SWISSMOM-PARTY 🤩

1727375777895

Kommentare

• icz red nöd vu pumi 😉
  • @schaai i ha d'mumi immer im wasserbad ufgwärmt.
  • wer chan mir bim Thema WINDELFREI, woni eröffnet han helfe? 🙏😘
  • Baby-TV😍
    Han hüt de grossi ultraschall und bin so gspannt was sie alles luegt. Letscht fritig bini im spital bide chefärztin wegem fruchtwasser namal gsi. Dmengi segi wider super👌🏻 wuhuuu.
    Wuche 23..... läuft😍 und geschter het min mah de chli zum erschte mal gspürt😍

Schwanger sii isch soooo öbis schöns. Hoffe es därfet alli mamis mit kinderwunsch das erlebe🙏🏻❤️
  • schön @ALOHA das freut mi so für oi..uf wiiteri schöni 17 wuche 😁
  • @schaai mir hend eine vode Avent gha. Aber ned de ganz neu. Eis Modell vorher. Eifach füre Brei.
    Fürd Mumi hemmer de Schoppe is Wasserbad ta. Gaht würkli schneller 😃
  • @schaai: ech wörd au säge en schoppewärmer esch ned schneller wie es wasserbad. Aber falls doch en schoppewärmer möchtisch, hät ech en digitale vo chicco. 10.- plus porto... (chuum brucht...🙈)
  • mädchenkleider -pakete

ha günstigi meitschichleider-paket ir grössi 62/68 u 74 abzgäh. bi interesse schrib mer doch für fotis es mail uf springflowertime@hotmail.com
  • Mues grad mini fröid mit euch teile. Z bebe zimmer isch so wit fertig i grichtet, und i bi die neutrale kleider vo mim erste junior am wäsche 😍😍😍. Uhhh chöme bi dene winzige kleider errinerige uche 😍😍
  • @Stöpseli: 😍 dörfi mal fotis vom zimmer gseh? bin au grad all die sache am erledige
  • @Ängeli ja cha scho föteli mache, aber es isch haut eifach nid soo mit farbe u aue däm. Und im momänt ha i no d wösch dert zum tröchne 🙈. Mache de eis went wösch troche isch 😊
  • @Stöpseli: super 👍 ja mir lönd eus jetz bim zweite überrasche mit em gschlecht & darum machi au no gar nüt mit farb 😄 wür mi glich wunder neh 😉
  • welles babyphone app für android und ios chöndr empfehle???
  • @schildchrötlimel
    done....viel erfolg 😁
  • Hey Fraue..im localfamily hets es mami wo psychologischi berotig abütet..i han ihre ez grad gschriebe ob sie au is babyforum würd ko..het sicher au do seinte mami wo das gern würd in aspruch ne..finds so cool dass sie das ehrenamtlich abütet..
  • 87be8160-7004-11e9-ac7d-63fdcc2d2399.jpeg nextbstellig isch cho😬😍🤗🤗
    tyff
  • Ou HOPPLA 😂😂😂😳😳😳 läck..ALOHA du weisch scho dass du no ganz viel gschenkt überchunsch? 😂 bin au so gsi..ohje ez hemmet viel zviel kleider..zum glück schisst sie mol ab und zue en body voll denn hani en grund zum en wäsche
  • @schaai 😂😂😂🤷🏼‍♀️ gsehmer den🙊 dene wo ois fraget segi allne dass keiiii kleider sölled schenke👍🏻 und es sind ned nur babygrössene😅 und suscht chamers ja den fürs 2. und 3. kind bruche 😍🥰
  • 😁👌 hhasch no sache vu anderne überne?
  • 😍 Das weti ned🙊 kaufe alles neu.
  • derfi scho bade bi mir ide badwanne? han am 19.4. gebore??
  • @Valerie du derftisch bim ks gebärmutter usene?
    mir het min arzt und au die andere xeit das machets nöd will de wunde zgross isch..
    ich ha das welle mache.
    wege de andere frag ich wür keis kind mache wens nöd vo herze willsch.. suscht wirds en fehler si.
  • @schaai schreib doch der Hebamme eine kurze sms mit der Frage. Ich weiss es bei mir nicht mehr.

@ALOHA hoppla, das ist ja wirklich eine Kleiderflut.

Ich war mit den Kids noch schnell wegen kurzen Hosen schauen, aber mir haben keine gefallen, resp. Haben doof ausgesehen. Ach Kleider kaufen 😂
  • 272ee680-7015-11e9-ac7d-63fdcc2d2399.jpeg Esstisch inkl. 5NEUE Essstüehl alles zäme Fr.350.-. Hät öper interesse? Wär i de Region Zofige zum abhole. Chan per PN meh Fotis & Detail schicke.
  • @kläffchen oh ja😍 shoppe macht spass😅 Und irgendwenn sind d’kinde ih arme länder sicherlich dankbar ganz viel kleider zbecho😍
  • @schaai soviels mer isch darfsch 6 Wuche ned bade wege Infektinsgfahr🤔
  • @schaai mir hett Hebammä gseit, dihei ir suuberä Badwannä chamä scho badä. Eifach usswärts ir Badi sigs heikel.
    I has aber nid gmacht, will ig nid gärn badä
  • Danke oi..han rasch de Hebamme es SMS gschriebe. Dehai derfi uswerts nöd wege Keim
  • @ALOHA wenn man die richtigen Adressen kennt um gebrauchte Kleider an hilfsbedürftige Kinder weiterzugeben, ist das sicher eine gute Sache. Persönlich bevorzuge ich aber occasions Sachen, da schadstofffreier und umweltbewusster.
  • @kläffchen genau👍🏻👌🏻 das isch jedem selber überlah🤗
  • bearbeitet 6. 05. 2019, 17:59
    Ich chaufe ja au bi Next etc. ii, aber simer ehrlich wer weiss wie viel Chind det dra schaffed wie bi vielne „günstige Chleider“, denn findi die Ussag „chinder us arme Länder hend Freud“ chli speziell. 🤷🏻‍♀️
  • was isch denn next..wie wish und aliexpress?
  • Nei Next isch de englischi C&a, eifach nochli aktueller mit de motiv (ich zitier mini englischi Fründin). S meischt chund us Bangladesh und ja 🤷🏻‍♀️
  • Nei @schaai ali und wish etc. Isch ned kontrollierti war (uf schadstoff etc.) aber h&m, next, primark (vor allem) und au anderi wo günstigi Sache ahbüted, weiss mer, dass ned alles suuber lauft und au Chinderarbet gmacht wird. Wie bi vielem isch ja ned nur bide Chleider.
    Es git sones Abkomme geg Chinderarbet & viel Grossi Player unterschriebed das ned und seged sie hend eigeni Abkomme. Aber die sind ned transparent.
  • @ALOHA genau, jedem wie er/sie es für gut befindet.

@schaai wie mrspfeffer schreibt, würde ich persönlich deshalb keine Kleider von Aliexpress & co kaufen, weil man echt nicht weiss was da drin ist.

Ich bestelle auch bei next, die Hosen passen meinem Sohn sehr gut. Gleichzeitig versuche ich aber viel occasion zu kaufen und halt einfach auch nicht viele Sachen zu besitzen. Heute habe ich im Quartier ein Mädchen entdeckt, dass die alte Jacke meines Sohnes trug. Fand ich voll süss.

Wenn ich eine Standard Figur hätte, würde ich ohne zu zögern occasions Kleider kaufen. Leider muss ich aber immer zig Sachen anprobieren, bis ein Teil kommt, dass für mich 100% stimmt. Dafür habe ich nun 2/3 meines Schranks ausgemistet und verkauft & verschenkt. Eigentlich in der ganzen Wohnung alles ausgemistet und weitergegeben.
  • @Principessa Danke fpr dini offeheit häsch du dini de müsse useneh?

Nöchstwuche hani min bscheid und den wirdi das nomal ahspräche bi im😳 ich hoff ich has au nöd falsch verstande.
    Und ich ha mich langsam de gäge entschiede😕.. mis buchgfühl seit mir ich söll dankbar si für das woni scho ha🙏🏻😌
  • @Valerie Nei ich ha mini welle useneh, aber sie machets ebe nöd bim ks wege de risike..
    bi mir ischs wege tumore.. woni immer wieder ha.
    aber ich wird sie zumene spätere zitpunkt usene.
    de het mer au kei Täg me und ich ha nur guts ghört.
    ich wünsch dir vo herze das dich so entscheidisch wies für dich richtig isch.
  • @Principessa
    Ahh ok.. 😌Danke dir🙏🏻
    Wünsche dir alles gueti😊🌹
  • fd729c50-7042-11e9-ac7d-63fdcc2d2399.jpeg
    Ich ha die wuche positiv testet und freu mich uf euses zweite Baby. Ich ha allerdings viel meh Angst dasi no chönt verlüre ide erste 3 mönet. Hoffe aber das es bliebt und gsund isch.
  • Kira schrieb: »
    Ich ha die wuche positiv testet und freu mich uf euses zweite Baby. Ich ha allerdings viel meh Angst dasi no chönt verlüre ide erste 3 mönet. Hoffe aber das es bliebt und gsund isch.

Gratuliere eu ganz herzlich. Ängst sind glaub bi allne da aber freud überwiegt doch. Gnüsses
  • Gratuliere 💝
  • 💜lichi gratulation🎉
  • hallo Frauen ich würde gern mal ein wenig Zeit hier verbringen aber wenn ich reinkomme muss ich immer ewig.... scrollen. Hier geht mega viel ab😁
  • hallo Frauen ich würde gern mal ein wenig Zeit hier verbringen aber wenn ich reinkomme muss ich immer ewig.... scrollen. Hier geht mega viel ab😁
  • Kira schrieb: »

gratuliere 💖
  • Haha @nasca dann verbringst du nicht genug Zeit hier 😉
  • Für Bücherwürmer 🐛

Het öper Interässi do mitzmachä?
    Es esch en herzigi Idee aber au chli schwerig das usnahmslos mitgmacht werd. Trotzdem s mitmachä zellt meh wie d Usbütti am ändi.

Mäldet eu bitte nor wenn er wänd mitmachä.

Danke.526970c0-70ee-11e9-b328-3727e774ae19.jpeg
  • @Sunshinemom das will ich eben jetzt ändern.😁
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum