bei mir wars so. erste ET 27.08 dann FA Termin dann wars 23.08 und nach ETT wars 20.08
tja... wenn ich gefragt werde wann ist es soweit sage ich âmitte augustâ.âșïž
I bi eifach sehr mĂŒed und uhh schnĂ€u reizbar đ. SĂŒsch geits mer eigendlech sehr guet. Und gester wo i ufem buch bi glĂ€ge und mau chlei rue ha gha, ha i mis bebe ganz fest gspĂŒrt stĂŒpfe đđđ
I has mer eich vorgnoh bes ama chluss z warte aber jetzt beni eifach zu gwunderig well i mim bekanntes und familiekreis alli söged es wird en bueb und sie mich als buebemami gsĂ€ndâșïž
Hallo zĂ€mme.... bi au da. Ich ha dĂ€ et au am 1.8.! Mir gaht guĂ€t, ussert dass ich mit em rugge chli mĂŒĂ€h han đ«. Bi jetzt scho i dĂ€ 19wuche. Da hani bi mim sohn scho einiges gspĂŒrt. Jetzt aber nid wĂŒrkli.... aber ich hegi Ă€ vorwand plazenta, lieht warschindli a dĂ€m. Ich freu mi scho, wenn ichs den richtig gspĂŒre. Ah ja no Ă€ frag, da schriebt mer eifach en kommentar oder? Git nid gruppene, zum bitrĂ€te?
Hoi zĂ€me! Ich han dĂ€ et zwar am 7.9, bin aber mit Zwilling schwanger und die werded ziemlich sicher im August cho. Drum chumi au id august gruppe go ine gĂŒggsle đ
Gugus zĂ€mmĂ€, hend ihr en Mutterpass becho vo de FA?? Ich han scho ide 1 SS nĂŒt becho vo ihre....đ und ez bim 2te weis au nöd finds komisch.... wie isch bi ĂŒch?
de Muetterpass isch nur in dĂŒtschland normal oder obligatorisch. da i de schwiiz nöd. ich han i de 1.ss eine becho glaub um die 20ssw, weiss nĂŒm gnau wenn.
jetzt hani gar nonig dra denkt. mal luege obs wieder eine git oder nöd
Ech han bes etz e allne SS eine becho, aber nor will ech em Osland gse be... min FA seit au do e de CH eschs ned nötig, will wenn e Notfall esch bechont de Spitol dâInfos schnell wenn öpis esch... anders aber wenn me em Osland esch... denke i dere bechom ech de au wieder eine will mer em April no es Tschechei gönd
Ich ha sowohl i minere erschte ss wiĂ€ au jetzt eine becho. Immer bereits nach em erschte untersuĂ€ch und bi jedem untersuĂ€ch wird er wieder na gfĂŒhrt....
Uii das kenni escb ne mer zim glöck scho verbiđ mer gahts sowiit guet mis bĂŒchli fangt langsam a wachse so dasmers emu nömm chan sege es sigi numme fettđ am donnstig hani wedr en termin und darf abbytv gugge und freu mi riesigâșïž
Mir gahts au sehr guet. More bani wieder untersuech und bin gpsanne wies usgseht.
Ha öbe die chli es zieh im unterlieb aber sust mega guet. Mengisch hani sgfĂŒhl dasi gar ned schwanger binđ€Ł
Mer gohts au guet, osserd ned so geduldig đJo da met de empfindleche BW esch glaub normal... has i jedere SS gha, aber momentan esch för mech sâstille ned so toll wills recht weh macht đ
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
297
27
297
906
297
237
1
64
mol luege welles App be mer bliibt weiss es noned
5
1
297
1
1
1
27
tja... wenn ich gefragt werde wann ist es soweit sage ich âmitte augustâ.âșïž
1
215
1
297
215
215
1
64
215
1
0
64
0
297
0
1
0
237
Oh so lĂ€ssig đ„°
237
297
1
0
237
215
jetzt hani gar nonig dra denkt. mal luege obs wieder eine git oder nöd
64
3
0
906
1
297
1
0
Ha öbe die chli es zieh im unterlieb aber sust mega guet. Mengisch hani sgfĂŒhl dasi gar ned schwanger binđ€Ł
237
64