@chliini i chochä säutä nach rezäpt u chochä eifach u rächnä mrs när us... i ha aber scho z "bohnenchili mit tofu" und d "bananen-pancakes" us dr app gmacht u ha beides fein gfundä... beides für 0 pünkt übrigens 😉
Also ich choch au selte nach rezept. aber ich finds super zum idee hole. 🙂 choche sicher 2-3 mal i de wuche öpis ändlichs wie i de app. ich weis, es isch nöd so denkt, aber ich bruch au meistens meh cholehydrat als i de rezept. 😏
er isch super, halt nid so süess wie de normal aber voll ok😍 ja min maa isst au nach WW, mängisch e bitz abgenderet. zum znacht hani hüt wildriis mit jägerschnitzel gmacht🤤🤤 so e geili sauce
Ich choch gar nöd richtig ww zum znacht. Choche weg ww sicher meh gmües und weniger fettig aber glich hald eifach immer sache wo für di ganz familie funktioniert. Spar chli meh pünkt für am abig und lueg am tag.
Merci eu😊 ja scho 2mal erfolgrich und die andere 2mal hanis nur halbpatzig gmacht🙈 chas aber leider noe richtig halte🙈 aber mit ww bringis wenigstens abe zumindestens meistens😊
@Anni ja ha ä gueti wuchä gha... ussert am samsti hani chli cheated u nid uf pünkt gluegt u hüt bini o chli drüber gsi... naja z ergäbnis gsehni ja de morn uf dr waag 😁
Oh man bi grad chli depri.. +0.7 kg hani trotz richtig luege und allem... mache 3x ide Wuche es Workout à mind. 30min plus jede Tag 10‘000 Schritt.. cha das Muskelmasse sii? Isse ja ned mal Süesses😂
@mrspfeffer das ka güät si, Muskelmasse isch ja schwerer oder hesch vieli Mens ka? Mässe immer zum wiäge nu zwei drie Stelle am Körper, da gsehsches eu rächt güät abnahm eu went Waag äs plus het.
@Caramel jepp ha jetz grad mini Mens😅 also scho geg Endi sinds. Ja vode Chleider her hani scho sGfühl, dassi abgno han. Muen demfall mal no dUmfäng mässe merci.
👋 Hallo zäme, ich wür au na gern starte bis am 25.3. git ja na 50% aktuell ☺️ hetti ächt na öper en Link zum für ein Monet gratis profitiere.. danke viiiiiieeel mal
De kampf gege de späck cha los gah 💪
Und vil erfolg! Es klappt super! Mer muen eifach chli dure hebe😏 Ich han sit dere wuche endlich es 5i a erster stell😍 und über 11 kg abgno sitem januar
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
129
129
256
215
27
1
Isst din Maa au nach WW.
356
1
bin richtig gnervt ab mir selber 😫
27