@Admin ech chome weder nonstop emails öber, obwohl alli höggeli dosse send. Ond nor vo dere swissmom party soscht niemets. Chasch du das nomol rechtig istelle? Bitte?
Irgendwie tröstlich dases andere glich gaht 😅 vo dä umgebig ghörsch nur, also mini schlafend scho lang durä 🙈 mir hend jetz namal 2 stund ufem sofa gschlafä, bis jetz natürlich dä papi ufgstande isch. Dä chli muäsen ja denn begrüässä 😂 mit 16 begrüässen denn au, wenner usem usgang heichunt und is bett will 😁
Phu gester nid dr zue cho zum läse u hüt morge 😱 d kids hei bim grosi pfuset und mir hei usgang gha💃🏼 @Celine auso ig gurte mini chli immer ah😆 di isch so nes chlätteraffli u würd mir usem wage chlättere! Hani auso no nie ghört! Aune ä schöne tag!
Guete Morge mitenand☀️Ich han hüt min letschte Arbeitstag & gange mit gmischte gfühl is gschäft 🙈 irgendwie wötti dött nöd ufhöre wegem Team und uf die ander siete bini aber mega froh muessi denn nümme dött go schaffe 😂😅 Haach. Isches z‘schleimig wenn ich gipfeli bringe zum „Abschied“ ? 🙈
Will das nonie öppert gmacht hett bi üs wo gange isch 😅@Tessi ich bi 2.5j dötte gsi. Weder noch. Ich han de Job kündet wills nöd kompatibel isch mit dem vo mim Maa. & willi nochli mini Chind will gnüsse bevor ich im Januar 2020 d‘Matura nohole 😊
@rosa gesch eifach bi de Tastatur @ Zeiche ine ond de chömed onde scho d'Näme 😊 Ond de chasch en Name wähle. Wenn en Buechstabe ihgesch suechts Der d'Näme met dem Buechstabe. Weissch wini meine ☺️
@rosa gesch eifach bi de Tastatur @ Zeiche ine ond de chömed onde scho d'Näme 😊 Ond de chasch en Name wähle. Wenn en Buechstabe ihgesch suechts Der d'Näme met dem Buechstabe. Weissch wini meine ☺️
@lunapiena also ich würde schon Gipfeli mitbringen 😀 bei meinem letzten Arbeitstag habe ich Muffins, Gipfeli, etc. mitgebracht und mein Team noch zum Apero eingeladen. Trotzdem bin ich froh, nicht mehr dort zu arbeiten.
Guete morge mitenand ☀️ ich bi ersch gad ufgstande herrlich 🤗@lunapienawünsche dir en guete letschte arbetstag, ich finds ned schleimig.@Celine ich gurte min Sohn 1.5 jährig immer ah!
@Sunny bi eu wägs de Gruppene bliebe, nur leider hesch ja nimme gseh wer wen kommentiert het. So isch eu nix meh glufe. Hent sich jetzt eu mehreri ufglöst und sind uf Facebook oder so.@lunapiena schöne letschte Arbeitstag. Würd doch eu ebis mitnäh, hent sicher freud.
Guete Morge Fraue! ☀️☕️🍫🥐😉Cha leider s foti vom wäschekorb ned lade. Hätt welle froge wie das Phänomen heisst wenn mi ma d unterhose immer wenigi Millimeter näbezue tued platziere! 🙈😤Wer kennts?
Wönsche allsiits en guete tag!
Kommentare
84
12
56
84
@Manuela🌻;sehsch mol das isch scho luxus🙈😅
56
12
906
84
84