@lunapiena nei Glukose ned. Das bruchi.. aber ich verzichte uf alles Süesse, Brot, Getränk etc. Cholehydrat tueni minimiere aber ganz ohni gahts ned bi mir. Aber ja mini Hauptnahrig wird Fleisch, Fisch, Gmües und Frücht sii😊
Ich bi eu mit 23 TP und mit 28WP gstartet, tiefer geits glaub nit🤔Ha so gärn Brot, das isch mine schwerschti verziecht. Ha mir jetzt mal diä Wölkenbäckerei kauft und hoffe dasi da äs Brot gfine woni gärn ha.
Jaja ich bin gspannt uf d erhaltig. Chan mir das chum vorstelle mit nur 28pünkt. Denn hetti ja mis ganze lebe müesse immer zue neh wili viiil meh gesse ha. Han eigentlich nur nachem ufhöre rauche und i de schwangerschafte zue gno. 😏
Ich ha vo afang ah au nur 23pünkt und bin leider nöd normalgwichtig gstartet
Bi mir hets die wuche eifach d Wuchepünkt abegsetz wili abgno ha. D Tagespünkt sind scho s minimum. Wie vil wuchepünkt hesch denn du? Mir findet oisi motivation schowider. Jetz so uf de Früehlig hi müsstener scho chli es höch ha. 🙂
@lunapiena sehr guet mueni sege. Also has scho vermisst, aber isch besser gange als ich denkt han. Am weekend wirds denn sicher schwierig😱🙈Wie gsend ihr das? Han es joghurt im
Coop gfunde wo mit 0% kristallzucker isch, es hett jedoch süessigsmittel drin. Zähled ihr das au als zucker? 🧐
Ja es isch ebe vom Glaube her eh ned relevant also weisch ide Bible staht ned, dass mer uf Zucker verzichte muess. Das han meh ich für mich so bestumme & min maa seit wenn ich mir sege Kristallzucker, denn dörfi das andere esse wills ja ohni isch. Aber ebe die Süessigsmittel sind ja au Zucker oder ned? Kenn mi zwenig us🙈😅
Jo eifach so 😔 willd hallt sache ohni Zucker weniger pünkt gend hani hallt viel so sache gesse. (Light Produkt) & uf z‘mol hani de usschlag becho. Sieht ichs reduziert han isches verschwunde.
Min Husarzt hett aber gseit, dass er da scho paar mol zu gsicht becho hett & nöd emol so selte isch. Meistens isch de uslöser süessigsmittel aspartam.
🙁 hani immer müeh gha mit dem... mir hend halt zwenig « gschicht » u gsundheit erfahrig mit deme kollegin git zB Cola Zero zu ihre Chind... würdi nöd mache...
Es isch eifach unglaublich. Trotzdem dasi so oft sogar no meh als d wuchepünkt usgeh ha.🙊 will ja nöd wüsse wasi früehner no alles i mich ine bige ha. nöchst wuche schaffi mis 1. etappezil🤗👻🥳
Hallo frouä... machä o ww sit 2 tag 😀 i ha mau ä frag... 100g risottoriis trochä het 10 punkt wenis de nur mit bouillon chochä isches ja wes kochet isch meh als 100g aber es het gliich no 10 pünkt oder? Hoffä dir verstöht wasi meinä 😁
Chan ich sooo verstah... Ich liebe Zopf und vermissen eigentlich jedes Wuchened. Chan mir nöd vorstelle wie das i de Erhaltig sött funktioniere. Wird ja jetz chum mis Läbe lang uf Zopf verzichte 😂 Am beste no mit Butter und Nutella 🙊😇
Oh die leger gipfeli mussi demfall mal poste...
Ich weiss au nöd, wie ich das schaffe söll in zuekunft.
Ich liebe milch, ich chan locker meh wie 1liter milch trinke und uf brot "verzichte" fallt mer au extrem schwer....
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
356
161
161
51
356
0
215
256
256
Bi mir hets die wuche eifach d Wuchepünkt abegsetz wili abgno ha. D Tagespünkt sind scho s minimum. Wie vil wuchepünkt hesch denn du? Mir findet oisi motivation schowider. Jetz so uf de Früehlig hi müsstener scho chli es höch ha. 🙂
0
161
0
356
215
Ha „nur“ 3 Monatabo, bi miär klie grohe dasi nit äs längers gmacht ha. Hoffe äs git nu ä güäti Aktion, um Ostre oder so.
356
161
356
Coop gfunde wo mit 0% kristallzucker isch, es hett jedoch süessigsmittel drin. Zähled ihr das au als zucker? 🧐
0
356
0
356
161
161
356
161
Min Husarzt hett aber gseit, dass er da scho paar mol zu gsicht becho hett & nöd emol so selte isch. Meistens isch de uslöser süessigsmittel aspartam.
18
🙁 hani immer müeh gha mit dem... mir hend halt zwenig « gschicht » u gsundheit erfahrig mit deme kollegin git zB Cola Zero zu ihre Chind... würdi nöd mache...
256
215
0
18
356
256
129
215
356
0
129
215
129
256
256
0
356
256
215
0
Ich weiss au nöd, wie ich das schaffe söll in zuekunft.
Ich liebe milch, ich chan locker meh wie 1liter milch trinke und uf brot "verzichte" fallt mer au extrem schwer....
256
256
129
27