😍😍 August 2019 😍😍

124

Kommentare

• Danke das freut mich das es allne guet ghat. Mir sind jetzt ih dä 33ssw und langsam magi nümä. Mir dut alles weh und min Blutdruck isch mega höch 🙁. Ich bin froh wenn eusä chlie Maa den da isch. 😍♥️
  • By the way aso mir goz tiptop 😄✌🏼 32ssw wuuuupwuuup liiit wohl au am eigete Pool dihei und süsch kei beschwerde 👌🏻😊
  • Bawa schrieb: »
    Was und wo giz die schönste bequemste umstandsmode für de sommer? Am beste nöd online 🙈😂 ich ha so nüt schlaus wo au chli alltagstauglich isch....

Ich han am liebste chleider ah die drucket nienets😅 hasi im zalando aber bstellt😬 sind allerdings ned nur ss chleidli sondern au normali wod nacher auno chasch ahzieh..im h&m bini auno fündig worde die hend su herzigi summerchleidli
  • Hey was kaufet ihr für baby kleidli? Finds no schwierig wills evt ja no ganz warm chan sii au no im September? Ha bim 1 kind es Januar baby kah und ez weisi gar nod ob ich die Strampler etc nu bruche😅 oh je was hender so kauft?
  • Mer hend konplett durch ischt lang und kurzarm sod as mers au cha kombiniere☺️
  • Jaa finds au no schwer..ich aber ez nanig viel postet..wasi ha isch so langarm bodys, leggins mit passendem langarm shirt, so en churzarm body wo no so wie hösli drah het wo bis mitti oberschenkel chömed und es strickjäggli..muss ez malno d newborn chiste vo mim sohn ufehole und luege wasi dete no cha bruche bevori wiiteri sache poste..aber ich bi au eher uf de lange siite, churzi eifach es paar sache wod chasch kombiniere oder no öpis chasch drüber ahzieh🤷🏼‍♀️
  • Hallo wärdendi mamis. So hüt ume FA gha, und ig wirde kes August mami. Mues/darf no 20 täg düre haute, und den heissts kuschle u kenne lehre 😍😍. I wünsche euch aune aues aues gueti 😘😘
  • @Stöpseli so schön, denn bisch ja recht im Endspurt 😍😍 alles guati dier, a guati Geburt und a schöns Kennelerne 🥰
  • @Mamaherz ja i fröie mi mega. Merci fiu fiu mau 😍. Ou dir wünschi de aues guete mit dim schätzeli 😍😍🥰
  • @Stöpseli das glaub i dier, gäll langsam mag ma nüme warte 😅 mier müand üs no bis am 07.08 gedulde und denn hemmers au gschafft 🥰
  • Hoi zämme ☀️. Bi neu do... es isch mini ärscht Schwangerschaft u üses Schätzi söt so um dä 14.08. cho 😍. LG
  • Mamis wie ghatz eu so ? Das wird eusä Monat ♥️🥰🥳
  • Ich mag nömme warte😱😱😱😱😱
  • Ich au nöööd 😭😩 wenn isch bi dir dä ET?
  • Üse Livio Noah isch hüt Morge i 4h ufd Wäut cho 🥰
  • Oh so schön wünsch eu eh wunderschöni Kennelernzyt ♥️🥰
  • @Zehra ha mi nei mösse amelde irgenfwie 😳🤷‍♀️ min et esch 20.8 und dine?
  • @feeb wunderschöni kennelernziit
  • @igeli ja da hesch recht git kei anderi Wahl 😂 ich han am 21.8 luuustig mal luege wer zerst isch 🤪😘
  • @Zehra hehe jaa aber vo mer us chan sie cho all 15 min ufs klo total becki weh emmer wefr herte buch extren kiofweh totmüed ubd wasser i de bei😱 i möge nömme
  • @igeli ach mir gahtz genau glich imfall! Vorgester Nacht hani mich übergeh und schütelfrost gha han echt denkt gaht bald los aber nünt gzieh mini Bei Platzed und min Buch bisst ganz fescht also het echt au nünt degege wenn er sich uf dä weg macht 🥰
  • @Zehra duet gad guet das z lüse das der au si gaht ovwohls natürli ned schön usch sorry😳😳 jap sie dörfed choo🥰
  • ET erst endi Monät 😓😂
  • Alles no ruhig bi eu ? ♥️
  • @Zehra leider jaa🙈 ha zwar emmer wieder ubderliebsschmerze und teilwis schnerzhafter als bisher aber na nüt welt bewegends🤷‍♀️ aber es schneit emmer em augustlis umenand und i chas chum me erwarte😱😱 be dir?
  • @igeli genau glich han mega schmerzä! Ihm ruggä wo bis id oberschenkel zieht 😩 und so oft kanni am abig nöd schlafä vor schmerzä 😟😏 uh schlimm han scho paar mal denkt jetzt ghatz los aber nünt gzieh ih letzter zyt isch mer au immer so schlecht. Was au ganz schlimm isch mini lune isch total im Keller wird irgendwie scho langsam hessig was echt nümä ahgnehm isch mag nünt verträge es nervt mich alles 🤯😭 uh schlimm hoff ghat jetzt den verbie mag nümä warte.
  • @Zehra genau soo gahts mer au aber sowas von🤣 z nacht muesi all stund ufs wc und de duets nacher im bett no meh weh aber alli hilfsmitteli nützed nüt sie wet eifach nanig cho🙈 ha ke nerve meh und alö nerved mit de frag ev sie scho cho esch odr eb ich scho im spital ven🤦‍♀️🙈🙈 schluss jetzt alles huete zuerede nützt nix🙈🙈
  • @igelihahah eus gahtz ja echt glich eh nei. Genau so isch es gasch ufs Wc isch es nancher no schlimmer als voher im Bett wenn ali schlafed hani so ruckäschmerze und denk immer jetzt gahtz los. Irgendwenn schlafi halb sitzend ih und verwach ali Stund will mini blase scho so schmerzt dasi nümä liegä kann. 😩
  • @Zehra du sprichsch mir wörkli us de seel krass😱🙈
  • @igeli ja das isch lustig aber mir hend ja au fast dä glich ET. 😘🥰
  • Ich find am Tag ständig de druck uf blase als ob mer chöndi 1 L go brünzle...und den nur paar Tröpfe chömet 🙄😩🤣
    Mini Nerve sind au sehr strapaziert und den no eh 2.5J wo weg jedem Sch**** es riese theater macht, plötzlich nüm i sim Bett wet schlofe (toll sehr viel platz dem im bett) 😬🙄😊😂
    Eh ha ET am 27.8 🤭
  • @Bawa das kenni met em klo problem🙈
  • Wie goz eu????
  • Ich mag nümä warte 😩 wie ghatz eu so?
  • Mag au nöm warte....und trotzdem so Riese Respekt wiider wiis wird.... wets eifach dure ha.... et in 7 tagen.....
  • Ich han no 2 Täg bis zum ET und bi eus dut sich würklich nöd viel 😩
  • No nie senkwehe oder so kah? Ich han letzt nacht eh chline vorgschmack kah.... es paar stärcheri „regelschmerze“
  • Wo bliebet den da babys? 😉😅👀👀
  • Yuhui 21.8 so lang uf dä Tag gwartet aber mis Baby möcht eifach nöd cho 🥴 wie gsehts bi eu us
  • Plötzlich gaht denn ziit glich mega schnell verbii gäll..ich ha no zwei wuche☺️
  • ET am 27.8 .. chan mich chum meh bewege jede schritt isch müehsam und mer mag eifach nöme.... und den hani no eh 2.5j dihei 😩🙈
  • @Bawa oo ich fühle mit dir han am 6.9. und finds au mega ahsträngend..han na en 1.5j dihei wo mi uf trab haltet und de hushalt wird au ned eifacher🙈 gester het mer de buch rächt wehta ev sänkwehe🤔 bi ufemel nur no im schnägetempo unterwegs 😂
  • Glii hemers gschafft💪🏼🎉
  • Jaa Mangoo.... es isch mega mega streng, so ihgschränkt zii, und öpis tue mumer ja glich.... ha au immer wieder schmerze... und durchfall 🤷🏻‍♀️😑
  • Soo au mer wette üs einisch melde. Am 25.8 esch am 10.55 eusi klini soraya mir 4966g und 46cm uf d wält cho.. nachere happige geburt mit notkaiserschnitt gahts eus jedoch mega guet und mir dörfed morn bereits hei🥰🥰🥰
  • 🎉🎉jö ganz herzlichi gratulation💜 erholet oi guet und und viel vergnüege bim kännelerne und schmüsele🌸😍
  • Dankee☺️❤️
  • Gratuliere Igeli 🥰
  • Somit köri nüm zu de Augustliis :-) warten immer no 😫
  • Jap ich au☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum