Einzelkind und das gewollt - Wer noch?

2

Kommentare

• 29.10.18🤗
  • Wie geil 😅
  • 😁 so guet!
  • 13.12.18 🙈
  • @Nessa 😍 euise 13.12.16
  • Am glichlige tag,so guet.☺️
  • Mer müend eus echt fast mal treffe 😂😂
  • Üssi Muus isch am 22.01.17 uf Wält cho
  • so luschtig🤭 sind echt all mega nöch.. wie jung sind ihr mamis weni das derf frege?? ich bi 25zgi
  • Ig wirde das jahr 33...🙊☺️
  • het mer sich selber chöne usmale dank em 86 gell🤪
  • Eigendlich scho ja.😂
  • @Mamsi echt soo cool🙈🙈 eusi schütze😍
  • 40 gi👵🏻
  • @Nessa ha grad freud gha woni sDatum gseh han😂😍
  • @Mamsi wo isch er ufd welt cho? euse zollikerberg
  • @Nessa im Spital Uster
  • Am 29.3 beni 28
  • 30.11.17 isch üsi muus uf d‘welt cho. i bi jetzt 40i
  • Ich bi im Feb 24 worde🙈
  • min chliinä isch am 10.8.17 uf d‘welt cho und ich bin 37
  • Wir sind ja ä richtig bunti Truppe, vo wo sind den alli? Wohne im Kt. Luzern
  • Baselland aber ändi jahr gömer zeug uf dütschland (min ma esch dütsche)
  • bearbeitet 8. 03. 2019, 07:03
    Au vo Züri und mini Tochter isch 2.5 Jahr alt
  • 🙋🏻‍♀️ vom kanton friburg.
  • Kanton lu😊😊
  • vom konton SG
  • Mir hend sehr en schwierige Start gah. Vom Routineuntersuech bim Frauearzt direkt id Notufnahm vom Spital. Lungeriefi und de hends de Chli müese hole. 7 Wuche z früeh - völlig überraschend! Ich bi denn na paar Nächt ufde Intensivstationen gläge - s Baby hets glückerwies besser verchrafet als ich... d Neozit isch au e Herusforderig gsi - Gott sei Dank isch alles so guet usecho 🙏... Mir setzed drum (au uf s Rate vode Ärzt) euises Glück nöd ufd Spiel. Zudem simer total Happy mit eim Chind. Sie isch sonen Wirbelwind - ha mengisch s Gfühl ich hetti zwei Chind 😂. Bi also vo dem her au gnueg gfordert 😜....
  • Schön geits öich nach somene start eso guet und das isch ou z einzige wo zeut.🥰👍
  • ich han sehr ä schwierigi ss gha. ärzt händ oft gseit sie wüssäd nid wiä‘s usächunt. dänn au no bluätigä und vill z‘früäh wehe. bin dänn 1 monät im spital am wehehämmer ghangäd und schluss am end händ sich d‘wehe nümä ufhaltä lah. mer hät ihn dänn bi 36+2 plötzlich holä müässä und mir händ alläs guät überstandä. au mir isch vorere erneute ss abgrate wordä.
  • Ich bin erst ganz am afang vo de ss. Min maa und i hend scho paarmol gseit mir wend nur 1, es passt guet zu üs, isch unkompliziert und defür hemer no en hund. Wird aber sicher no oft dfrog cho wens es zweits git. Ich hoffe mitem chline wurm chunt alles guet und den sind mir glücklich.
  • Manaya mer hend ebe au na en hund und i han mi so gfreut wenigstens na 2-4 jahr mis kind mit hund ufwachse dagseh. Gester esch be mim schnüggu chronischi Niereninsuffizienz diagnostiziert worde.... mer wüsse ned wie lang mer na hend, da er gar nix meh frisst 😭😭😭 aber susch zfriede, aber well ne ja ned jömmerlich verhungere la 😭😭

Sry het gad usemüesse
  • @fuchs ohjee da tuetmer leid. Do chamer nüt mache? Chamer ihn flüssig füettere? Wünsche eu alles gueti. Üsi isch erst 1 und hoffentli no lang gsund..
  • Ich han afuettee au scho püriert... er nimmts nid
  • Er esch ja au scho 12
  • :D mine het eigentli nur 1 Kind wele...und mir isches enard glich gsi..mindestens 1 aber ned meh wie 3....und jahh denn hemmer im 5. Monet erfahre dases zwilling sind :/...:) aber mer hend üs trotzdem gfreut und denn hemer üs vorbereitet dases 2 git...und churz druf abe hets gheisse mer söllet mit max. 1 rechne (aber au nur wenn mer glück hend)...am beste rechnet mer mit gar keinem, da d sterberate 90% gsi isch...

Etz hemmer beidi und s het kehrt...ich seg 2 sind meh wie gnueg und min maa wet am liebste gad nomol zwilling oder wenigstens no 1^^
  • Pinny schrieb: »
    am beste rechnet mer mit gar keinem, da d sterberate 90% gsi isch...

wuaaaa das chammer sich gar ned vorstelle😣😟😟 wieso @Pinny wen ich derf frege?
  • Nessa schrieb: »
    Pinny schrieb: »
    am beste rechnet mer mit gar keinem, da d sterberate 90% gsi isch...

wuaaaa das chammer sich gar ned vorstelle😣😟😟 wieso @Pinny wen ich derf frege?

jah...kurz gfasst: Alli Zwilling (egal ob eineiig oder zweiig..)bildet spötistens ide 13.ssw e trennwand (dh. sie hend alli ihres kämmerli und d plazenta isch geteilt)...aber mini hend das nöd gha (dh. sie hettet zu jedereziit chönne siamesischi werde) und hend sich d nabelschnur gegesiitig 4 mal um de hals gwicklet...und zudem het die einti denn erst amel nahrig, bluet etc. becho, wenn die ander scho fertig gesse het...denn het mer mir gseit das sie nüüt mache chönd...das seg so selte...dases in züri nume 1 spezialist git wo das schomol erlebt hegi...und selbst de het gseit...das er das i sinre 40 jährige karriere als Arzt genau 2 mal passiert isch....1 devo het beidi tot gebore...und die ander heg nur 1 becho...s einzig was mer bi mir het chönne mache isch jederziit parat sii für de notkaiserschnitt...und hoffe das sie friedlich nebet enand lebet (teils hends halt au angst gha das wenn sie sich schlönd...das d nabelschnur sich enger ziit und sie sich demit erhänget oder d nahrigsketti abklemmet und somit verhungeret) bis über die 20.ssw...

somit hani jede 3. Tag möse in Spital go en Ultraschall mache...und tatsächlich im 6. Monat hends gmerkt das die eini am sterbe gsi isch....denn hends innert kürzester ziit de kaiserschnitt gmacht...und beidi chönne rette...

o.O ich bi total gschockt gsi...es het brutal usgseh (chliii graues ding (500g) mit ganz viel blaue flecke vo de gegesiitige tritt, würgemal und halt vode OP bim useneh hendses möse userisse)
  • :( darum hani chli angst zum nomol schwanger werde...:/ ich han irgendwie nöd so e tolli schwangerschaft gha....vorallem bini bi 4 verschiedene ärzt gsi...bisi mal bim spezialist glandet bi...und alli hend mer nur gseit...ich söll devo usgoh das beidi sterbet...ok ich verstoh das mer als arzt am patient kei falschi hoffnige sött mache...aber mer hets mer eifach an kopf knallt und denn mir uf d schultere klopft und gmeint...sie sind ja no jung,bin negst mal klappts sicher^^....und weg isch de arzt/ärztin gsi...
  • @Pinny das tued mer soo Leid was du hesch müesse erläbe😢 wenni so sache ghöre chönnti grad hüülä😢😢Und die Ärzt sorry, eifach zum chlöpfä👊🏻👊🏻

Hoffe euchne mädels gahds guet und ihr chönd sie so richtig gniesse😍🥰
  • @Tanja87 jahhh danke :) mir sind mega froh - aber ich merke halt dasi (wahrschindli wel mer mir ebe gseit het dasi beidi tot gebäre wird) extrem ahhänglich bi...ich schaffs fast nöd zum ohni sie sii...ned mal wenn de Maa mit ihne isch :/....

also vo ärzt halti allgemein nüm soviel---> etz hani ha amel die blöde spezial untersuechige für frühgeburte^^....und det segets mer ständig das ich demit rechne söll das sie "behindert" sind...wels ebe viel z früeh uf d welt cho sind...hend ja ned mal e lungeriifi gha...blabla -.- aber am schluss ischs immer so das d ärzt ganz erstuunt zu mir seget "ohh, sie hettet gar nöd möse cho...ihri babies sind normal wie alli Termingerechte babies...eini isch teilwiis scho über ihrem alter (vom fortschritt her)"--->das ärgeret mich denn amel...vorallem wels halt nur scho en stress isch mit 2 Kind ins öv z sitze
  • Ja das glaub ich dier😓 wie alt sind denn dini zwei müüs🥰?
  • Sind etz 16mönet alt 😍aber no so chlii wie es 8-9 monatiges - sind etz knapp 9kg je
  • @ Pinny, jesses mis mitgfühl für all das was du erlebt häsch. das mit äm „an chopf knallä vo dä ärzt“ hani au erläbt. bi mir hät‘s au oft gheisse, viellicht stirbt min chliinä oder ich oder au mir beidi zämä. tja, das isch halt so... und weg isch dä arzt gsi ☹️
  • @Cazzley Danke eu :) chammer nüüt mache ;) mir sind etz beidi mega froh das sie da sind xD min Partner wet etz wege ihne sogar no en Sohn und das obwohl er immer gseit het "entweder nur 1 Kind oder gar keis"
  • @Pinny wuaa das gfrührt mi am ganze körper. du muesch e unglaubisch starki frau sie💪🏼💪🏼 freut mich unglaublich das ihr das all so guet gmeischteret hend💗 und möchschtisch du au nomal eis?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum