Hoi Zemme han mich au mal no wellä meldä mir hends gschafft eusä Sohn isch am 28.8.2019 mit 3590 gr am 20:14 uf d Welt cho. Mir sind überglücklich und gnüssed jedi Sekundä 😍♥️. Wünsch allne Mamis wo no wartet viel Geduld und kraft kann nur sege lohnt sich 😍♥️🥰
Hoi zäme schööö ha jetzt erst entdeckt august 2019 babys. Min sohn isch am 1. August 2019 am 20.26 mit 53cm und 4100g uf dwelt cho. Und wie gsehts bi eu so us?hender eu guet iglebt mit baby? Wie sind eui baby so? Bin erste mol mami und freu mi über ustusch mit august mamis
Be mir ebefalls s erste und mini muus esch am 25 uf d wält cho.. sie machts super strahlet de ganz tag und esch es richtigs afönger baby.. d nächt chömmer schlafe🙈 mir sond richtig stolz☺️☺️
Hoi Nicky
Schön hesch eus gfundä ♥️. Bi mir isch es au s erstä und nach schwirigem Start hends au mir langsam im Griff. Eusä Eymen isch uh lieb schlsft ih dä Nacht bis zu 6 Stund am Stuck und brülled sehr seltä nur wenn er die fiesä Buchkrämpfli bekunnt. Aber schuscht uh liebs Baby. 😳
Hallo zäme!:-)
Bin am 26.August zum erstä Mal Mami vomene Büebli worde.
Au er machts super und schlaft bereits dure😊 Zur Ziit strahlt er um d Wett und göiferet was das Zeug hält:-)
D Buchkrämpfli sind zum Glück verbii..:-/
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
38
1
237
337
1
337
0
2
1
Schön hesch eus gfundä ♥️. Bi mir isch es au s erstä und nach schwirigem Start hends au mir langsam im Griff. Eusä Eymen isch uh lieb schlsft ih dä Nacht bis zu 6 Stund am Stuck und brülled sehr seltä nur wenn er die fiesä Buchkrämpfli bekunnt. Aber schuscht uh liebs Baby. 😳
0
Bin am 26.August zum erstä Mal Mami vomene Büebli worde.
Au er machts super und schlaft bereits dure😊 Zur Ziit strahlt er um d Wett und göiferet was das Zeug hält:-)
D Buchkrämpfli sind zum Glück verbii..:-/
2
0
2
0
1