SWISSMOM-PARTY 🤩

1568101195

Kommentare

• @ kläffchen mir hend en Glatz Ampelschirm vom Migros do it 👍
  • @sorriso 🙈so guet😂😂👍@Milchmädchen das isch dänn en zuefall, so witzig, mit 86 chani nöd diene, bin es älters exemplar 79🙈😂Und merci für d glückwunsch vo de andere😊
  • @Mila gestern lief die Nase (eigentlich dachte ich der rotz kommt aber nix) und die Augen tränten den ganzen Tag. Heute musste sie sich den ganzen Tag am Rücken kratzen und es gab einen leichten Ausschlag wie bei einer Sonnenallergie . Fenistil half
  • @corina
    Ä Rundä Geburi🎉Ha im Januar ou mi 4 Rund gfiiret...
  • I has auno gschafft🙈🙈🙈
  • @corina das blüht mir diese Jahr auch noch die 4🙈
  • @Glück ich ha scho mi lebe lang heuschnuppe... has luut mim
    Mami scho mit halbjöörig ka, dert het sies eifach noni so genau gwüsst.
    Und has au immerno, au jez in dr schwangerschaft😏
  • Hoi zäme bin au mal cho inegügsle. Heisse uf sm au karin1
  • @Tessi genau, hier sollte man private Nachrichten verschicken können.

Danke für eure Tipps mit den Sonnenschirmen. Meiner ist schon nach 3 Jahren hinüber.
  • Und wer het üch usem localapp vergrault 🤪
  • Wie cool ist das denn???? Die meisten kannten mich unter Fiosmama87. Lg Janine
  • @kismet schön bisch da, mit dim Humor 😂😃Ds local App brucht gar niemer zum eim vergraule, das chas ganz allei 🤷🏻‍♀️
  • Wie cooool, muss mich erstmal zurecht finden. Wie ändert man das Profilbild?
  • Immer wieder gern 🤪 ich finds au ganz schlimm. Vo a bis z. Es isch so viel verlore gange 😣Eis nähmt mi aber glich no wunder: isch d conny jetzt irgendwie en admin oder so? Will sie isch fliessig am posts vo andere lösche 🤷🏻‍♀️
  • Hallo ihr liebe... ha grad gwächslet da i leider chum no kommentär zu biträg kriege🤷🏼‍♀️

Bi ufer suechi nach Ss kleider fals öper öpis het😂gr xs/ s oder 36...
  • 👍🏼😂
    Ig gloube si isch nur „agsteut“ zum lösche vo illegale Verchoufs-posts - het si ämu irgendwenn mau gschribe.
  • @kismet nei sie isch nöd admin das het sie gester nomol klargstellt
  • @Ahoi: ich heti zügs. Chan mer hie fotis poste? Oder isch au illegal? 🙈

@Sunshinemom jaa genau vo mir het sie en verkaufspost glöscht zagg eifach so 😂 het mer grad de rescht geh und bi gange. Het sie ja demfall en mega super job
  • Bisch du d janine mit dem vegas dings? 😊
  • @kismet hettisch mer föteli?
  • Ja morn chanis der schicke. Bin scho im bett 🙈 wetsch mer dini email geh?
  • @kismet chasch suscht au Privat Nachrichte schicke 😃 (klappet super da i dem App 😅😅😅) unne bim Couvert
  • Vorallem chunnt mer ja gar nöd in marktplatz inne, wänns nöd fähig sind das z aktuallisiere, wieso muess mer dänn so rigeros duregriffe🤦‍♀️
  • @Tessi mega cool!! Danke
  • Hoii zämme ech be au bi swissmom gsi aber ned wörkli aktiv.
    Han jetzt mol en frog ah euch: mer isch höt gseid worde das mer so alti babys nöm duet im chenderwage aschnalle (min sohn isch 9 mönet alt) ond er isch sehr aktiv ond ech han mega angst das er wört usem wage gheie oni agorte. Hend er euchi chend i dem alter no agortet?
  • Hoii zämme ech be au bi swissmom gsi aber ned wörkli aktiv.
    Han jetzt mol en frog ah euch: mer isch höt gseid worde das mer so alti babys nöm duet im chenderwage aschnalle (min sohn isch 9 mönet alt) ond er isch sehr aktiv ond ech han mega angst das er wört usem wage gheie oni agorte. Hend er euchi chend i dem alter no agortet?
  • @Celine was ned agurte??? 😂 bin sohn isch 2 und ich gurt ihn no immer ah de würd mer sust grad usegumpe!😂 min chli isch guet 8 mt de gurt ich au ah. Würd mer nie in sinn cho ned z mache.
  • Hallo swissmoms 🌸Ich bin jetz au mal da am ineluege 👍😊
  • @Celine hä? Hani jetzt auno nie ghört.
    Üse (20Monet) wird im Kinderwage agschnallt, de gheit suscht use. Hend de Stokke Trailz. Im Buggy (Joje Mytrax) isch er nie agschnallt. Sit mir de kauft hend klappets ohni am beschte.
    Het aber nüt demit ztue das irgend öper mal irgendwas gseit het.
  • Leute es isch sooooo schön, dass alli wieder da sind. Es isch ei Freud 😃🥳🥳🥳
  • Hello, i luege ou mau ume ine😅ha grad chli e strängi arbeitswuche u da fägts auso sehr hie chli imedsläse und abdsschaute☺️@Celine auso miner si ouno lang nach 9 mte agurtet gsi🤷‍♀️ ischmer sicherer gsi...
  • 🥳🥳🥳🥳🥳
  • Mädels isch das normal dass ich all paar minute üebigswehe han? bin scho de ganz obed entspannt am ligge..🤔 und wie merk ich de unterschied zwüsched senkwehe und üebigswehe?
  • Mir isch ufgfalle das chum no kommentär im local stöh pro bitrag 1-3 max... usser bi posts wome app bemängelt🙈
  • @Fiosmama87 schön bisch jetzt au do😘
  • @Adriana i wellere SSW bisch denn? Also ich han de unterschied nöd gmerkt ehrlichgseit und han au so ab de 35SSW mega oft au regelmässigi Üebigswehe gha. Mini FA het det gseit segi normal aber bin denn au öfters mal go kontroliere will mer sich ja denn trotzdem sorge macht😅
  • Ich bin eigentlich hauptsächlich nur no uf Local wäg de Gruppene wo ich aktiv bin. Finds total schaad, bin jetzt doch über 3 Jahr däbi gsi bi swissmom und viel dankbar gsi bin für de ustusch. Het nöd dänkt, dass mär so öpis erfolgrichs i so churzer ziet chan kaputt machä, uuuuu schaad😔
  • @Ahoi isch ja au immer an afang ufegspickt wenn öpis kommentiert oder glese hesch😂
  • Wie gaht das scho wieder mitm profilbild ändere?
  • Muesch das via Hompepage mache, ned im App.
    Het glaub vore uf de Startsite obe es "Thema" wos dinn staht
  • Hallo liabi SM! Ich fahra jez au mol zweigleisig.🙈 ha zwor im local family nüm viel mitkriegt aber das app do hani au scho mol gha. Isch nu nia was gloffa bis jez.🤗
  • @Jessi ach so..jo bin ez ssw 34. wenn isches denn bi dir cho? jo das hani au scho ghört dass hüfiger werded..has ez nu grad so uffällig müesam gfunde..dankä
  • Ueh Freinacht 🙈 versuächä sit 2 stund erfolglos dä chli zum schlafä z bringä 🙊
    Jetz liggemer hald zämä ufem sofa. Bi allem andere schreiter wie am spiess und weckt s ganze huus 🙈 d nacht vorher hetter s ersch mal 12 stund am stuck gschlafä. Er spilt wohl zuckerbrot und peitsche mit mir 😂😂😂 nur s mami nöd mit zviel schlaf verwöhnä.
  • @Rovardotter bi mir isch die chliinscht au scho sit am 4i wach. Jetzt pfusst si wider drfür bi ich jetzt hellwach🙈
  • @kismet genau ich bins, halt mich aber zurück. Die was wollen haben meine nunmer 😜
  • @Fiosmama87 du bist auch schon wach?🙈😅
  • Ich bi au wach🤗 sitem 3😬🤰🏼
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum