Bin jetz sit 7 Wuche dra und total positiv überrascht. Hans mer nöd so eifach vorgstellt 😏 klar muen mi scho zämerisse vorallem bi süessem. Das liit eifach nöd so oft drin wie ichs gsern het 🤪
mit em studio 3 möned+ 1 moned weg freundschaft gratis. nachene mach ich nur no erhaltig. zum chli probiere wie ichs guet hebe chan. mal luege wie lang. s konzept het sich ja verändered. also au d punkteberächnig. aber büecher bruchts eigentlich nöd. het online im ww app soooo vil rezept.
@Caramel jepp han sie au gseh. Wird WW u schlecht gmacht aber es isch ja kei klassischi Diät und logisch i sonere Doku chömed immer Lüüt wos schlecht redet. Sust wärs ja ned interessant. Ich seg ned WW isch alles super, aber für mich funktionierts mitem Programm.
Has eifach rächt witzig gfunde, wo diä Psychologin gseit het, wen me sies läbe ändere: (Partner verlah, Zügle, Job wächsle ...) und nur positivs im Läbe het, nimmt me automatisch ab🙈 isch klie sehr eifach gseit.
Bi mega fan vo ww und wen umstellig bhaltet, bliebt dä Erfolg eu.
Bi mir laufts def. Ned.. han wieder dkriise und hüt mega viel gässe😩😩😩 bis zum weekend ischs immer super und denn brichts zeme.. mir sind jedes weekend irgendwo uswärts😩
ja das findi ebe au so schwirig. Das uswärtsesse funkt mir au immer dri. Sind am Fritig anere beerdigung gsi und am Sunntig uswärts und scho ischs budget explodiert....
😂 nei das chasch würklich nöd. Han au müeh zum nei sege, vorallem bi so dessert. Oder bim Haubtgang nur e Mini-Portion schaffi au nöd uswerts. Vorallem wenn mer nöd selber schöpft. Mini schwigis woni eimal i de wuche gah zur zit choched au immer meega fettig 🙈
Hey ihr liebe 👋🏻Ich gsell mich au no dezue wenni dörf.
Ich mache sieht em 15.10.18 WW. Han so 9kg chöne abneh. Im moment bini sieht 2 mönet am gwicht halte und hüt zäck 2.5kg meh druf 🙁 ich muess aber au sege ich has es bitz schliefe loh🙈 eidütig z‘viel guetzli & fastfood gesse während em zügle. Ab morn bini wieder im abnehmprogramm.😫
oh nei! ja das passiert sicher no schnell😏 bin gspannt wie das mit de erhaltig gaht. hesch witer pünkt zehlt am afang vo de erhaltig? wie vil pünkt hesch gha zum s gwicht hebe?
krass. und denn hesch nöd witer abgno? also ich han jetz au 28 pünkt vom stille und ich chönd mir nie vorstelle mich so ab jetz immer z ernähre 🙈 de weri ja sozäge gefühlt immer uf diät
Nei 🙈 ich nimm aber ebe relativ schnell zue & muess recht ufpasse. Ich bin ebe nur 158cm & wiege 54kg (etz 56.5) ich glaube grösseri Frau/Manne hend meh Pünkt zur verfüegig.
Grundsätzlich het mer mind 23. und wennd mega übergwichtig bisch, hesch glaub meh zur Verfüegig am Afang.
Bi mir stockts au immer wieder emal. Bin ned 100 % konsequent🙄
Grundsätzlich het mer mind 23. und wennd mega übergwichtig bisch, hesch glaub meh zur Verfüegig am Afang.
jup. Genau. Aber ich han gmeint i de erhaltig. Da het mer ja hoffentlich meh😏
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
356
256
0
51
256
356
256
356
256
215
0
27
256
215
356
51
0
356
256
356
81
256
356
0
256
356
51
256
215
356
215
Bi mega fan vo ww und wen umstellig bhaltet, bliebt dä Erfolg eu.
256
256
356
256
356
256
161
Ich mache sieht em 15.10.18 WW. Han so 9kg chöne abneh. Im moment bini sieht 2 mönet am gwicht halte und hüt zäck 2.5kg meh druf 🙁 ich muess aber au sege ich has es bitz schliefe loh🙈 eidütig z‘viel guetzli & fastfood gesse während em zügle. Ab morn bini wieder im abnehmprogramm.😫
256
215
Bi den eu gspannt wiän ich es den mag bhalte.
0
Bi so guet dra gsi🤷♀️
161
256
161
51
256
jup. Genau. Aber ich han gmeint i de erhaltig. Da het mer ja hoffentlich meh😏
51
356
356