@kläffchen ok, ist sicher besser so; wenn ihr nicht 100% überzeugt seid, dann würde ich mich auch nicht bewerben. Zügeln um zu Zügeln bringts ja nicht. Kommt sicher was Gutes für euch 🍀
@schildchrötlimel ich han geschter im
10 vor 10 en Bricht gseh.. ha au wie en Depp zu mim Ma gseit "Kännsch du die Lorena da?" Und er nur so "Schatz, d Loredana kennet halt äbe eifach die us de Rapp Szene. Derum känn ich sie und du ned" 😂🤣😂🤣🤣Jup, üse Musiggschmack isch ned de glich und nei, muesch di ned alt fühle ☺️
Ich kannte diese Loredana also auch nicht. Hat denn nun diese Pressekonferenz stattgefunden? Es ist schon krass, was die abgezogen haben. Wir hatten mal grosse Probleme mit einem Reinigungsservice (hat uns den Gasherd beschädigt), die wollten auch nicht dafür gerade stehen. Es war der gleiche Nachname wie bei Loredana, keine Ahnung ob die verwandt sind.
Ich habe den Spot gestern gesehen und er war schon nicht so toll. Aber sich darüber aufregen, lohnt sich nicht. Hier ist es ein Witz, aber wenn es umgekehrt dargestellt worden wäre, hätte es ein riesen Aufschrei gegeben. Manchmal habe ich das Gefühl Sexismus/Gleichberechtigung funktioniert nur in eine Richtung
Ha dä Werbespot gseh, ha klie müässe Schmunzle. Sie wer doch ehrlich, jede vo üssne Manne isch doch scho i eint oder ander Situation gsi 🙈Sie zeigits eifach ä klie uberspitzt, aber wägem ä ufstand mache, findi jetzt eu ubertriebe.
Chume mir vor wie de letscht Hinterwäudler 😳. Tuesch 20Minute uf redt aues nur no vore Loredana. Jede u jedi schiint die z‘kenne u i so: 🤔🤷♀️.
Ha mi bis hüt mit 37 eigentli no „jung“ gfühlt... iz chumi mir stei-aut vor 😏
Goht mer glich. Zom genau druscho hani dr ahschloss verpasst do müässti z vel nocheläse. Weiss nor das sie es ehepaar sell usgnoh ha. Aber anstatt das mer sie in knascht steckt gits 100 Brichte vonere ond täglich weder was neus. Abartig.
Findes ebe au echli lächerlich das sich d manne wege dem so ufregid.. schliesslich kursierid im internet immer so „witzigi“ bilder oder videos vo papis wo mit ihrne chliine allei sind😉 und dert stellid sie sich ja au ned grad supper positiv here. Dert seid aber de niemmert öbbis😅
Und de möchted sie gnau gliich „geehrt“ werde wie d mamis, miteme vatertag usw. Finde für das was mier mamis alles leistid isch de muettertag (mier fiired de ned wirklich) ja die chlinsti annerkenig😌 wenn d papis (sind ja ned alli eso wie mers grad ide medie list) diesbezüglich gliichberächtigung verlangid was selled denn d fraue säge...? Mier verdienid ide hütige ziit immer no einiges weniger als d manne, werdid i gwüsse brüef ja au benachteiliged usw. aber mier mached wege dem au ned oder nümm so es theater🤔 oder gsehni das falsch?
@Tanja87 das sehe ich anders. Eben, man argumentiert, dass die Gleichberechtigung bei Frauen noch viele Hürden hat (das stimmt), aber ich habe das Gefühl, wenn man von Gleichberechtigung spricht, geht man nur von Frauen aus. Ich finde die sollte auch Männern zugute kommen.
Ich find d wärbig witzig. Mänggmol sött me eifach chli lockerer si. Git denn wieder öbbis wo villicht d muetter luschtig darstellt. Immer die diskussione... d gliche wäge dr coop wärbig mit em überforderte lehrer. Es isch eifach witzig und nüd anders.
Und Loredana wär?😅 hani au nid kennt und das bliebt so. Fremdschäm hoch 10 isch das.😂
Ich finde das Thema Gleichberechtigung wirklich schwierig. Das „me too“ Thema finde ich gut, es hat auch mir geholfen, über alte Gewohnheiten nachzudenken. Letztes Jahr auf dem Oktoberfest schenkte mir jemand eine Rose. Dafür wollte er einen Kuss auf die Backe. Ich habe „nein“ gesagt und er stürmte weiter und weiter. Nur weil mir jemand etwas schenkt, muss er dafür keine Gegenleistung haben. Früher hätte ich vielleicht nachgegeben (von wegen ist ja nicht schlimm). Andersrum habe ich mal einen Post bei swissmom gelesen, dass jemand ihren Mann am liebsten zusammemschlagen wollte. Das fand dann niemand problematisch, aber stellt euch mal die umgekehrte Situation vor und der Mann hätte dies geschrieben. Da wäre die Diskussion eskaliert.
Und deshalb finde ich, das auch bei Männern Gleichberechtigung stattfinden muss. Meinem Sohn hat mein Schwiegervater auch schon erzählt, er solle nicht flennen, schliesslich sei er ein Junge. Solche Sachen stecken tief in beiden Geschlechtern drin. Oder wusstet ihr, dass Frauen, kinderlos (sofern über 45) Witwenrente erhalten bis zum Lebensende (oder Wiederverheiratung), Männer aber nicht?
Sorry, ist lang geworden. Ich wollte eigentlich damit nur sagen, dass Gleichberechtigung beiden Geschlechtern zusteht und manchmal mit zweierlei Mass gemessen wird.
Ich weiss ich weiss, es nützt nichts, sich über‘s Wetter aufzuregen (weil man nichts daran ändern kann) ABER: GOPFERDECKU de huere Mai regt mi uf 🤬🤬🤬!!! S‘pisst widr grad abe u eifach grau! Wirsch no depressiv!
Sovielis no im Chopf ha 600 bis 800 ml pro Tag. Mini Hebamme hät mir gseit Babys sötted öppe 1/6 vom Körpergwicht trinke aso plus/minus. Bi üs hets meistens gstumme.
Kommentare
781
84
536
0
153
Gah drum hüt ids Letzi a ds Metallica Konzärt🤘🏻Das würd mi de ... wes schiffet
84
78
906
781
Ha mi bis hüt mit 37 eigentli no „jung“ gfühlt... iz chumi mir stei-aut vor 😏
215
Hät öper interesse?
215
@schildchrötlimel: hani bisher au nöd kennt & wird erst 30i 🤪😂
184
@schildchrötlimel wer oder was isch Loredana?! ps: bin 29🙈
240
781
130
254
10 vor 10 en Bricht gseh.. ha au wie en Depp zu mim Ma gseit "Kännsch du die Lorena da?" Und er nur so "Schatz, d Loredana kennet halt äbe eifach die us de Rapp Szene. Derum känn ich sie und du ned" 😂🤣😂🤣🤣Jup, üse Musiggschmack isch ned de glich und nei, muesch di ned alt fühle ☺️
0
781
164
240
164
251
790
27
790
271
536
Ich habe den Spot gestern gesehen und er war schon nicht so toll. Aber sich darüber aufregen, lohnt sich nicht. Hier ist es ein Witz, aber wenn es umgekehrt dargestellt worden wäre, hätte es ein riesen Aufschrei gegeben. Manchmal habe ich das Gefühl Sexismus/Gleichberechtigung funktioniert nur in eine Richtung
184
184
215
496
Goht mer glich. Zom genau druscho hani dr ahschloss verpasst do müässti z vel nocheläse. Weiss nor das sie es ehepaar sell usgnoh ha. Aber anstatt das mer sie in knascht steckt gits 100 Brichte vonere ond täglich weder was neus. Abartig.
496
Nö no nie gseh spuele aber d Werbig au meischtens dore.
153
Stah halt ou uf handgmachti Musig.
Geil isch gsii, geschter am Metallica
790
Und de möchted sie gnau gliich „geehrt“ werde wie d mamis, miteme vatertag usw. Finde für das was mier mamis alles leistid isch de muettertag (mier fiired de ned wirklich) ja die chlinsti annerkenig😌 wenn d papis (sind ja ned alli eso wie mers grad ide medie list) diesbezüglich gliichberächtigung verlangid was selled denn d fraue säge...? Mier verdienid ide hütige ziit immer no einiges weniger als d manne, werdid i gwüsse brüef ja au benachteiliged usw. aber mier mached wege dem au ned oder nümm so es theater🤔 oder gsehni das falsch?
781
@Mary Lou oh geil 🤘🏻🤘🏻 das isch no Musig 🎼
153
U das bliibt si zimli sicher ou, i wirdä ou no mit Rollator rockä
536
64
Und Loredana wär?😅 hani au nid kennt und das bliebt so. Fremdschäm hoch 10 isch das.😂
254
164
790
536
Und deshalb finde ich, das auch bei Männern Gleichberechtigung stattfinden muss. Meinem Sohn hat mein Schwiegervater auch schon erzählt, er solle nicht flennen, schliesslich sei er ein Junge. Solche Sachen stecken tief in beiden Geschlechtern drin. Oder wusstet ihr, dass Frauen, kinderlos (sofern über 45) Witwenrente erhalten bis zum Lebensende (oder Wiederverheiratung), Männer aber nicht?
Sorry, ist lang geworden. Ich wollte eigentlich damit nur sagen, dass Gleichberechtigung beiden Geschlechtern zusteht und manchmal mit zweierlei Mass gemessen wird.
57
781
906
Infoo🤗🤗
0
790
0
193
4