Oktober/November 2019 Babys

12345679»

Kommentare

• Hallo zeme. Üs gohts super. Sie het d impfig scho übercho, en recht lange schrei het sie use loh, den hemer sie beruhigt und gstillt, denn isch sie praktisch igschlofe, hets aber no öpe 6h lang gmerkt und bi jedem strample nomel kurz brüelet. Nei, sie trinkt 2-3 x no i de nacht :)
  • Hallo Zäme
    Ech melde mech ou mol weder einisch, hans ergendwie voll verpasst 🙈Danke üs gods sowiet guet chan mech ned beklage ☺️ Die erschte Impfige hed sie scho hender sech ond die 2 chömed ou scho 🙈 Aber sie heds guet gmacht, brüelet ond denne igschlofe nochher aber nochwirkige hed ie zom Glöck keini gha...
    Jetzt hed sie s dräihe of de Buch entdeckt ond denne werd sie hässig well sie sech nömme chan zrugg dräihe ☺️Ond schöscht esch sie en Goldschatz 😍 Ide Nacht chond sie ou emmer no so 2-3 Mol ☺️Hend ehr nochli Urlaub oder gönd ehr scho glie weder go schaffe?
  • Hallo @MiPa ich ha no kein job und au no nüt planet, werde no e wili dihei bliebe. Und du?
  • @ManayaEch han letscht Woche (leider) scho weser agfange schaffe... Esch mer rächt schwär gfalle die chli Abzgäh aber han gse dassi on guete Händ esch :) Ond so gods doch bitzli eifacher aber esch jedes mol met chli Trändli verbunde wenne sie muess zrogg loh...
  • Hallo Zäme
    Wie gods üch afig eso?
    Hender en schöne 1. Geburtstag gfiiret met üchne chline? 😍
  • nei aber mini chli werd morn inere woche 1 jahr alt 😍😠
  • sorry szweute smily esch es versehe gsie
  • Bi eus alles Tip Top. Erste Geburi hemer am 7.10 kah und i chlinem chreis gfiered.
  • Hoi zeme. Mir hen s Geburifestli uf 2 wuchenend ufteilt gha. Au wemer nöd viel lüt gsi sind, für die chli is glich viel gsi. Sie het u freud gha. Da johr isch mega schnell ume und sie het so fortschritt gmacht. Ich und min maa hen au zeme at geburt zrugdenkt, das isch scho speziell. Ich bin immerno dihei und dörf sie no gnüsse 🥰
  • Das esch doch schön z ghöre dasses euch sowiet guet god 😊Mer hend ou em chline Chreis gfiiret aber weiss ned wie vell die chli metbecho hed devo...

Jo segs ned 🙈 Han s Gfühl sie esch doch erscht of d Wält cho ond jetzt louft sie scho ond zeigt wennere was ned passt 😂Ech denke vell ad Geburt zrogg esch so en schöne/unvergessliche Moment gse woni sie s erscht mol han dörfe ofem Arm ha 😍 Onbeschriiblich ❤️

Hend Sorg zo üch, blibed Gsond 🥰
  • Hallo ihr alli
    Wie gahts eune kids so?
    Hender ide zwüscheziit nomeh nachwuchs becho?
  • Hallo ihr alli
    Wie gahts eune kids so?
    Hender ide zwüscheziit nomeh nachwuchs becho?
  • Hallo @ally ich han e oktober 19 kind und bi jetz wieder schwanger. Wenn alles guet chunt, den wird da üses zweite 😊. Wie gohts dir?
  • Hallo @ally ich han e oktober 19 kind und bi jetz wieder schwanger. Wenn alles guet chunt, den wird da üses zweite 😊. Wie gohts dir?
  • Mir gahts guet. Mir sind am plane sit januar für s 2 aber es will nöd klappe🙂
  • Oh den wünsche ich eu viel erfolg 👍. Hend ihr eu bewusst au ziit loh dezwüsche?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum