Mami Weight Watchers

AnniAnni

202

bearbeitet 26. Februar, 20:23 in Ernährung
Hetts da ihne au mamis wo grad am wwle sind?

🤗🤪🥳

Froi mich über en ustusch
«13456

Kommentare

• Heeey jepp😄😄😄
  • 😂 schön bisch au da! Bi die fehled au nüm vil oder?
  • Ich bin siteme monet au dra
  • Ich au😊 aber ich ziehns ned zu 100 dure 🙈😫
  • Bin jetz sit 7 Wuche dra und total positiv überrascht. Hans mer nöd so eifach vorgstellt 😏 klar muen mi scho zämerisse vorallem bi süessem. Das liit eifach nöd so oft drin wie ichs gsern het 🤪
  • Ja jetz hetts mi packt will na 4kg dune ha😂 aber ebe wie du weisch, bin ich ned strikt mit abwäge drum gahts chli länger🤪 du hesch na viel?
  • Jetz sinds au nur no ca. 4,6 kg🥳
  • Yeah super das schaffemer🥳🥳🥳🥳
  • Bis es richtih früehlig wird uf jede fall 💪
  • Bi eu am WW-le, ha sit Januar eu scho -5.2kg liäbe das Programm.
  • Huhuuu i bi au dran, aber ned immer so konsequent 😏🙉
  • han au ahgfange mit Ww vor einere wuche und bi hell begeisteret😃
  • Cool het ja scho es paar aktivi 💪🙂
  • Het öber au das Buch Wölckenbäckerei?
  • Ne ich ned. Hüt hani en MC Chicken gesse defür kei zMorge🤪🤪🤪🥳😂
  • @Caramel ja ich hans 😊
  • @mrspfeffer wieviel pünkt het so mc ässe? 🙈
  • bearbeitet 27. Februar, 18:25
    @dorisB Mc Chicken allei hett 12.. für meh hetts leider ned glange😂😂😂😂 also nix pommes oder so.. Wasser und de Burger😭😭😭😭
  • Bin hüt au scho bim Chines gsi und han Chueche gha 😝 toll gits au no bratwurst und stocki zum znacht. en erfolgriche tag😣
  • @Anni bi mir gits jetz nur na di Mediterrani Frittata us de App für 4 SP. Sie isch aber u fein. Gnüss din zNacht hetti au lieber dis😂😋
  • Für wieviel Mönet händ ihr WW kauft? Hans au mal gmacht vor 10 Jahr aber da hätmer no es Buech müesse kaufe und das isch recht veraltet🙈
  • mit em studio 3 möned+ 1 moned weg freundschaft gratis. nachene mach ich nur no erhaltig. zum chli probiere wie ichs guet hebe chan. mal luege wie lang. s konzept het sich ja verändered. also au d punkteberächnig. aber büecher bruchts eigentlich nöd. het online im ww app soooo vil rezept.
  • Ja finds online u viel rezept. Ich ha s 3monetsabo plus 3 monet gratis wege fründschaftswerbig. Und nachher machis au ohni App..
  • Oooh nei 🙈😂 aber egal hauptsach fein gsi 🤤 aber find jetzt frittata au sehr fein 😌
  • 3 möned gratis? chamer das mehrmals mache? also hesch 3 lüt agworbe?
  • @Anni ja du chasch so viel ahwerbe wieviel du wetsch. Hauptsach sie schlüssed sAbo über din Link ab.
  • Ich han au zwei agworbe😊 gaht problemlos🤗
  • Oh cool. Han nach eimal irgendwie gar nüm dra denkt
  • Het öber eu diä Doko glüägt im Srf? Find aso klie schlächt gmacht, wiä wetsch den abnahm, abnäh startet doch mal mit dere Diät.
  • @Caramel jepp han sie au gseh. Wird WW u schlecht gmacht aber es isch ja kei klassischi Diät und logisch i sonere Doku chömed immer Lüüt wos schlecht redet. Sust wärs ja ned interessant. Ich seg ned WW isch alles super, aber für mich funktionierts mitem Programm.
  • Has eifach rächt witzig gfunde, wo diä Psychologin gseit het, wen me sies läbe ändere: (Partner verlah, Zügle, Job wächsle ...) und nur positivs im Läbe het, nimmt me automatisch ab🙈 isch klie sehr eifach gseit.
    Bi mega fan vo ww und wen umstellig bhaltet, bliebt dä Erfolg eu.
  • 82f7aac0-3e91-11e9-a249-7d819c889dcc.jpeg“im Budget geblieben“ de gfallt mer. han sogar no meh als d wuchepünkt usgeh🙈
  • bi oi so? hoffentlich besser als mini wuche 😩
  • Bi mir laufts def. Ned.. han wieder dkriise und hüt mega viel gässe😩😩😩 bis zum weekend ischs immer super und denn brichts zeme.. mir sind jedes weekend irgendwo uswärts😩
  • ja das findi ebe au so schwirig. Das uswärtsesse funkt mir au immer dri. Sind am Fritig anere beerdigung gsi und am Sunntig uswärts und scho ischs budget explodiert....
  • Ja genau euses au immer. Und obwohl ich luege, bini trotzdem immer massiv drüber😭😩 und cha ja ned uswärts mis eigene Ässe mitbringe..
  • 😂 nei das chasch würklich nöd. Han au müeh zum nei sege, vorallem bi so dessert. Oder bim Haubtgang nur e Mini-Portion schaffi au nöd uswerts. Vorallem wenn mer nöd selber schöpft. Mini schwigis woni eimal i de wuche gah zur zit choched au immer meega fettig 🙈
  • Hey ihr liebe 👋🏻Ich gsell mich au no dezue wenni dörf.
    Ich mache sieht em 15.10.18 WW. Han so 9kg chöne abneh. Im moment bini sieht 2 mönet am gwicht halte und hüt zäck 2.5kg meh druf 🙁 ich muess aber au sege ich has es bitz schliefe loh🙈 eidütig z‘viel guetzli & fastfood gesse während em zügle. Ab morn bini wieder im abnehmprogramm.😫
  • oh nei! ja das passiert sicher no schnell😏 bin gspannt wie das mit de erhaltig gaht. hesch witer pünkt zehlt am afang vo de erhaltig? wie vil pünkt hesch gha zum s gwicht hebe?
  • Bi den jetzt eu froh went Fastnacht düre isch, Häxetee sind nit gat vörderlich🙈
    Bi den eu gspannt wiän ich es den mag bhalte.
  • Ich ha momentan irgendwie au chli en hänger...
    Bi so guet dra gsi🤷‍♀️
  • @Anni han 5 Pünkt meh ka pro Tag. Vo 23 uf 28 Tagespünkt. Wuchepünkt sind glich bliebe 😊 sprich 28.
  • krass. und denn hesch nöd witer abgno? also ich han jetz au 28 pünkt vom stille und ich chönd mir nie vorstelle mich so ab jetz immer z ernähre 🙈 de weri ja sozäge gefühlt immer uf diät
  • Nei 🙈 ich nimm aber ebe relativ schnell zue & muess recht ufpasse. Ich bin ebe nur 158cm & wiege 54kg (etz 56.5) ich glaube grösseri Frau/Manne hend meh Pünkt zur verfüegig.
  • Grundsätzlich het mer mind 23. und wennd mega übergwichtig bisch, hesch glaub meh zur Verfüegig am Afang.
    Bi mir stockts au immer wieder emal. Bin ned 100 % konsequent🙄

• Nelia schrieb: »

Grundsätzlich het mer mind 23. und wennd mega übergwichtig bisch, hesch glaub meh zur Verfüegig am Afang.
    Bi mir stockts au immer wieder emal. Bin ned 100 % konsequent🙄

jup. Genau. Aber ich han gmeint i de erhaltig. Da het mer ja hoffentlich meh😏
  • Ah ja ich glaub denn sinds 25-28 🤔 hani mal glese.
  • Ich ha au 23 aber mir würed au 28 ned lange😂😂😂😂 es stimmt ebe scho was i dere doku gseit worde isch. Wemer ufhört, nimmt mer meistens wieder zue.
  • 263634d0-3f24-11e9-8195-ed31309209df.jpegbi mir gahts ab morn los. 40 Täg verzichti uf Zucker. 😱🥳
  • I ha au nur 23🤪😫 viel zwenig und bi immer drüber 🙈
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland