@alexandraB das verlangt die wo d Party organisiert nö min maa đ
Fö mi is klar dasi dĂ€ kli schlofe lohn und erst spöter go aber irgendwie machts mi verruckt und nervt und evt lig ich do jo falsch wel di andere mamis wo chömed die ziiit passt kei plan wie sĂŒ das organisiered mit dĂ€ kind đ€·đŒââïž
@Bawa ja mini tochter isst recht schnell wenn sie vorher isst denn het sie gesse und mir sind no nöd mal dra. Und im resti funktioniert handy geh nödđ intressiert sie i dem moment ĂŒberhaupt nöd. D welt isch ds spannend. đ aber hoffe ich find e lösig fĂŒr d ferie so dases nöd so voll gstresst wirdđ
âąElefĂ€ntliâą aso wenn mol was usnahmswies gsi esch den hanen ohni schlof mitgnoh. ĂntwĂ€der escher den sooo abglĂ€nkt gsi vo denne velle neue idröck ond anderne lĂŒĂŒt daser d mĂŒĂ€digkeit gar ned gmerkt het ond sos hani no s tragtuech dr bi gha wonen ha chönĂ€ inne tue. Das hani au mit de tochter so gmacht ond esch för usnahmefĂ€ll meischt super gange.
@elefäntli Also wenn sie ja au kind hend, mĂŒsstet sis ja wĂŒki verstoh! Grilliere isch ja erst am 18:00 und vom 13:00 isch ja scho chli frĂŒh fĂŒr kind wo nu kurz pfuset settet. Eifach so mache wes fĂŒr dich passt đ
@Elefäntli villich wĂ€r ja d option uf di eis ga u nĂ€hr haut ga loufe 1h30 u nĂ€hr ume ga... so het er chli pfuset u dir sit am 13.00 dört.. gseh zwar ds problem nid wen dir erst uf di 15.30 göht, si cha ja ihres programm glich macheđŹđ€·ââïž
De fa seit mer dörf no es chind mache und den wird d gebÀrmuetter usegnoh..
Eigentlich het mer mit em chinderwunsch abgschlosse doch jetzt wo mer die wahl het entweder mer macht nonal es chind und den chunnt d gebĂ€rmuetter use oder sofort.. wie wĂŒrdisch du dich entscheideđ€
Ah ok. Nei ich wĂŒr keis chind uf vorrat mache nur wills nachher nĂŒm gaht wĂ€nn ja eigentlich mit em chinderwunsch abgschlosse hĂ€sch... oder hanis jetzt scho wieder falsch verstande? đ€·đ»ââïž
Chan mir vorstellĂ€ das das chli e schwierigi situation isch! Min ma hĂ€t schnipp schnapp gmacht und mir hĂ€nd beidi gwĂŒsst das mir kei chind meh wĂ€nd (mir hĂ€nd 2) aber mir hĂ€nd doch es jahr brucht zum entgĂŒltig entscheidĂ€. Isch aber s richtig gsi, babys lönd mich immer wieder schmelzĂ€... und doch isches genau die richtig entscheidig gsi.
Es isch so schwirigđ ich bi 29 und ha 2 kids 5i und 2.. und hĂŒt hĂ€t de fa gmeint ich söll mir das guet ĂŒberlege bis d laborwĂ€rt chömme das isch ih 3 wuche.. weni en bösartige tumor ha muss die ganz gebĂ€rmuetter wegđ er seit aber das ich no es chind dörft mache wen das de wunsch wĂ€r und mir den nach de geburt(ks) dirĂ€kt d gebĂ€rmuetter chönnd useneh.. ganz en schreckliche gedanke..
aber mis hirni hört sit hĂŒt morge nöd uf ratteređ
Also ich wĂŒrde auch kein Kind mehr machen wollen. Mein Mann wollte in der ungewissen Zeit nach seiner Vasektomie nicht verhĂŒten (ca. 3 Monate) und schauen ob noch ein Kind kommt, aber fĂŒr mich war es abgeschlossen
@Valerie ds duet mer leid z ghöre wegem mögliche Tumorđ hami ide letschte TĂ€g mitem gliche Thema usenandergsetzt (oder immerno), aber ha no ke Chind. Wenn s bösartig isch bi dir, de wĂŒrdis macheđ€đ
@Valerie Ig wĂŒrdis nid mache wenn dr Chinderwunsch eigentlich isch abgschlosse gsi und ehrlich gseit ou wĂŒu ig 3 e unglĂŒcklichi Azahl finde (bitte nid steinige) da das oft ire 2 gĂ€ge eis Situation Ă€ndet.
@Valerie tuet mer leid dass du so i abkĂ€rige bisch u hoffe fescht dases nĂŒt bösartigs isch...
Zu dire frag: es baby uf âvorratâ wĂŒrdi ou nid zĂŒge... Ă€mu wenn d familieplanig abgschlosse isch/wĂ€r
Aues Gueteâïžđđ»
Danke fraue fĂŒr all euchi antworte đđ»
es isch so komisch bis hĂŒt am morge isch mer das nöd in sinn cho zsĂ€ge jap es 3 wemmer no es isch eher die situation wen mi öpert frögt und gits nomal eis den chunnt vo mir wie e pistole es nei use.. ich glaub das was mir hĂŒt de ganz tag dure chopf gaht isch nur wils den endgĂŒltig isch und das macht mir irgendwie chli angstđđ
Liebi fraue e frag mini tochter het so sÀlte fieber jetzt het sie de ganz tag 39.5 gha am 3 han ich ihre algifor geh. Jetzt isch ihre bim schlafe s fieber wieder uf 39.9 ue. Han ihre 150mg dafalgan geh am 9i. Jetzt isch s fieber no uf 40.3 ue. Wieviel mg dafalgan dörft sie ufs mal ha? Und chan denn so am 12i/ 1 am morge nomal algifor geh?
@Valerie ich chan dich guĂ€t verstah. ich bin zwar nid i dĂ€ glichĂ€ situation aber mir hĂ€nd Ă€rzt voreme wietere chind abgrate. ich ertapp mich dĂ€bii wiĂ€ni glĂŒcklich bin mit mim chliinĂ€ und doch umĂ€studiere und mĂ€ngisch hadere willâs so endgĂŒltig isch und ich glaube das isch sĂ€ knackpunkt. wĂ€nn du das mit dĂ€ gebĂ€rmuĂ€tter entfernig nöd hetsch, dĂ€nk ich wĂŒrâs fĂŒr dich so stimmĂ€ mit zwei chind. will du aber dĂ€ iigriff irgendwenn machĂ€ muĂ€sch und das dĂ€nn Ă€n endgĂŒltigĂ€ entscheid isch, wo unwiderruĂ€flich isch, fangsch ah studiĂ€rĂ€ & hadĂ€rĂ€. ich dĂ€nk i so moment eifach immer, dass min chliinĂ€ sies mami gsund brucht und viellicht hilft dir so Ă€n gedankĂ€ au fĂŒr dini zwei chind. liĂ€bĂ€r gebĂ€rmuĂ€ttĂ€r usĂ€nĂ€h (tumor au) und gsund sie fĂŒr diĂ€ chind wo du hĂ€sch. mĂ€ngisch muss mer eifach dankbar sii fĂŒr das wo mer hĂ€t. hoff han dir chönĂ€ hĂ€lfĂ€ đ€ allĂ€s liĂ€bi fĂŒr dich đđŒ
@karin1 wie schwer ist deine Tochter? vermutlich könntest du ihr auch schon 200mg geben ... und sonst wie Valerie geschrieben hat abwechselnd mit Algifor.
Wadenwickel halfen bei uns auch noch. Am besten schaust du im www wie die machen.
Gute Besserung
@Cazzley das was du seisch macht sooo sinn .. und es isch so heti das hĂŒt nöd vo mim fa ghört wĂ€r mir de gedanke nöd cho e witers chind zha đ€ danke dir wĂŒnsche dir au alles guetiđđ»đ
min chliinĂ€ 20mt verwacht aktuell immer um di 23:00 und schreit und brĂŒĂ€lt. laht sich chum meh beruhigĂ€. wĂ€nni zu ihm gah zeigt er immer us Ă€m zimmer und mer chan ihn chum beruhigĂ€. gitâs i dem alter so Ă€ phase?
Ich wĂŒrd jetzt ufe nachtschreck tippe. het ĂŒsi chlii, 2j jetzt au scho paar mol gha. Chasch nĂŒt mache ussert i de arme ha, do si und tröschte. plötzlich schloft sie uf de arme wieder i und de channi se ablegĂ€.
Kommentare
57
626
Fö mi is klar dasi dĂ€ kli schlofe lohn und erst spöter go aber irgendwie machts mi verruckt und nervt und evt lig ich do jo falsch wel di andere mamis wo chömed die ziiit passt kei plan wie sĂŒ das organisiered mit dĂ€ kind đ€·đŒââïž
78
So viel ich in erinnerig ha hĂ€sch du mal es brutpaar zum verkaufe ghađ€ hĂ€sch das no? Wen ja chani es foti gseh?đ
1
1
1,306
215
78
Ja genau das fĂŒr uf d torteđ ja wen ziet hĂ€sch und sie findsch wĂ€rs coolđ und wend nöd magsch isch au nöd schlimđ
496
254
3
254
Villicht het öper Erfahrig und cha chli brichte đ
161
626
3
626
237
906
184
3
78
Also nÀhmemer a ihr hÀnd chind und sind jung ..
Und Eu wird evt d gebÀrmuetter usegnoh ..
WĂŒret ihr wen ihr eigentlich mit em kinderwunsch abgschlosse hĂ€nd trozdem nomal es chind mache? đ
78
1,306
78
De fa seit mer dörf no es chind mache und den wird d gebÀrmuetter usegnoh..
Eigentlich het mer mit em chinderwunsch abgschlosse doch jetzt wo mer die wahl het entweder mer macht nonal es chind und den chunnt d gebĂ€rmuetter use oder sofort.. wie wĂŒrdisch du dich entscheideđ€
Ich hoff chunsch druss wie i meineđđ
78
78
78
356
78
78
aber mis hirni hört sit hĂŒt morge nöd uf ratteređ
536
56
78
164
184
55
Zu dire frag: es baby uf âvorratâ wĂŒrdi ou nid zĂŒge... Ă€mu wenn d familieplanig abgschlosse isch/wĂ€r
Aues Gueteâïžđđ»
78
es isch so komisch bis hĂŒt am morge isch mer das nöd in sinn cho zsĂ€ge jap es 3 wemmer no es isch eher die situation wen mi öpert frögt und gits nomal eis den chunnt vo mir wie e pistole es nei use.. ich glaub das was mir hĂŒt de ganz tag dure chopf gaht isch nur wils den endgĂŒltig isch und das macht mir irgendwie chli angstđđ
1
1
78
Und bi dafalgan chasch all 6h geh
ich machs amigs so wens ganz schlimm isch im 4h takt abwÀchselnd algifor/dafalgan
78
12:00 algifor
16:00 dafalgan
20:00 algifor
Usw..
57
57
4
Wadenwickel halfen bei uns auch noch. Am besten schaust du im www wie die machen.
Gute Besserung
78
1
@wtpooh sie isch so um die 12kg evt bitz drĂŒber aber bin mir nöd sicher. Danke werde sonst noch wadenwickel machen.
81
57
1
78
Gahts ihre chli besser?