Wer isch au na am bibbere und warte? Ha denkt mach das Thema uuf, denn chönnd die Hochschwangere bitz vo ihrne Symptom brichte und ob d Wehe gad iisetzed. Sozsäge en Live-Ticker 🙈💪🏻
I han am müntig en ks, hoffe aber eigentlich das es vorher los gaht und s chline doch no natürlich uf d welt chunnt. Vom spital us lönds mi leider nöd spontan gebäre will i vorher scho 2 ks gha han
Denn hend ihr zweis ja doch bald gschafft! Ich han igendwie so keis Endi in Sicht und es chunnt mir alles so surreal vor. Chan mir gar nani vorstelle, wies wird sii, wenn de Chlii denn da isch.
Oh nei sorry @IroL, das isch nöd mini Absicht gsi! 🙈sorry, mega unsensibel. Ich han halt au en sehr fordernde erschte Sohn, das het alles bitz verkompliziert, will er soooo fescht iiversüchtig gsi isch. Kenne aber ganz vill, won das nöd so intensiv erlebt hend.
@MamaBird muasch di doch nit entschuldiga weiss doch dases nit bös gmeint hesch 🤗 han nur grad so lacha müassa! 😆 i kann nur hoffa dases voooolllll easy wird 🤨😂🤨😂🤨
Also bi mir isch es e mega umstellig gsi vom erste den ufs 2te wills en sehr grosse alters underschied hend, han uf blöd dütsch nomol müesse vo vorne afange. Wird jetzt aber sicher vom 2te zum 3te andersch si
@MamaBird han am 13:00 müesse afange mit ileite... plazenta isch fest verkalcht und han nur na wenig fruchtwasser 😔. hoffe jetzt mal das sich gli öpis duet 💪. am babyboy gahts aber bestens 😊
Oh @Manuela🌻! Zum Glück hettmer das entdeckt!
Denn hoff ich fescht, dass d Wehe bald iisetzed und du glii döfsch kuschele!
Halt eus ufem Laufende! 💪🏻🙏🏻✊🏻🍀🍄
@MamaBird evtl Symphyselockerig?
Ich fühl mich hüt erstunlich guet aber mini Hündin duet komisch, weiss nid ob sie öpis spürt 🙈 ich muen übermorn schowieder id Kontrolle, sFruchtwasser isch a de Grenze. Dänn wird entschiede wie witter..
i klinke mi gärn bi öich i...ET isch erst am
19.3., aber mag aso langsam o nümm u ha viu Vorwehe/Senkwehe. Bi aber o geng öppe am umerenne wäge mim Wiudfang wo i bereits ha. Nüt vo chli häreliege 😂 Fruchtwasser u Plazenta etc gseht aus no top us....
Guete Morge zäme 😊 Bin eigentlich uf Facebook ide Märzgruppe debi aber lise da au mal nochli mit.
Ich han am 14.03. ET hoffe aber dases sicv bald uf de Weg macht. 😏
@Manuela🌻 oh du arms! Wie gsehts mit Wehe uus? Und was isch de nächschti schritt wenns nöd aaschlaat?
Ich bin gad am CTG und alles isch ruhig. Kei Wehe 🙄
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
76
56
56
45
76
6
56
76
Ja gell, mer chan amigs mache was mer wett, wenns nöd wennd usechoo, denn bringt alles nüüt. 😫
6
56
76
6
45
76
76
56
76
56
76
6
76
6
76
6
56
76
Denn hoff ich fescht, dass d Wehe bald iisetzed und du glii döfsch kuschele!
Halt eus ufem Laufende! 💪🏻🙏🏻✊🏻🍀🍄
7
Ich fühl mich hüt erstunlich guet aber mini Hündin duet komisch, weiss nid ob sie öpis spürt 🙈 ich muen übermorn schowieder id Kontrolle, sFruchtwasser isch a de Grenze. Dänn wird entschiede wie witter..
@Manuela alles Gueti🍀häsch Zäpfli becho?
56
@Luana ja genau han äs zäpfli übercho 😉 und danke 😘
76
6
30
19.3., aber mag aso langsam o nümm u ha viu Vorwehe/Senkwehe. Bi aber o geng öppe am umerenne wäge mim Wiudfang wo i bereits ha. Nüt vo chli häreliege 😂 Fruchtwasser u Plazenta etc gseht aus no top us....
76
76
30
30
6
56
76
76
56
6
@Manuela🌻;as got sicher au bi diar bald los, lang kanns nüma go 😍
6
@Manuela🌻;as got sicher au bi diar bald los, lang kanns nüma go 😍
76
Döfemer scho es paar neui Erdebürger begrüesse? 😃
76
6
172
Ich han am 14.03. ET hoffe aber dases sicv bald uf de Weg macht. 😏
56
7
76
@Manuela🌻 oh du arms! Wie gsehts mit Wehe uus? Und was isch de nächschti schritt wenns nöd aaschlaat?
Ich bin gad am CTG und alles isch ruhig. Kei Wehe 🙄
56