@Mangoo das isch obermüehsam! Mir händ am letschte Samschtig zügled und die Usrede vo Lüüt wo da teils chömed, sind aso Haarsträubend. Min Ma isch eine wo immer allne hilft und für jede sofort uf de Matte staht, und jetzt isch er so enttüscht vo gwüssne „Kollege“. Ich chan aso mitfühle🙈 ich wünsch eui trotzdem es guets Zügle und nachher vil freud ide neue Wohnig👍🍀
@Mangoo tut mir Leid für dich! Wir fragen eigentlich gar niemanden mehr wegen umziehen, machen das mit einem Umzugsunternehmen. So ist man halt dann auf der „sicheren“ Seite. Gute Züglete morgen, ihr schafft das schon!
Uii, ich bin vollgefressen vom Zmittag 😂 habe heute schon wieder gehört, dass ich so viel abgenommen habe (obwohl das nicht stimmt) 😂
@kläffchen ja das wirdi negstmal au so mache..ha eifach denkt das wenn mir bi dene scho mal sind go helfe oder sogar zweimal das mer de au mal cha fröge wege hilf aber ich gseh das mer am schluss glich uf sich srlber gstellt isch..chunt scho guet merci für s zuelose🌷
Hüt vor 3 Wuche isch mis Meitschi uf d‘Wäut cho. U sit de Geburt schwitz i mir jedi Nacht eine ab 😬. Wache immer schweissgebadet uf! Isch das normau??? Cha mi nüm erinnere, dass i das nach de erste SS ha gha. Findes obermüehsam 😫
Ou jo seb hani bide zweite geburt au gha. Extrem. Nach 2 mönet isches denn weg gsi
was mach ech falsch!? 🤔 min kiwa regeschutz wird immer so schnell milchig. Lohn ne immer guet loh tröchne, aber trotzdem esch er grad wüescht! Channi das ergendwie no rette?
Danke för euchi hilf! 🤗
@ALOHA Bi mir isch au gstande 2. Mai und es isch au würklich denn a cho. Würd glaub scho no bis mitti nöchst wuche gedulde und suscht nah fröge. 🤔 Hans au scho gha das es verspötet cho isch, aber meistens sinds eifegentlich sehr schnell.
Ich han vo mim Joie Buggy litetrax de Regeschutz verlore, bzw verleit und nöm uffindbar 🙄🤷🏻♀️ ha amel eh universale gno. Jedoch chli umständlich wegem gr.Dach vom buggy. Ez im Internet gfind ich nöd mol de Regeschutz zum einzeln kaufe?? Chan das sii?? 🙈😅
@kläffchen ich hoffe jedoch es war ein toller Abend!? Mal ein ☕️ trinken und sonst 💊. Und heute ist ein toller tag zum „nichtstun“. 😴@Mangoo das freut mich zu hören, viel spass beim einleben... 🏠
Ich bin so unendlich stolz auf mich.
Habe gedacht ich schaff es nie wieder mich für Sport zu motivieren..Siehe da, heute am Wings for life run in Zug hab ich 9.5km geschafft. Nicht ganz mein Ziel erreicht, aber ich bin happy und zurfrieden 🏃🏼♀️💪🏻
@kläffchen ja definitiv.
Das Gefühl war der hammer!
Ich hätte noch weiter laufen können, leider hat mich dann Der Catcher Car eingeholt. Bin um mein Leben "gsecklet" wo ich ihn gesehen habe hinter mir ☺️☺️
Wir waren nass bis auf die Unterhose. Es hat so geschneit und geregnet.. aber zum Glüvk merkst du das nicht beim rennen 😅
@Tessi ich habe es auch nur einmal geschafft, aber das Gefühl ist echt toll. Ah, dann hat dich das Auto geholt 😂 hat es dich gleich aufgeladen? Ich war schon nur nass auf dem Velo Richtung Fitness...
@kläffchen Ich hoffe es nicht. Will da gerne dran bleiben wenns geht 😅😂😂 schön wärs, wir waren um die 5000 Läufer in Zug. Und ich war bei den Amateuren. Also sind da ganz viele auf einmal raus gefault.
@Tessi: 1. gratuliere dir zo dinere tolle leistig höt! 👏🏻 🏃🏻♀️
2. danke nomol för din tipp mit em Entkalkungsmittel beim regenschutz. Ech fuuli tante ha antikalk id Waschmaschine do mit em regenschutz und tadaaa: wie neu!!! 👍🏻😄🙈
Kommentare
0
80
271
337
1,306
536
Uii, ich bin vollgefressen vom Zmittag 😂 habe heute schon wieder gehört, dass ich so viel abgenommen habe (obwohl das nicht stimmt) 😂
337
0
Ou jo seb hani bide zweite geburt au gha. Extrem. Nach 2 mönet isches denn weg gsi
781
184
2
337
Danke für oie zuespruch😘
1,306
536
781
Fühle mi wie Neugebore 😎. Ha hüt Nacht dörfe im Gästezimmer schlafe u mi Maa het uf di Chli ufpasst 😇
536
906
141
Danke för euchi hilf! 🤗
254
141
254
Sorry isch mer ersch jetzt in Sinn cho 🙈
256
906
337
141
237
80
254
237
536
Ich bin am leiden... zu lange aus und zu viele 🍹 😂
@Mangoo schön ist alles gut über die Bühne gegangen
141
536
337
@Bella8 & @Mamsi danke euch sitz im momänt no im perfekte chaos🤪 aber zum glück hani für de chlii vorkochet und für ois gits lieferdienscht💪🏼☺️
496
536
Umziehen ist immer stressig... aber das Chaos lichtet sich ja dann mit der Zeit
254
Habe gedacht ich schaff es nie wieder mich für Sport zu motivieren..Siehe da, heute am Wings for life run in Zug hab ich 9.5km geschafft. Nicht ganz mein Ziel erreicht, aber ich bin happy und zurfrieden 🏃🏼♀️💪🏻
1,306
536
254
Das Gefühl war der hammer!
Ich hätte noch weiter laufen können, leider hat mich dann Der Catcher Car eingeholt. Bin um mein Leben "gsecklet" wo ich ihn gesehen habe hinter mir ☺️☺️
Wir waren nass bis auf die Unterhose. Es hat so geschneit und geregnet.. aber zum Glüvk merkst du das nicht beim rennen 😅
536
254
1,306
254
1,306
141
2. danke nomol för din tipp mit em Entkalkungsmittel beim regenschutz. Ech fuuli tante ha antikalk id Waschmaschine do mit em regenschutz und tadaaa: wie neu!!! 👍🏻😄🙈
254
Ah so cool mitem Regeschutz. Das merki mir au grad 😃 ha nämli scho biz müesse schrubbe. Nach dem Wetter hüt gseht er sicher au wieder 💩 us 🤪
1,306
781
496
1,306