Auso psst säge würdi nid.. isch ja eifach ä sunntig... wäsche düä mir immer egal was für ne tag isch.. aber si nume 2 parteie😅 chunnt villich hüt chli druf ah wie katholisch das me isch😅 oder wie d nachbare si🤷♀️
eusi tochter 3 jährig hät ade scheide roti püggeli, sobald sie muss bislä brüellet sie. ha mit kamilosan gwäsche. kännt das öpper? chönt das au dä start mit wilde blattere sii?
Schambeinschmerze ide SS, hät das öper vo eu gha?
Isch das symphyselpckerig gsi oder was? Und was händer degege chöne mache?
Isch es „gföhrlich“ oder es risiko ide SS?
Han sit knapp zwei wuche zimli schmerze. Wirdes nöchst wuche ide kontrolle a de FÄ säge. Bin hetz ide 25.ssw
ich has au gha, isch nüt schlimms oder gföhrlich, eifach mega schmerzhaft. das passiert durd ss hormon wo alles lockered. mir hät physio, akupunktur, tape und dä beckegurt ghulfä.
@Ängeli: wennt en hebamme hesch frog mal noche wägere behandlig wo din Partner bi der cha ahwände wenns weder schlimmer werd. Het bi mer guet gholfe. Zwar ned uf dauer aber so es uszhalte gsi.
@schaai gratuliere dir/euch herzlich zur Geburt von Elea !!!
Hoffe du erholst dich schnell. Habe mir schon gedacht, dass dein Baby sich nun auf den Weg gemacht hat 😉
@Minifee hihi..hanen mit is spitol gno und gester rasch usprobiert aber sie hets echli komisch gfundä..zersch mömmer ez glaub dtille in griff übercho 😊aber sie machts u guet.
@schaai au vo mier no herzlichi und nur die Beste Glückwünsch zu euchem chline Schätzi🌸🌺 gniessid die ziit und passet guet uf euch uf☺️ lönd euch verwöhne🥰
hey lüt echt die pflegende do im wuchebett..ez wennds mer kei isbinde me geh well mer de dammriss nur die erste 24h sett küele..aber mir tuets so guet!! @Joeli@natalie..hmm..sind die so klebend uf einere site? aber denn chunt au kei luft ane oder?
@schaai ich ha multi mam kompresse bruucht. find die super. wäg de binde, bestah druf! du merksch ja dases dir guet tuet! oder seisch dim partner er söll dir bringe vo dihei (mit küehltäsche) oder gahsch hei und machsch der das sälber.
Kommentare
184
356
356
254
215
0
15
215
Isch das symphyselpckerig gsi oder was? Und was händer degege chöne mache?
Isch es „gföhrlich“ oder es risiko ide SS?
Han sit knapp zwei wuche zimli schmerze. Wirdes nöchst wuche ide kontrolle a de FÄ säge. Bin hetz ide 25.ssw
215
184
496
3
1,306
64
1,306
64
1,306
1,306
64
207
töchterli endlich henders a gschaft☺️🥰
De nuggi scho im ihsatz gsi?😍
297
4
Hoffe du erholst dich schnell. Habe mir schon gedacht, dass dein Baby sich nun auf den Weg gemacht hat 😉
130
496
@schaai herzliche Glöckwonsch ond schöni kuschelziit
536
337
141
237
80
1,306
Dankä oi allne
215
790
1,306
781
790
207
1,306
1,306
64
Falls die bruchsch hetti der no es paar woni nöd brucht han.
0
142
1,306
@Joeli @natalie..hmm..sind die so klebend uf einere site? aber denn chunt au kei luft ane oder?
184
207
96
29
29
1,306
29
233