i finge ds local app viu asprächender, wirde däm treu blibe. hie hets mi wunger gno u ha mou wöue inegüggsle. aber we de aui mou fertig gläschteret hei, wird hie öpe o nid viu loufe, für das isches eifach o fautsch ufbout.
finges z.b. doof, cha mä iz i dere gruppe keni themene ufdue. u das aui chöi mitläse.
Sali @Stöpseli, uns gohts sowyyt guet. Jez wos nym so heiss isch macht sie au mol bitz meh trinkpause und ich ka doch au mol bitz was mache🙈
Mi Maa isch jez no dehai, är goht abr am mändig wieder go schaffe und denn bini s erste mol dr ganz daag elai mit dr glaine😱
Bi üs geits ou guet, bi sit am mäntig dahei, und sit am zistig allei mit zwöine kind. Geit erstunlecher wis sehr guet. Di chlini isch e mega schatz, und der gross hiuft scho jetzt sehr guet mit. Bi mir isch eifach no d KS narbe wo chlei weh macht. Aber aues easy 😊
bi au da 👋🏼 (Syb bi local family😉) ha das app erscht hüt entdeckt & kuhl hets da au gliichi lüt wie bi local...
@ jeaninne: bi ab morn au ellei mit mi e jungs...morn chunt aber mis mami mal no 😅 de grossi het eifach afa mega toibele das isch chli müehsam 🥴 aber de maël machts eigentli u guet, hüt het er chli e schreiphase gha am nami und nöd wele schlafe - aber sus isch er en zfridne 😊
@MissLoquita jooo ganz ok. Sie isch eifach sehr quengelig gsy und het nyd wirggli gschloofe. Ab de 4ri het sie denn gschloofe und zwüsche dure trunke. Natürli denn wenn dr papi haime ko isch🙈
Aaaabr trotzdem hanis gschafft ins dorf go ikaufe💪🏻💪🏻 ohni gschrei und so😂
Sowyyt guet!
Unsi muus isch sehr aktiv und bruucht eifach viel ufmerksamkeit. Es isch ihre sehr schnell langwilig. Sie het jez au e gaaanz komischi wuuche ka wo sie no ahänglicher gsy isch wie sust.
Jez mien mir denn am fritig no zunere kinderorthopädin, will die einti hüft nyd ganz im glenk dine isch😔😔😔
Bi üs wirds vo tag zu tag chlei besser, si het do iri täg wo si fasch nur am ume gränne isch und me cha mache was me wot und es nützt nüt 😒. Aber när guts ou anderi täg wo si sehr fiu schlafft oder ume luegt 😊. Und ir nacht, isch si z beste bebe wo me sech cha vor stelle, da si jetzt scho die 3 nacht in volge düre gschlaffe het 😍. Aber im grosse u ganze isch aues guet bi üs 😍😍😍😍
Isch grad bitz astrengend... sie will am nomidaag nyd recht schloofe und isch dementsprechend mied am oobe und goht eeeeewigs bis sie endli igschloofe isch.. und wie ischs bi dir?
Darf me scho mit brei starte?! Ich ha gmaint erst so ab 4 monet?🤔
Bi üs isch im momänt aues chlei z fiu, da mi ma sehr fiu schaffet und sehr greizt isch. Der gross wo mit em papi wet löle, und de nid geit. Und die chline wo nur treit wot wärde. Eh ja hoode geit gli besser. Me darf mi 3 mönet u 2 wuche starte het mini hebamme mer gseit 😊
Also ich würd warte bis sie zeiche git das sie au wott ...den händ mir ahgfange ...so mit 4mönät isch das gsi .. jedoch hät sie kei gmüess wele ässe also hani ihre getreide geh ... den häts au witer guet klappet mitem stuhle
Den nachher witer mit gmüess ... jetzt isst sie alles und vo eus mit ..( 9 mönät ) also ich ha nie ufs alter glueged 🤣 au ndd was uf de gläsli staht ... ich ha das geh wo sie gern hät ... lieber chli gröber als ganz fiiin püriert .. also sie hät mit 6 mönät au glässli gässe wo ab 8 mönät sind und jetzt isst sie vom tisch mit
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
7
148
22
148
finges z.b. doof, cha mä iz i dere gruppe keni themene ufdue. u das aui chöi mitläse.
7
22
159
61
10
61
297
159
148
95
297
159
297
159
95
297
148
95
95
297
159
297
159
297
159
Mi Maa isch jez no dehai, är goht abr am mändig wieder go schaffe und denn bini s erste mol dr ganz daag elai mit dr glaine😱
22
22
297
1
@ jeaninne: bi ab morn au ellei mit mi e jungs...morn chunt aber mis mami mal no 😅 de grossi het eifach afa mega toibele das isch chli müehsam 🥴 aber de maël machts eigentli u guet, hüt het er chli e schreiphase gha am nami und nöd wele schlafe - aber sus isch er en zfridne 😊
159
Das mitem schloofe kenni.. unsi findet schloofe am daag au überbewertet🙄
@Stöpseli ich spür mini KS narbe au immerno und ha in de 1. wuuche täglich d schmerzmedis gno ka.
95
1
159
Aaaabr trotzdem hanis gschafft ins dorf go ikaufe💪🏻💪🏻 ohni gschrei und so😂
297
159
Unsi muus isch sehr aktiv und bruucht eifach viel ufmerksamkeit. Es isch ihre sehr schnell langwilig. Sie het jez au e gaaanz komischi wuuche ka wo sie no ahänglicher gsy isch wie sust.
Jez mien mir denn am fritig no zunere kinderorthopädin, will die einti hüft nyd ganz im glenk dine isch😔😔😔
Und dir @Stöpseli?
297
297
159
297
159
297
159
Darf me scho mit brei starte?! Ich ha gmaint erst so ab 4 monet?🤔
297
488
488