@Tanja87
hesch probiert mit chlii mandeöl salbi? mini het das als baby au kah weg de mütze in winter, het uf gwüssi sache reagiert und isch schnell trocke gsi...
@ALOHA beim ersten Kind sah man mir erst Ende 5. Monat an, dass ich schwanger bin.
Und ich hatte einen sehr kleinen Bauch. Musste mir auch teilweise doofe Sprüche anhören „ob mit dem Baby alles in Ordnung sei“.
Lass dich nicht verunsichern.
@ALOHA ou jo du..läck mer am arsch do chan der es liedli singe..bi mir riese buch scho früeh..und immmer die frog obs würkli nur 1 isch..chy der sege vor es paar wuche bini zum teil fast aggressiv worde und nöch dra gsi zum irgend en scheiss zantworte..ich werd noch minere ss nie meh vor enere andere schwangere über dbuchgrössi urteile..
Danke oi allne😍Jaa es isch schono ok. Aber es verunsicheret eim eirach chli, obs am baby würkli guet gaht, obs wachst oder ned. Aber sie hetmi gad beruhigt😍💙
@ALOHA i habdie ganzi ss e chline buch gha,obwohl üsi Muus zimmlech e grossi isch gsi. Söue doch angeri säge oder dänke was si wei,houptsach dir und am chline Schätzi geits guet.
@ALOHA mi hei Patiente ir Praxis wo i schaffe 2 Wuche vor dr Geburt gfragt ob i schwanger bi 😅🙈
u eini vom SS Pilates ganz mittleidig (sie het ganz e grosse Buch gha aber dr ET 3 Mte nach mir) wie lang muesch no?
I: ET isch morn 😂
@ALOHA und ich han die ganz ss dure kötzlet und gsanthaft 3kg meh gha als vorher und mer hät chönne meine dasi zwilling bechumme😂 aber ich han mini plautze gliebt und egal wie gross oder chlie hauptsach. Baby isch gsund👍
@mamiluusbueb hoffentlich hesch ihre gseit: hets hüt grad im mirgors gäh! Sonder aktion😆🤪 oder isch am strasserand gläge mitem schild „gratis zum mitnehmen“🤦🏼♀️ auso so sprüch vo lüt mängisch😬
@sabi81 bin grad sehr sprachlos gsi echt, chan au nüt defür het mer nüt gseh. Drum isch mer de spruch ersch nacher in kopf cho hends ebe grad im migros verschenkt.
@sabi81 jo nöd würkli..han ez gester hüt hüt schlimverlore..weiss ez nöd obs de pfropf isch oder sus was. Kiwi het gseit fruchtwasser segi schlimig..🙄 mol luege bin ziemli entspannt und gwunderig..bin sehr viel am laufe..
Sooo... unser Hotel konnten wir bereits auf andere Daten buchen. Beim Flug sind wir auf Edelweiss umgestiegen und ich habe das OK zur Buchung gegeben, aber noch keine Bestätigung erhalten. Die Versicherung hat die Kosten für die anderen Flüge auch schon gutgesprochen.
Ich bin ziemlich fertig, wir waren den ganzen Tag im Garten...
Mir hend e neui Lounge und dNachberschatze sind ständig druf😩😩😩😩 es nervt mich so, will sie e Wuche alt isch und ich scho dBezüg 2x ha müesse wäsche🤦🏻♀️ Hend extra e neui kauft mit bruune Chüssi, will die alti cremigi gha hett. Aber jetz wos gregnet hett und sie druf gönd, gseht mers glich u guet.
Gits öpis woni cha here tue wo sie abhalte söll?
Ned mal mini beide Chind mached sie dreckig & han au kei Lust jede Abig dChüssi zversorge. 😒
@mrspfeffer komplett küssi mit alufolie bedecke😅 das ca ei wuche lang. Das würkli merket dass nüm druf chönd😅 ned nachem erschte mal wegneh.
Oisi katze hassssets😂
@mrspfefferdas isch scheisse. Und irgendwen bringets na toti tier mit will sie sich so wohlfühlet bi oii. Kaffisatz isch suscht auna öbis wos hasset👍🏻😅
ihr liäbä
hüt isch ja än fiertig. wiä handhabed ihr das wänn eui chliinä scho früäh wach sind? bin scho nudelfertig vom dauernd „pssst“ sägä zu mim chliinä 🤷🏼♀️ düänd ihr hüt wösch wäschä oder nid?
@Cazzley ich mach alles gliich wie immer... klar luegi dases nöd umeschreie und mega krach machet, aber sie sind ja kind und nachbare wüssets au wenn sie nöd freud hend, söled nur öppis cho go motze denn tueni ihne erinnere dass sie au kind gsi sind... und ich tuen au normal wäsche😉
@Cazzley: mir sind imne Huus und wenni dr zue chome werdi au en wösch ob tue. Wie das aber imne Block erlaubt esch weissi ned. Git secher ergendwo husregle wo was öberd fiirtige ond wäsche drinne staht.
Kommentare
790
5
hesch probiert mit chlii mandeöl salbi? mini het das als baby au kah weg de mütze in winter, het uf gwüssi sache reagiert und isch schnell trocke gsi...
790
1,306
790
1,306
4
Und ich hatte einen sehr kleinen Bauch. Musste mir auch teilweise doofe Sprüche anhören „ob mit dem Baby alles in Ordnung sei“.
Lass dich nicht verunsichern.
1,306
790
5
790
1,306
906
15
251
81
906
133
184
906
240
0
u eini vom SS Pilates ganz mittleidig (sie het ganz e grosse Buch gha aber dr ET 3 Mte nach mir) wie lang muesch no?
I: ET isch morn 😂
271
496
45
184
45
184
184
1,306
536
Ich bin ziemlich fertig, wir waren den ganzen Tag im Garten...
356
Mir hend e neui Lounge und dNachberschatze sind ständig druf😩😩😩😩 es nervt mich so, will sie e Wuche alt isch und ich scho dBezüg 2x ha müesse wäsche🤦🏻♀️ Hend extra e neui kauft mit bruune Chüssi, will die alti cremigi gha hett. Aber jetz wos gregnet hett und sie druf gönd, gseht mers glich u guet.
Gits öpis woni cha here tue wo sie abhalte söll?
Ned mal mini beide Chind mached sie dreckig & han au kei Lust jede Abig dChüssi zversorge. 😒
906
Oisi katze hassssets😂
356
906
356
906
1,306
1,306
356
906
356
790
356
790
15
57
hüt isch ja än fiertig. wiä handhabed ihr das wänn eui chliinä scho früäh wach sind? bin scho nudelfertig vom dauernd „pssst“ sägä zu mim chliinä 🤷🏼♀️ düänd ihr hüt wösch wäschä oder nid?
5
496
496