒch denn dâzvierte chönd gnĂŒsse.
4
9
4
Oder auf einer grösseren RaststÀtte schauen?
1,306
oh nei!!!super..aber wennigstens isch de chlini patient nöd allei..das glaubi dir dass ders anderst vorgstellt hesch..bald sinder wiedr all zĂ€mĂ€..đ
4
153
HoffÀ di ZwÀrg darf schnÀll gsund u munter hei cho...
Alles gueti u viel Chraftđâ€ïž
254
Wie bide Neandertaler simmer da, echt schlimmđ
254
215
1
1,306
254
Ha gmeint ich ghör ned recht đ
1
1
133
@Farfalla Chindernotfall im Kantonsspital?
215
536
Motivation, wo bist du? Ich bin im BĂŒro, aber habe irgendwie gerade den Elan nicht
2
1
1
42
1,306
781
133
Mer sind mol direkt uf LU und sind denn froh gsi. Diversi Ărzt in LU hĂ€nd sich de Usschlag/gschwullne Glenk vom Chind agluegt und erscht de leitendi Arzt hed gwĂŒsst, was es isch. Au top!
906
184
906
356
536
133
536
906
781
184
215
356
1,306
271
536
@mrspfeffer ja genau, die Albanienreise... jÀnu, bin schon mit der Versicherung in Kontakt.
333
781
496
WÀgem Briefchaschte. Ih tue scho au plottere weiss aber nid wie guet mini Folie uf BriefchÀschte hebed.
Frog mol bi ere noche. Ih weiss das sie för sech sÀlber gmacht het. Vellecht het sis sogar im Programm ond sos per mail ahfroge.
http://www.regiswonderplonder.ch
356
781
790
536
790
1,306
1,306