Oktober/November 2019 Babys

2456789

Kommentare

• @SarahGiulia: Ech han bes jetzt ou no kei Blähbuch hoffe dassi ou nie eine bechome 😓 Aber stell mer das echt Müesam vor, hoffe gos glie verbie...

@Manaya: Mer send demfall glichwit 😉 Mis App hed ou 8ti Woche agäh, aso 7+1 aber weiss ned öbs stemmt... Ech chan leuder erscht am Mäntig go... Be so gspannt ond hoffe das alles guet esch... 🙂Aber das esch schön z ghöre esch be der alles guet ☺️
  • o man gahts öperem vo eu au so "schlecht"? mier isch vom morge bis am abig zum chotze und mini nerve liged blank das isch sooo streng....😭 cha mi hoffe soo s isch bald verbii.....
  • Übelkeit hani zum glück nonid! Aber mega stimmigsschwankige sit neustem. Bi die ganz zyt wege irgendwas am gränne 😑 hani nie ka vorher. Und mi arm maa chunt alles ab. Ha nie denkt das ä schwangerschaft so „asträngend“ cha sii 😧 und mir si erst am afang... 🤞🏼🍀
  • jepp do, ei wuche ganz schlimm gsi. ha nid mol chönne go schaffe, so schlächt isch mrs 24 std am dag gsi mit erbräche...bi ind akupunktur, sit denn isches sehr viel besser worde. jetzt isches mr eif. nur no am obe/znacht schlächt. vrstand di guet, es zerrt sehr an de eigene kräft.
  • Ich bin bis jetzt au verschont bliebe mit übelkeit. Ha vilich chli stimmigsschwankige 😇 mol hunger und mol kei appetit.. sus merki nöd viel. Ah jo bim stegelaufe schnufi chli meh hani s gfühl und biz meh durst als vorher.
  • Ech han zom Glöck ou kei Übelkeit ond han ou nüd degege wenns so blibt... Stimmigsschwankige hani ou chli, letscht mol hätti eifach usem nüd use chönne a vo brüele 😉 Ond merke ou dassi schneller erschöpft ben weder schöscht... Devör hani jetzt scho emmer weder Ruggeweh, vorallem em Chrüz... Striche jetzt fliessig Traumalix i ond wenn das nüd nützt, chani de zum Chiropraktiker aber jetzt mol o luege ☺️
  • Hät öper lust ä whatsapp gruppe zgründe? de chöntme üs regumässiger unterhalte :smiley:
  • I bi zurzyt krank gschriebe willi grippe ha und weni nid krank bi bini am erbräche... Vorteil vor grippe ha kei gschmacksinn meh und darum muessi momentan nid erbräche... kenni vor 1. ss uberhoupt nid🙈hoffe es pendlet sich mal i🤪
  • @SarahGiulia wenn ihröper usem Tg wenn debii ha, chönder mi scho dezue tue :).
    Machet ihr sport? Mir hend en hund womer viel gönd go laufe und 1-2x im monet go schwimme, vilich sötti no sus so üebige mache..
  • @SarahGiulia; Ech fende das en super Idee... Wär aso ou debie 😄Ech gone je noch dem wini mage 1-2/ Woche is Fitness 😊
  • händ ihr au immer mol widr dehnigsschmärze?
  • Cool auso würd schüsch de eini gründe 😁😍 wenn dir au lust heit....

@sarah84 die hani mega stark ka, nimme jez magnesium und es geit scho viel besser...

@Manaya sport machi leider gar nix 🙈 scho vorher nid würklech und jez erst rächt nid 😴😴 chönt eh nur schlafe im moment...
  • So, jez het mi die doofi übelkeit au ighout.... :(
  • Halli Hallo
    Ech kenne ab höt ou ändlich offiziell de Termin, 24.10.19 😍 S Härzli schlod ond bis jetzt gsed zom Glöck alles guet us 😍
  • @sarah84: Ech han am Afang öbe die gha aber jetzt nömme... Han meh Problem met Rückeschmerze vorallem i de Steissbeigägend... Chan denne chum loufe ond wenni absitze gods de wedet besser... Weiss ned öb das ou so chli Dehnigsschmerze send halt eifach i Rücke usstrahlend... Kei Ahnig 🤷🏻‍♀️Aber Magnesium hilft scho guet degege ☺️
  • @MiPa wie wer de dr Temin lut dim App oder berechnig gsi? :) Freut mi sehr, das alles super isch.. o:)
  • Bim einte esches de 25.10 gse, aber be desem heds gstomme... Aso ned soo vell denäbe 😉
  • @MiPa yeeh super da freut mi! Simer fast glich wiit 😁
  • @SarahGiulia isch dir denn hüt de ganz tag übel? Ich bin hüt sooo müed, chönt de ganz ziit schlofe, mol luege ob da so bliibt..
  • @Manaya nei ha leider 2 mau müesse erbreche am morge früeh und nomau chlei später (leider im büro).... denn isch dr ganz tag wieder nüt gsi zum glück..
  • Heit ihr eue Arbeitgäber scho mitteilt? Säges em donnsti und ha grad mega bammel🙈
  • Nei ha no nüt gseit. Han vor no en monet zwarte.. momentan sind eh alli gstresst, denn is glaub nöd so passend..
  • I muesses äbe säge us brüefliche gründ😕würd o gern warte bisi z ultraschall düre ha
  • I has letzt wuche ir wuche 6 müesse sege wöui am donnstig mittag id spital ha müesse wege schmierbluetige 😖 ha au wöue warte bis ende märz!!
  • @SarahGiulia isches denn jetzt wieder guet mit de bluetige?
  • @Manaya es geit. Hüt isch dr erst tag woni bis jez nüt ha ka! Hoffe es blibt grad eso.... 🍀🍀
  • I ha zherzli gseh und khört 😍😍 unglaublich.... das wunderschöne gfüehl 🍀🧡
  • @SarahGiulia yeeh hesch au en untersuech gha? Isch demfall alles io? Wenn isch din ET? Freu mi für dich 👍
  • Hallo zämä, bi ganz neu do und ganz frisch schwanger!😊 ich chan am mäntig in erste undersuech bin ide 7.wuchä.
    Mir hend jetzt fasch 5 johr brucht bis klappet het.. wünsch eu en schönä tag☀️
  • @Stephanie1987 hoi 👋 cool gratuliere eu! Das isch sicher happig gsi, wohrschinli au für bezihig? Bi üs hets eigetli gad klappet womer für üs denkt hend dases wür passe. Wünsche viel freud 🤗👍
  • Jo mir hend scho lang es ufe und abä gha! Au t OP hani gmacht! Im herbst 2017 hets denn mol klappet für 5-6 wuchä.. sit denn hemmer gfunde es chan funktioniere aber het nid welle sii. Und jetzt, bini im erste moment also scho zimmli verschrockä wo de test positiv gsi isch😱Ich han würkli nüm dra glaubt und ferieplän im chopf gha😊aber die verschiebed mir jetzt sehr gern😉
  • @Ahoi: Ech han ou no nüd gseid, wett ou no warte bes de 3 Monet döre esch...
    @SarahGiulia: Ou nei das tönt ned guet, hoffe esch trotzdem alles guet?
    @Stephanie1987: Willkomme ond Gratulation 🙃Be üs heds eigentli ou bim erschte Alouf klappet...Freu di jetzt eifach druf ond gniesses
  • norinori

13

bearbeitet 15. 03. 2019, 17:18
    ups falschi gruuppe 🤦🏼‍♀️
  • Hallo Zeme 😊 han grad neu das App abeglade und freu mi dezue zghöre, bin i de Wuche 10+0 und de Geburtstermin isch 11.10. hets öpert vom Thurgau oder Winterthur nöchi ume?
  • @SarahAnna hoi und willkomme ;) gohts guet? Mir sind vom Tg und oft in Winti. Vo wo bisch du?
  • Ah cool, i bin vo Frauefeld, du? 😊
  • Münchwile 😁
  • Ah ned wiet, Han glese vo dir dasd au en Hund hesch? So cool 😄
  • Jo mir hend e podenca andaluz und du/ihr?
  • Ah han die Rasse schnell möse norgoogle, no nie ghört gha vorher. Mir hend en cockerspaniel/pudelmischling 😊 1,5 Jöhrig mega verspielt 😅 oii au?
  • Sie isch au erst 1 jöhrig. Dihei cha sie ganz ruhig sii, aber dusse bim spaziere laufts nonig ganz ruhig. Spiele tuet sie au gern. Isch sozsege üses erste kind ;)
  • bearbeitet 15. 03. 2019, 22:04
    Ah jöö mönd mol zeme go laufe ☺️ ja das isch bi ois au so, jetzt gits den es gschwüsterti 😊 Wie alt bisch?
  • @SarahAnna ich bin 29i und du? Cha gad sit 2h nüm schlofe :(. Bisch du ghürote? Jo chömer gern mol mache.
  • Sodeli has iz ufer Arbeit gseiht und bi mega erliechtret wills super klappet het. Besser als erwartet...
    Und iz bini mega gspannt ufe US nöchst wuche und ha grad echli bammel ob alles guet isch... isch so dumm wemes de arbeitskollege früecher muess säge als der family🙈
  • Oje i kenn das guet, am Tag dur müed und i de Nacht ned schlofe chöne 🙈 i wird i drü Mönet 29zgi, nei mir hend im Herbst welle Standesamtlich Hürote jetzt hemmers uf de Juni möse schiebe 😅 die grossi Hochziet imene Johr zwei den 😊
  • @Ahoi: Das ghört mer doch gern, dass alles super klappet hed... ☺️ Ech han scho ou chli bammel devo das denne de Vorgsetzte mösse z säge ond wie sie reagiered... Das metem Bammel esch gloub ganz Normal, ech mache mer ou emmer weder Sorge ob alles guet esch... Ond ech muess no warte bes Mitti April, han s Gfühl god no en Ewigkeit... 😌Das esch eso, ech hoffe ou dassis nochli chan gheimhalte be de Arbet well mer wettets de Family a de Oschtere säge...
  • Mir hens de nöchste i de familie gseit, aber mit de verwandte und bim schaffe wemer au no warte. Goht bi üs aber au no en monet bis mir de nögst untersuech hen.. immer da warte 🙄 am schluss isch wohrschinli glich mega schnell oktober!
  • @SarahAnna isch euche hund en cockapoo?😍 falls ja, vo wo hend ihr ihn? Und hesch es föteli?😁
  • Ja genau en Cockapoo ☺️ mir hend sie vo Pole, da ich vo det bin, vonere Guete Züchterin, nünt mit überzüchtige oder so, dKollegin het letsch Johr au vo ihre eine gholt 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum